Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Aaaa tam, ja zarowno z wrocka w strne jg jak i katowic jestem w stanie rowna predkosc utrzymywac choc czasami soe zdarza ze wyprzedzam poboczem :oops:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jak się jeździ głównie po mieście to czasem trzeba np w nocy pojechać na autostradę i wypalić DPF

albo go wywalić po prostu

po co co jakiś czas wymuszać w serwisie wypalanie

 

czytając różne fora zauważyłem dwie grupy użytkowników:

1. jazda na krótkich odcinkach, miasto - ciągłe problemy z DPF, narzekanie, na to nie ma rady zawsze się zapcha

2. przewaga tras - żadnych problemów nawet przy przebiegach >250.000km

 

kiedyś zrobiłem test

przejechałem ok 3500 km jazda eco drving, czuć było smród z wydechu, samochód zaczął jakby dostawać muła, potem kilkaset km normalnie i wszystko wróciło do normy :)

Opublikowano
Ostatno też wypaliłem. silnik musi być rozgrzany do co najmniej 75 stopni, jechać na 3 biegu prędkością ok 80km/h przez 20 min i się wypali. Podłączyłem do kompa i wszystko się wypaliło.
Opublikowano
No pewnie ze się dopali. W specyfikacji DIS podaje że ma być powyżej 60 km/h, powyżej 10 litrów paliwa w baku, temp powyżej 75 stopni i trwać minimum 20 minut. A czy się będzie jechać 87 czy 62 czy 70 to żadna różnica. To nie apteka.
Opublikowano

Panowie a mi się wydaje, że ten filtr się bez powodu nie zapycha ( może nadmierne kopcenie, które przecież się nie wydobędzie ), mam w domu auto z dpfem, które jeździ w 90 procentach w mieście i od 20 tys. km nic niepokojącego się nie dzieje.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
No pewnie ze się dopali. W specyfikacji DIS podaje że ma być powyżej 60 km/h, powyżej 10 litrów paliwa w baku, temp powyżej 75 stopni i trwać minimum 20 minut. A czy się będzie jechać 87 czy 62 czy 70 to żadna różnica. To nie apteka.

 

No dobra. Ale czy to wszystkie warunki? Bo wcześniej pisali, że

obroty powyzej 1600,najlepiej 3000 tak bedzie na 3-ce z 80km/h
Opublikowano
No pewnie ze się dopali. W specyfikacji DIS podaje że ma być powyżej 60 km/h, powyżej 10 litrów paliwa w baku, temp powyżej 75 stopni i trwać minimum 20 minut. A czy się będzie jechać 87 czy 62 czy 70 to żadna różnica. To nie apteka.

 

No dobra. Ale czy to wszystkie warunki? Bo wcześniej pisali, że

obroty powyzej 1600,najlepiej 3000 tak bedzie na 3-ce z 80km/h

 

 

Tak ,w zasadzie to chodzi o utrzymanie równej predkosci gdy proces sie zacznie i spelnienie wyzej opisanych warunków :cool2:

icon4.png
Opublikowano

Najlepiej to robić z kompem podłączonym, wtedy będziecie mieć 100% pewność że się zaczęło i ze się dopaliło.

Największym problemem z jakim ja się spotkałem to był fakt padniętych termostatów i niedogrzania silnika, a wtedy proces wypalania nie będzie przeprowadzony prawidłowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.