Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Panowie, autko z 2007 r. Motorek 3.0D.

Powiedzcie proszę czym do tego najlepiej podejść?. Inpa jest kiepska, bo jakaś strasznie okrojona jest. Brakuje w niej adaptacji różnych modułów itp.

Inpa od braci za wschodniej granicy.

Problem mam następujący. Wywala błąd pedału gazu. Wyciągnąłem wtyczkę z pedału gazu. Wsadziłem z powrotem i brak reakcji na jego naciśnięcie. Wsadziłem nowy pedał i niby wszystko ok, ale wywala błąd jak na screenie http://zapodaj.net/3d9de484b65e3.jpg.html

Zanim pierwszy pedał przestał działać był ten sam błąd. Mniemam, że chodzi o czujnik tps przy przepustnicy?. Teraz nowy pedał znowu nie działa i dodatkowo są błędy( z resztą na pierwszym pedale też wyskoczyły dwa ostatnie błędy kiedy przestał reagować):

czujnik pedału przyspieszania 1

czujnik pedału przyspieszania 2

Potencjometr pedału gazu (sygnał).

Niestety nie mam screena z ostatniego odczytu powyższych błędów.

Przy okazji jest jeszcze błąd podgrzewania filtra paliwa (aktywacja?).

Silnik oczywiście chodzi w awaryjnym. System 4x4 też nie działa, ale nie wiem czy ma to związek.

Dziękuję za sugestie.

Opublikowano
Witaj Kolego! Prawdopodobnie bez wizyty w autoryzowanym serwisie się nie obędzie.Wskazane jest wgranie kompletnego/nowego oprogramowania ewentualnie+konfiguracja poszczególnych sekcji w tym min.pedału gazu.Wiem,że to mało konkretna odpowiedź ale to zbyt skomplikowane auto i nie zawsze wszystko jest tak jak trzeba po wymianie części-po prostu nie ma łączności/konfiguracji z komputerem
Opublikowano
Witaj Kolego! Prawdopodobnie bez wizyty w autoryzowanym serwisie się nie obędzie.Wskazane jest wgranie kompletnego/nowego oprogramowania ewentualnie+konfiguracja poszczególnych sekcji w tym min.pedału gazu.Wiem,że to mało konkretna odpowiedź ale to zbyt skomplikowane auto i nie zawsze wszystko jest tak jak trzeba po wymianie części-po prostu nie ma łączności/konfiguracji z komputerem

 

To może Dis byłby pomocny?. W inpa o dziwo nie ma opcji adaptacji pedału gazu dla tego modelu. Brak jest nawet adaptacji świateł. W starszej Inpa nie miałem E70, ale za to np. dla e65 można było już zrobić sporo. Może ta moja wersja jest jakaś powycinana?.

Jeżeli DIS, to które wersja pogada w pełni z E70

Dziękuję!

Opublikowano
Może łatwiej podjedz do nas sprawdzimy.

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

Opublikowano

Dam sobie rady, dzięki :)

Potrzebuje tylko odpowiedniego narzędzia. Chodzi mi tylko o to, że chce już skończyć to auto, bo następne czeka.

Opublikowano

Motorek zrobiłem. Problem był w ECU.

Pozostał mi 4x4.

 

Czy w tym aucie jak padnie sterownik świateł skrętnych, to może odłączyć 4x4?. Niestety brak mi schematu do tego auta i stąd takie kosmicznie dziwne pytania.

Padnięty był jeden ze sterowników, ale go zrobiłem. Sterownik drugiego światła coś nie bangla mimo, że przesuwa w w pionie i poziomie. Komp pokazuje niewłaściwy sygnał. Systemy w BMW są często powiązane ze sobą stąd pytanie o 4x4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.