Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem tu nowy. Jako że we wrześniu mam zamiar zmienić auto z Golfa 3 GTi xx jahre z lpg na BMW E46 318d, 320d lub 318i koniecznie w wersji touring(kombi) i po lifcie mam parę pytań, mianowicie czy 318i nadaję się do lpg?? jak 318d i 320d się sprawują jakieś duże wady?? jak wygląda mniej więcej spalanie w tych samochodach, koszty ekslploatacyjne itd Jak blacharka w tych samochodach, są jakieś miejsca gdzie lubi się ruda pojawiać??
Opublikowano

318d sobie odpuść chyba, że chcesz mieć dużo wolniejszy samochód niż masz obecnie.

Wybór zależy przede wszystkim jakie przebiegi robisz. Bo diesla opłaca się kupić tylko przy dużych.

Tak naprawdę przy gazie nie ma dużej różnicy kosztów i opłaca się kupić tylko i wyłącznie 6 cylindrów :). Między 318 a dajmy na to 325 będziesz miał ~ 8 zł różnicy na 100km na LPG. A przyjemność z jazdy bezcenna.

320D po lificie to dobry silnik ale może napędzić kosztów jak każdy współczesny diesel.

Opublikowano
przebiegi roczne powyżej 20tys km ok. 23-25tys robię możliwe że się zwiększą do np. 30tys km, a jak się sprawują 325 192ps na lpg?? ile takie palą ok.12-13lpg?? ogólnie to już wcześniej miałem diesla TDi 1.9 a audi a3 i koszty spore ale spalanie niewielkie.
Opublikowano

Tak średnie na LPG powinieneś mieć właśnie takie. Silnik lpg znosi bardzo dobrze oczywiście warunkiem jest dobra instalacja i dobry gazownik.

Policz sobie ile średnio wydasz na paliwo jeżdżąc na LPG a ile wydasz jeżdząc dieslem (nie licz raczej na średnie jak w tdi). Do tego prawdopodobieństwo drogich napraw w dieslu wzrasta kilkukrotnie i odpowiedź staje się jasna :).

Sam mam "glonojada" ale drugi raz kupiłbym 330i...

Opublikowano

Ja bym zaczął od ustalenia budżetu. Bo jeszcze dwa posty wyżej myślałeś o 318i. A teraz pojawia się 325i. Takie auto z pewnością nie będzie kosztowało tyle samo, co ten 318i, czy 320d, z różnych powodów. Instalacji gazowych też za darmo nie rozdają.

Ja obecnego auta szukałem długo, przez ok. 6 m-cy nie znalazłem benzyny o odpowiednim dla mnie stanie technicznym. Gdybym znalazł, to nawet bym na diesla nie spojrzał. Na gaz też nie.

Opublikowano
budżet to max 18000zł na zakup auta i instalację gazową, 2 tys na zrobienie wszystkiego po zakupie a jest to jedyne kombi jakie mi się podoba :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rzuć okiem na mobile ile kosztują 320d z takim przebiegiem..dolicz transport, zysk i zastanów się czy to jest realne. A do oceny aut masz osobny dział:

viewforum.php?f=44

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
ok sporo się naczytałem i zdecydowałem że poszukam audi a3 TDi 110PS/130PS w 5 drzwiach, jeździłem audi a3 półtora roku wiem co je boli i taniej wychodzi w serwisowaniu takiego auta pozdrawiam. temat do zamknięcia
Opublikowano
I o to chodzi. Można marzyć o 200-konnych betach w gazie, ale zacząć zawsze trzeba od kaski. Inaczej szkoda własnego czasu. Czasu spędzonego po wszelkich warsztatach kupując szrota.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.