Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 291
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Gdzie w PL to instaluja ?

 

W Wawie.

Ale sam sobie to możesz zainstalować. To są dwie wtyczki w które wpinasz w oryginalne... :) 3-4 minuty roboty.

Opublikowano
Gdzie w PL to instaluja ?

 

W Wawie.

Ale sam sobie to możesz zainstalować. To są dwie wtyczki w które wpinasz w oryginalne... :) 3-4 minuty roboty.

 

Jakbyś gdzieś koło hamowni przypadkiem jechał, to fajnie by było jakbyś napisał wyniki z jakimś ciekawym wykresem :) Można by wtedy rozważyć zakup.

A subiektywnie jak oceniasz dynamikę po dołożeniu modułu ?

Opublikowano

Jakbyś gdzieś koło hamowni przypadkiem jechał, to fajnie by było jakbyś napisał wyniki z jakimś ciekawym wykresem :) Można by wtedy rozważyć zakup.

A subiektywnie jak oceniasz dynamikę po dołożeniu modułu ?

 

Jedzie teraz równo z 118i.

Subiektywnie...? Dużo większy moment, szczególnie na niższych obrotach.

Jak się spotkamy, to możesz sobie założyć na chwilę i sam zobaczysz :)

Opublikowano
Panowie. Ostrzegam ze takie zabawy mogą sie skończyć utratą gwarancji. Nawet podpiecie na chwile boxa sprawia, ze pewne wskazania wykraczają poza dopuszczalne wartości i są rejestrowane przez komputer, co po zarejestrowaniu przy okazji np. Przeglądu zostanie wychwycone i gwarancja zostanie anulowana. (Na silnik, skrzynie, układ przeniesienia napędu i nawet układ hamulcowy).

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Panowie. Ostrzegam ze takie zabawy mogą sie skończyć utratą gwarancji. Nawet podpiecie na chwile boxa sprawia, ze pewne wskazania wykraczają poza dopuszczalne wartości i są rejestrowane przez komputer, co po zarejestrowaniu przy okazji np. Przeglądu zostanie wychwycone i gwarancja zostanie anulowana. (Na silnik, skrzynie, układ przeniesienia napędu i nawet układ hamulcowy).

 

Ok. Po raz kolejny... czuję się ostrzeżony. Ale naprawdę... można znaleźć życie, szczęście i usmiech na twarzy poza gwarancją :)

Opublikowano
Ja nie mam nic przeciwko by sie cieszyć , tylko warto być jednak świadomym. Powszechnie uważa sie, ze Box nie ma wpływu na gwarancje a nie jest to do końca prawda.

 

To jest temat o chiptuningu silników. Cały czas tylko gadasz o gwarancji i gwarancji...

Załóż sobie temat o gwarancji, warunkach i możliwości utraty i będziesz mógł poruszyć wszelkie inne kwestie utraty gwarancji łącznie z możliwością utraty gwarancji przez niefirmowe alufelgi i inne pierdoły. Na pewno znajdą się ludzie, którym na tym zależy.

Opublikowano

Jakbyś gdzieś koło hamowni przypadkiem jechał, to fajnie by było jakbyś napisał wyniki z jakimś ciekawym wykresem :) Można by wtedy rozważyć zakup.

A subiektywnie jak oceniasz dynamikę po dołożeniu modułu ?

 

Jak się spotkamy, to możesz sobie założyć na chwilę i sam zobaczysz :)

 

To przy kolejnym spotkaniu zjedziemy gdzieś, chętnie zrobię test :) Co do Gwarancji to Panowie zarówno mi jak i koledze ta cała "gwarancja" kończy się za kilka chwil :) Trzeba się za jakimś wspomagaczem rozglądać :)

Opublikowano

Our performance upgrade for the humble 116i raises power from 136HP to a 118i-beating 200HP. This spectacularly upgrade is only possible because the 116i shares so many components with the 118i, and AC Schnitzer are ideally placed to take advantage of BMW's policy of fitting essentially the same engine to a number of cars with only small changes made to alter the power outputs. AC Schnitzer hardware-based tuning solution bypasses BMW's "anti-tuning" software built into the ECU to prevent re-mapping, and our unique warranty solution ensures your car remains properly covered even though the engine is tuned.

 

Price for the upgrade is £1966.34, plus £392.27 for an optional third year engine/drivetrain warranty (2 years from new included as standard).

 

Contact James at M Style to order.

 

http://preisliste.ac-schnitzer.de/acs_kpl/hp_kpl/bmw_engl/preisliste_ausgabe_motor_daten_engl.php?Modell=1er-F20/F21&Teile_Nr=110082380&ID_NR=10076

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

No widzisz... i juz wsadzam kij w mrowisko :)

Jak widzimy Schnitzer tez montuje modłuły.

No dobrze: do rzeczy: 116i i 118i są mechanicznie identyczne. Według tego co wkleiłeś, to James pisze tutaj o "118i-beating 200 HP", czyli o mocy 200 koni bijącej 118i. Na tej samej stronie jest porównanie 116i i 118i w serii i po modyfikacji. Według strony Schitzera, 116i po modyfikacji ma 204 konie nawet, ale jest o sekundę gorszy w przyspieszeniu do 100km /h od seryjnego 170 konnego 118i.....

