Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 259
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a co do webasto to po przejechaniu nawet kilku kilometrów jest aż tak gorące to normalne???????? chodzi o tą metalową obudowę
Opublikowano
wybacz kolego ale wklejasz screeny z Inpy i nawet ich chyba nie czytasz ... jest wyraźnie napisane w wartościach analogowych 1 w języku polskim początek wtrysku ... podłacz Inpę i podczas jazdy na 3 biegu zrób logi auta z gazem w podłogę a najlepiej nagraj film ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
nie znam tych wartosci jakie mają byc prawidłowe dlatego za bardzo nic te wyniki mi nie mówią :oops: ale zrobię tak jak mówisz podłącze inpe i pojade w trase i zobaczymy co bedzie a wszystko nagram bo widziałem ze w inpie jest opcja nagrywania tylko muszę pokombinowac jak kabel interfejs przeciągnąc do środka bo wtyczke mam w pod maską w silniku :)
Opublikowano

takki filmik nagrałem dla zabawy zeby sprawdzic jak się nagrywa :8) ,

FILMIK ZROBIONY JEST POD DOMEM NA LUZIE A NIE W TRASIE TAK ŻE RACZEJ NIC NIE POKAŻE ALE OBEJRZEC MOŻNA

 

 

 

 

Opublikowano
Widzę że ceny pompy wtryskowej są kosmiczne ale lipa fuck i co teraz robić jeżeli po testach w czasie jazdy wyjdzie że to pompa .? Ceny pompy ok 2500zł na allegro :-(
Opublikowano
no a co byś chciał zrobić ? jak coś sie psuje to sie naprawia. Wiekszość pompe albo robiła albo zrobi, taka kolej rzeczy że ta część nie jest wieczna i się zużywa. Dobijamy ją jeszcze paliwem które tankujemy i nie zawsze jest pierwszej jakości.
szukam
Opublikowano
to lipa bo juz nie mało dołozyłem do samochodu a tu kolejny wydatek ok 2000zł :x w czwartek zrobie jeszcze testy i nagram film z inpy to ocenicie co i jak , a mozna jakos sprawdzic pomiar wydajnosci turbiny ?? bo jak jeszcze turbina jest cos nie tak to lepiej sprzedac samochód bo szkoda dokładac non stop :D chociasz remont turbiny taniej wychodzi niż ta pompa a najbardziej bałem sie o turbine :D
Opublikowano

w disie chcialem sprawdzic przeplywkę ale nie moglem znalezc zakładke "air mass supply". wchodziłem w diagnosis i potem szukało mi modelu i po prawej stronie nie było opcji air mass supply a turbina w jakiej opcji bedzie ??? i mam ją sprawdzic w trasie czy moze na postoju ,

 

w domu jestem tylko w wekendy bo pracuje w delegacji i ciągle brak czasu od srody bede miał wolne to chciałbym wszystko sprawdzic i jak bys podał dokładnie w jakiej opcji mozna sprawdzic turbine i na jakiej zasadzie to bylo by super :D

Opublikowano
jestem w domu i jutro zrobie testy na inpie i najwyzej podjade do kolesia co zajmuje sie pompami a mam takie pytanko odnosnie przeplywki i adaptacji bo po ostatniej zmianie przeplywki na zmienik 527 samochod bardzo fajnie chodzil poza tymi zanikami mocy ktore czasem sie zdarzaly i myslalem ze jak zrobie adaptacje to bedzie ok a tu po adaptacji problemy z zanikiem mocy nie ustapily a na dodatek mam odczucie jak by samochod duzo gorzej chodzil ciezko sie rozpedza duzo gorzej niz przed adaptacja ciezko osiagnac 160km/h niz przed adaptacja a na dodaatek na 4 biegu ekonomizer pokaze maks 19,5 a na 5 nie wiecej niz 16 a przed adaptacja na kazdym biegu bylo 20 czym te zmiany sa spowodowane odczcie jest takie ze przed adaptacj samochd byl zywy a teraz taki przymulony , mozna jakos wgrac ten program stary co byl wczesniej ??
Opublikowano
Prawidlowo silnik seryjny M47 na 4 biegu powinien osiagac 20l a na 5 okolo 16l. Jezeli wczesniej nawet na 5 biegu wskazywal 20l to najprawdopodobniej znaczy ze miales chipa. Teraz po wgraniu nowego programu masz seryjny soft na 136ps...i byc moze dlatego wydaje Ci sie mulowaty...
''Impossible is nothing''
Opublikowano

