Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam przejechane 185 kkm, E90 N47. Szukalem w roznych zrodlach ale nie uzyskalem zadowalajacej mnie odpowiedzi odnosnie mojego silnika. Chcialem zapytac was do czego przydaloby sie zajrzeć,wymienic. Niektorzy powiedza zeby jezdzic i sie nie martwic,ale ja jestem tego zdania ze jesli uszkodzi sie w jakis sposob jedna czesc,spowoduje uszkodzenie drugiej itd. Lubie jak wszystko gra ... :D .

W serwisie z odczytu kluczyka przebieg sie zgadza i wychodzi na to ze na gwarancji bylo wymieniane turbo chyba przy 66 kkm i sprzeglo z dwumasem przy 80 kkm wiec narazie raczej nie powinienem sie tym martwic. Kiedy kupilem auto wymienilem oczywiscie wszystkie filtry itd-standard. Przy przebiegu 155 kkm wymienilem kolektor bo zaciely sie klapki(naszczescie),wiem ze serwis zaleca wymiane przy 150 kkm.

Do czego nazlezy zajrzec? Niektorzy wymieniaja olej w skrzyni i dyfrze co 100 kkm ,plyn w chlodnicy, jesli chodzi o odme to niektorzy pisza ze w N47 sie jej nie wymienia.

Opublikowano
Hej, ja mam ten sam silnik, na gwarancji wymieniane było koło dwumasowe ze sprzęgłem i koło pasowe. Oprócz tego regularna wymiana filtrów i olejów oraz klocków i tarcz hamulcowych. Przy przeglądzie przed-sprzedażowym powiedzieli, że jest jakiś mały wyciek oleju z odmy i trzeba to zrobić (jeszcze nie zrobiłem). Odma w N47 jest bezobsługowa, ale jaki jest wyciek - tak jak w moim przypadku - to jednak trzeba będzie wymienić. Mam przejechane 129 tys.
Opublikowano

Moze ta rurka przecieka jak u kolegi ppatryk, u mnie wlasnie ona sie poci i bedzie do wymiany

Dzisiaj był mały przegląd

Części + serwis u Chłopaków z Silesia Parts

 

Na początek rurka z odmy, przeciekała, częsty przypadek N47

 

http://img15.imageshack.us/img15/8103/dscf0336k.jpg

 

Opublikowano

z kolektora to trzeba było po prostu klapki wypierdzielić i po problemie i 1500 w kieszeni :). A tak to raczej nie masz czego szuać na siłę, najlepiej sprawdzić turbo, najlepiej zrobić to na stole ale to wierze się z kosztami i demontażem, a tak to chociaż możesz zdjąc dolot do filtra i rurę z turba i zobaczyć stan wirnika czy nie ma luzów i czy jest cały i czysty, jak i czy zmienna geometria chodzi płynnie, oraz podłaczyć sie pod kompa i zobaczyć jak pompuje, nie da to pełnego obrazu ale jak tutaj będzie wsio ok to znaczy że nie ma tragedii póki co.

 

 

Generalnie najlepiej zrobić Totalną diagneze na kompie i zobaczyć jakie były/są błędy skasować co się da pojeździć i zobaczyć ponownie, teraz jest ciepło to nawet jak jakaś świeca uwalona to i tak odpalisz auto bez problemu. Kup interfejs i większości się dowiesz sam.

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Moze ta rurka przecieka jak u kolegi ppatryk, u mnie wlasnie ona sie poci i bedzie do wymiany
Dzisiaj był mały przegląd

Części + serwis u Chłopaków z Silesia Parts

 

Na początek rurka z odmy, przeciekała, częsty przypadek N47

 

http://img15.imageshack.us/img15/8103/dscf0336k.jpg

 

 

W zasadzie nie wiem, która rurka się poci - jeszcze nie zaglądałem. Są jakieś inne od odmy, które mogą się pocić oprócz tej ze zdjęcia???

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.