Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ehhh, one służą do gaszenia, nie są zamknięte przy pracującym silniku bo byś odciął dopływ powietrza do kolektora.:

Nie widziałeś tego kolektora z bliska prawda?

Na każdy cylinder są dwa kanały (stąd też jego charakterystyczny wygląd). Na jednym są klapki, drugi kanał jest zawsze drożny.

Zamkniecie klapek zamyka jeden z kanałów (krótszy). Drugi jest drożny i dlatego silnik nie gaśnie.

Z tego samego powodu nie pomogą klapki przy tzw rozbieganiu silnika - co sugerujesz.

 

I jeszcze raz, skoro nawet nie chce ci sie przeszukać forum:

-Zamknięte są przy niskich obrotach i niskich dawkach paliwa

 

Generalnie są otwarte kiedy:

- ciesz chłodząca < 15 °C lub

-temperatura zasysana < 15 °

 

W przypadku kiedy klapki mechanicznie blokują się w otwartej pozycji:

Gorsze emisja spalania/spalin na niskich obrotach silnika.

 

W przypadku kiedy klapki blokują się w zamkniętej pozycji:

10% spadku mocy na wysokich obrotach silnika

  • 8 miesięcy temu...
  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.