mi na 4 biegu wskazuje 19,5 a na 5 ok.16 przed adaptacją na kazdym 20 i sprawdzałem i samochód do setki rozpędza się w około 16 sekund czyli cos nie tak ale i tak to dobry wynik bo jak by go złapała zamuła to nie wiem czy minuta by wystarczyła :D na dodatek po adaptacji tak jak pisałem samochod dużo gorzej się zbiera a jak juz osiągnie ok 120km/h i chce przyspieszyc do powiedzmy 160km/h to samochód potrzebuje bardzo ale to bardzo dużej drogi by to zrobic :D ogulnie to zaczynam miec nerwice :evil: rano podepne inpe i pojade w trase i nagram film z inpy jak samochód chodzi na obciązeniu i jak samochód chodzi podczas tego słynego błedu z zanikiem mocy ( chodzi mi oczywiscie jakie bedą wartosci w inpie) raczej na 100procent bedzie trzeba jechac do specjalisty zeby popatrzyl na pompe wtrysku no i wydatek na naprawe pewnie z 15000zł :duh: jutro wyjme te ten zamienik przepływki 527 i zamontuje ten co miałem wczesniej chyba 467 i zobacze czy jest jakas zmiana z zamulaniem bo co do chwilowych spadków mocy to muszę się pogodzic na najgorsze i robic z pompą :cry2:

 

a ma ktos z was webasto bo chciałbym się dowiedziec na jakiej zasadzie działa i czy te webasto wam tez tak bardzo mocno się grzeje bo ja go mam koło wtyczki do interfejsu i po przejechaniu niewielkiej odległosci ta obudowa od webasto aż parzyła jak się ją dotkło palcem

 

 

i gdzie znajduje się katalizator bo wyczytałem ze są dwa i pasuje mi go usunąc moze cos pomoże i po usunięciu słyszałem ze muszę cos kupic zeby wstawic w jego miejsce co dokładnie trzeba kupic ?

Opublikowano

dzieki za lekture teraz nadrobie braki czytania książek przez ten samochód bo można by było prace magisterskie pisac o braku mocy w bmw tyle tego jest :D

 

wiec tak wstałem rano podłączyłem laptopa i pokasowałem wszystkie wbłedy następnie z inpą ruszyłem z domu na drogę główną i po ok. 200metrach jechałem pod górkę oto pierwszy film

 

 

drugi film niżej jest od startu na powiedzmy prostym odcinku

3 film także od startu

 

 

4 film

DIS pokazał cos takiego

 

 

 

http://wstaw.org/m/2012/08/16/DIS-v57_kod-2012-08-16-11-30-23_png_300x300_q85.jpg

 

http://wstaw.org/m/2012/08/16/INPA-2012-08-16-11-03-12_png_300x300_q85.jpg

 

 

 

po przyjechaniu do domu włączyłem samochód i po ponownym włączeniu na inpe wyskoczyły takie oto błedy

 

http://wstaw.org/m/2012/08/16/INPA-2012-08-16-11-23-18_png_300x300_q85.jpg

 

 

http://wstaw.org/m/2012/08/16/INPA-2012-08-16-12-10-37_png_300x300_q85.jpg

 

 

http://wstaw.org/m/2012/08/16/INPA-2012-08-16-12-10-58_png_300x300_q85.jpg

 

...

 

 

 

 

 

 

ZAZNACZE ZE PODCZAS TESTU SAMOCHÓD SPRAWOWAŁ MI SIĘ DOBRZE I NIE MOGŁEM NARZEKAC NIESTETY BŁĄD Z ZANIKIEM MOCY SIĘ NIE POJAWIŁ PODCZAS TESTU A SZKODA BO CIEKAWE CO BY POKAZAŁO NA INPIE .

 

WCZORAJ SAMOCHÓ DO SETKI PRZYSPIESZAŁ W OK. 16SEKUND A DZIS OK.14 SEKUND

 

tak jak pisałem zanik mocy się nie pojawił mimo to czy te wartosci są dobre ???????????????????

 

i jak myślicie pompka wtrysku jest do regeneracji czy może sterownik się przycina ?????

 

 

co dokładnie znaczą te błędy ????????????????????????

Opublikowano
czyli samochód jest zamulony przez tą pompe własnie????? myślałem ze to sterownik ale tak czy siak trzeba pompe dac do fachowca tylko poprostu chciałbym wiedziec na 100procent ze ta zamuła i te spadki mocy są spowodowane pompą
Opublikowano (edytowane)

jakie powinny byc prawidłowe wartosci ????????????????????????? i jestescie przekonani ze to na 100 procent cos z pompą ???

 

 

interesuje mnie jeszcze bardzo przepływomierz jak go sprawdzic czy chodzi jak powinien ????

 

actual air mass to przepływka ?????? filmik

Edytowane przez sinio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.