Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kopci. Nie ma co. Filtr odmy zmieniłem, powietrza, zawory egr i kopci. Olej w kolektorze ssącym i w intercoolerze ( wilgotny ale nie cieknie aby płynęło) Przy deptaniu na max kopci, a jak spokojnie się jedzie to nie. Więc siada turbo tak myślę. regeneracja około 1000 a nową mogę kupić garreta za 800 zł. ale do 3.0. czy do 2,5d jest taka sama jak do 3.0?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego, najprościej sprawdź w realoem, zobaczysz po numerach części czy jest różnica.
Opublikowano

Nowego Garretta za 800zł.... Jasne.... Nawet jak "wypadł" z ciężarówki, to się szkodził.

 

To będzie też regenerowana sztuka. Turbo musisz sprawdzić po numerze realoem, później dopasować model w Garrett jednej i drugiej turbiny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kopci. Nie ma co. Filtr odmy zmieniłem, powietrza, zawory egr i kopci. Olej w kolektorze ssącym i w intercoolerze ( wilgotny ale nie cieknie aby płynęło) Przy deptaniu na max kopci, a jak spokojnie się jedzie to nie. Więc siada turbo tak myślę. regeneracja około 1000 a nową mogę kupić garreta za 800 zł. ale do 3.0. czy do 2,5d jest taka sama jak do 3.0?

 

To co piszesz nie wygląda na turbo, ostatnio sam to przechodziłem i zapoznałem się z tematem, olej w kolektorze ssącym i intercoolerze jest sprawą normalną, zgaduje, że mało jeździsz w trasy, większość to miasto, no nie? Przepędź autko ostro w trasie, wystarczy 20km dynamicznej jazdy i zauważysz poprawę.

Co do turbo, to wsadź palec do końcówki rury wydechowej, jak jest tam olej, to ja się pomyliłem i szukaj turbiny, jak jest tam tylko sadza, to śmigaj dalej, możesz przejechać się na komputer i sprawdzić wtryski, może któryś się kończy i tzw. "leje". Możesz zalać też płyn do czyszczenia wtrysków, ale coś dobrego, w kilku tematach chłopaki pisali, że im to pomogło. Co do różnicy w turbinach się nie wypowiadam, podobno są takie same, podobno...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest jeszcze mozliwość że to przez odmę wali syfem w dolot.

Dawno wymieniałeś wkładkę?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest jeszcze mozliwość że to przez odmę wali syfem w dolot.

Dawno wymieniałeś wkładkę?

 

Toż napisał, że zmienił odmę :duh:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

a co w live data? jakie cisnienei doładowania, jaka masa powietrza?

Jak dla mnie to masz nieszczelnosc w dolocie i dlatego kopci (rozumiem, ze na czarno, bo nie napisałeś)

Czyli to, co zmierzyla przepływka, nie dotarło do silnika i dostaje za duzo paliwa w stosunku do powietrza

Opublikowano
[...]a nową mogę kupić garreta za 800 zł. [...]

Oooooo to widzę, że mocno potaniały te Garrety. :mrgreen: Są w tej chwili tańsze nawet od chińszczyzny. :norty:

A tak na poważnie - nie licz na to, że za 800 pln kupisz fabrycznie nowego Garreta bo jego cena jest bardziej ulokowana w przedziale cenowym 2500-3000pln (zależy zapewne od zniżek, dojść itp).

Za 800 pln to będziesz miał tylko regenerowanego (ładnie wyczyszczoną i pomalowaną obudowę) Garreta ale w środku bebechy mogą już pachnieć "cudnej urody chinolem". Nie wnikam już nawet w to, czy sama regeneracja była zrobiona ściśle według sztuki, wraz z profesjonalnym wyważeniem turbiny (najczęściej ten ostatnio krok jest robiony po macoszemu i po krótkim czasie turbina leci w kosmos).

Zgadzam się tu ze zdaniem ar_w, że najpierw szukałbym przyczyny w nieszczelnym dolocie.

Już pomijam fakt, że na dzień dobry to trzeba w ogóle podpiąć auto pod kompa i przejrzeć parametry pracy silnika pod obciążeniem bo tylko to da jakieś wskazówki zamiast wróżenia z fusów.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.