Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy. Czy może macie jakieś info na temat tego auta? Chce się wybrać je obejrzeć ale nie wiem czy warto się fatygować?
Opublikowano

Rozkodowany VIN:

Art. Wartość

Numer podwozia WBABB110801921252

Kod typu BB11

Typ 325I (EUR)

Typoszereg E E30 ©

Seria 3

Rodzaj konstrukcji CABRIO

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M20

Pojemność skokowa 2.50

Moc 141

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ZINNOBERROT (138)

Tapicerka (0203)

Data prod. 1987-03-03

 

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału

S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone

S370A STOFFVERDECK SCHWARZ Dach składany czarny

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.

S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse

S675A BMW SOUND SYSTEM Sound System

S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna

S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mimo że zdjęcia strasznie w czernie wrzucone i nic nie widać oraz wnętrze rozmazane to raczej kibel po tym co widać.

jak lubisz w takim syfie siedzieć , chyba że cały środek zrobisz od nowa.

rdza na tylnym błotniku.

ciekawe czy progi jeszcze ma.

jak masz blisko to jedź i sam zobacz to cudo.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Chyba jest bardzo tania jak na e30 cabrio z topowym silnikiem - i jeszcze w dodatku totalny bezwypadek.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

myślałem że lewy tył nad lampą ma purchle ale to chyba odbicie drzew.

poza tym jak z wawy jesteś poszukaj coś bliżej bo kosztowna wycieczkę bedziesz miał.

nie przeszkadza Ci taki chlew w środku?

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Przeszkadza, ale lepiej ogarnąć środek pod siebie niż łatać dziurawą budę, a ta z rozmowy ze sprzedającym ma być w nienagannym stanie. Także moze warto zaryzykować :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przeszkadza, ale lepiej ogarnąć środek pod siebie niż łatać dziurawą budę, a ta z rozmowy ze sprzedającym ma być w nienagannym stanie. Także moze warto zaryzykować :)

[BAD] w nienagannym stanie :mad2: szczególnie dach tego trupa :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a ta myślisz do łatania nie jest?

plus cały środek do wymiany.

widzę że to oferta typu tańszych nie było.

w sumie wakacje są to nad morze będzie wycieczka :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Kolego jak jedziesz na wakacje nad morze gdzieś w rejony tego okazu i chcesz obejrzeć przy okazji to ok :norty: , jak wszyscy przedmówcy wycieczka teoretycznie tylko po to aby wrócić do domu ............. (sprzedający zawsze wszystko powie aby tylko ściągnąć potencjalnego kupca i liczyć na szczęście :cool2: ).
Opublikowano
a dlaczego kolego mówisz że karoseria może być dramat? czy według was z tych zdjęć są podstawy do twierdzenia, że auto to ruina? dla mnie może być zniszczony środek czy zawieszenie, najważniejsze żeby była zdrowa buda bo reszte można zrobic:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dobra.

jest zajebisty, nic mu nie dolega i cena fajowa.

jedź oglądaj i kupuj.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
a dlaczego kolego mówisz że karoseria może być dramat? czy według was z tych zdjęć są podstawy do twierdzenia, że auto to ruina? dla mnie może być zniszczony środek czy zawieszenie, najważniejsze żeby była zdrowa buda bo reszte można zrobic:)

 

Może być dramat w tym modelu, a nie egzemplarzu. Miałem taka e30, która z zewnątrz wyglądała zdrowo bo podobno była jednostronnie ocynkowana, a niestety pod spodem było jedno wielskie sito.

Opublikowano

Ja mialem MTechnika II wiec miał zabudowane progi pod którymi wszystko gniło. Pod nogami pasażerów zrobiły sie dziury a'la Flinston, a podszybiem lała się woda do środka...tzn dziurami pod szybą. Tylny pas...ech straciłem wtedy serce do e30, choć z zewnątrz ładnie się prezentowała i nic nie zdradzala.

 

Dlatego jesli zobaczysz gdziekolwiek elementy amatorsko konserwowane bitexem to możesz być pewny że śrubokręt tam wejdzie jak w masło.

Opublikowano
ok, jadę jutro na wycieczkę nad morze :) dobrze, że na wybrzeżu super pogoda to jak dojadę i się rozczaruję to chociaż ochłonę na plaży :)
Opublikowano

No i stało się. Jestem posiadaczem pięknego czerwonego BMW E30 cabrio. Cały lakier w orginalne w stanie bdb-. Rdzy 4 ogniska, szpachli brak :lol:

Koła do sprzedania, dach do wymiany, środek do wymiany lub renowacji.

 

Generalnie jestem zadowolony z zakupu a, że przy okazji była dobra zabawa w mielnie, także opłacało się jechać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koła do sprzedania, dach do wymiany, środek do wymiany lub renowacji.

a reszta?

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

co do reszty jest ok. Nie spodziewajmy się cudów, ale silnik w miarę suchy, pracuje ładnie równo i cicho, nie grzeje się. Tłumik kompletny nowy, nowe świece, kable, wspomaganie suche jak nigdy. Zawieszenie w miare ok, nie jest nowe ale polata jeszcze.

Generalnie wydaje mi się, że warta była tego wyjazdu, bo patrząc na rodzynki jakie ludzie sprzedają to ona naprawdę nie jest zła :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.