Co ciekawe... 118i też jest modyfikowany na 204 konie, tak samo jak 116i, a jednak ma przyspieszenie o sekundę lepszą do 100 km/h niż mechanicznie identyczna 116i z tą samą mocą.

Ciekawe... :)

Może ktos ich poprosi o wykres?

Opublikowano
Wykresy masz przecież w linku. Zwróć uwagę, że te auta różnią sie tez przelozeniami. Popatrz na czas 80-180, a nie 0-100. On jest bardziej wiarygodny, w sensie daje lepszy pogląd.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Proszę Cię.... To nie są wykresy z hamowni.Tto są rysunki..... :) Zrobić Ci kilka takich? :)

Poproś ich o wykres, tak jak się wymaga tego od naszych tunerów lokalnych.... z godziną pomiaru, nazwą hamowni, oprogramowaniem hamowni, temperatura otoczenia, ciśnienie atmosferyczne itd. Zobacz czy Ci to udostępnią :)

Opublikowano
Watpie. Raczej prędzej jakis użytkownik pokaże. Ale poproszę.

 

Też wątpię. Szczególnie, że już to przerabiałem ze Sznicelem :)

Śmiem twierdzić, że nawet handlowiec nie widział oryginalnych wykresów. Fakt jest taki, że na rynku niemieckim, mało kto pyta o wykresy.

A czy jakiś uzytkownik pokaże...?

No nie wiem... Ich moduł kosztuje 11 tysięcy złotych. Chiptronic dający te same efekty na drodze kosztuje 2500...

Już widzę te tłumy w poczekalni Schnitzera :)

 

Aha... skąd ta informacja, że 116i i 118i różnią się przełożeniami?

Opublikowano
Różnice w przelozeniach to tylko mój domysl, ale stawiam dolary przeciw orzechom, ze tak jest.

 

No widzisz... i przegrałeś te dolary.... A tak na poważnie to tak powstają ploty.

Skrzynie biegów w 114i, 116i i 118 i są identyczne. Różni się tylko przełożenie główne 2,813:1 dla 114i i 116i i 3,077:1 dla 118i. Mowa tutaj o manualach.

Automaty są identyczne włącznie z przełożeniem głównym. Tam więc różnicy nie ma żadnej.

Opublikowano
Różnice w przelozeniach to tylko mój domysl, ale stawiam dolary przeciw orzechom, ze tak jest.

 

No widzisz... i przegrałeś te dolary.... A tak na poważnie to tak powstają ploty.

Skrzynie biegów w 114i, 116i i 118 i są identyczne. Różni się tylko przełożenie główne 2,813:1 dla 114i i 116i i 3,077:1 dla 118i. Mowa tutaj o manualach.

Automaty są identyczne włącznie z przełożeniem głównym. Tam więc różnicy nie ma żadnej.

No wcale nie przegralem, bo jednak sie różnią, choć byłoby ścislej napisać przelozeniem. :mrgreen: BTW 116i robi setkę na dwójce ztcp.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Różnice w przelozeniach to tylko mój domysl, ale stawiam dolary przeciw orzechom, ze tak jest.

 

No widzisz... i przegrałeś te dolary.... A tak na poważnie to tak powstają ploty.

Skrzynie biegów w 114i, 116i i 118 i są identyczne. Różni się tylko przełożenie główne 2,813:1 dla 114i i 116i i 3,077:1 dla 118i. Mowa tutaj o manualach.

Automaty są identyczne włącznie z przełożeniem głównym. Tam więc różnicy nie ma żadnej.

No wcale nie przegralem, bo jednak sie różnią, choć byłoby ścislej napisać przelozeniem. :mrgreen: BTW 116i robi setkę na dwójce ztcp.

 

W ten sam sposób patrząc to przegrałeś, bo w automacie nie róznią się niczym. :)

Opublikowano
>>>>>>

A subiektywnie jak oceniasz dynamikę po dołożeniu modułu ?

Mac_Gregor, dzisiaj kilka spięć ze świateł z BMW X6 35d zakończyły się wynikiem łeb w łeb do około 90-100, potem X6 wysuwa maskę, do 150 tył X6 na równo z moją maską.

Jestem zadowolony. Jak rozluźni się wydech, efekt będzie jeszcze lepszy :)

Opublikowano
>>>>>>

A subiektywnie jak oceniasz dynamikę po dołożeniu modułu ?

Mac_Gregor, dzisiaj kilka spięć ze świateł z BMW X6 35d zakończyły się wynikiem łeb w łeb do około 90-100, potem X6 wysuwa maskę, do 150 tył X6 na równo z moją maską.

Jestem zadowolony. Jak rozluźni się wydech, efekt będzie jeszcze lepszy :)

 

Coraz bardziej nabieram ochoty na tego BOX'a :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.