Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 259
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

na tym linku http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=90753

jest X obok DDE Diesel electroonic a mi pojawia się wykrzyknik i gdy dam quick test w linku jest short test to tez niektóre opcje zaznaczają się na czarno tak jak w linku następnie mam kliknąc control module functions i u mnie tej opcji nie ma jest control module ....(nie pamietam ) byc moze to jest inna wersja disu i dlatego jest inny opis ale nawet jak klikne te control module ..... wyskakuje mi okno podobne do tego z linku pod opisem cyt.

 

Otwiera się ekran na którym wybieramy kolejno:

- DDE Diesel Electronics DDE3.0

- Identification

Interesują nas trzy numery, które musimy zanotować!!!

- Chassis number (VIN)

- Part number, basic control module

- Part number, programmed control module

 

tylko pod tym opisem ja mam puste okienka i nie ma tam nic ani Identification ani nic w tym stylu

.

nie daje mi to spokoju i jutro moze wstane wczesnie rano i jeszcze raz podłącze laptopa a jak nie to dopiero w piątek .

Opublikowano
kolego jak będziesz miał możliwość podpięcia auta pod kompa i jednocześnie dostęp do internetu , to ściagniesz sobie teamviewer i zrobię Ci to zdalnie ... :wink:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

adaptacja udana

 

podsumowując

 

nie dawno kupiłem bmw które strasznie chodziło wymieniłem filtr powietrza i filtr paliwa oraz wyczysciłem filtr dolotowy i wymieniłem w nim uszczelki zaślepiłem także zawór EGR i lekkie zmiany na plus ale jednak to nie to więc wymieniłem przeplywomierz z 0928400468 bosh (myślałem ze ma 314 i na pałe wymieniłem) na zamienik http://allegro.pl/nowy-przeplywomierz-powietrza-bmw-e46-e39-e38-x5-i2471100777.html BOSCH: 0 928 400 527 i ku mojemu zdziwieniu samochód zaczoł dużo lepiej pracowac zbierał się lepiej itp. ale zaniki mocy nie ustąpiły a wygląda to mniej wiecej tak że jak jadę krótką chwilę na 4 biegu na obrotach ok. 1800-1900 i chce nagle przyspieszyc to samochód wogulę się nie zbiera ekonomizer wogulę się nie podnosi nawet przy redukcji na 3 bieg jest to samo dopiero po kilku lub kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy zdarza się tak tez czasem gdy stoję na swiatłach i gdy ruszam wrzucam 1 bieg potem 2 i samochód wydaję się jak by go coś trzymało i nie może się zebrac dopiero po chwili wszystko ustępuję , myslałem ze jak zrobie adaptację to wszystko bedzie okej i tu zmiany dośc spore otóż po wymianie przepływomierza na zamienik przed adaptacją czuc było ze samochód jest dosc nawet mocny i na każdym biegu gdy wcisłem pedał gazu do podłogi ekonomizer wskazywła 20l i auto fajnie nawet chodziło gdy ten bład z zanikiem mocy się nie pojawiał , po adaptacji jest tak że wydaję mi się ze samochów chodzi równo czyli już nie przyspiesza tak bardzo mocno jak wczesniej (takie mam odczucie ) ale jest spoko co zauwazyłem po adaptacjji to ze przed na każdym biegu ekonomizer wskazywał 20l natomiast teraz na 4 biegu ekonomizer pokaże max 19.5 (mniej wiecej) a na 5 biegu ok 16l i jeszcze zmiana taka ze do prędkosci 160km/h teraz auto potrzebuję dłuższej drogi by uzyskac tę prędkosc niż przed adaptacją , dziś robiłem adaptację i takie mam wnioski po przejechaniu ok 120km aha i najważniejsze te braki mocy (czasami) po adaptacji nie ustąpiły co do spalania to wczesniej pokazowało mi ok. 7.2l a dzis po przejechaniu tej samej trasy co przed adaptacją pokazało 6.2 co o tym myslicie moze te braki mocy są spowodowane katalizatorem a moze turbiną tylko co turbina ma do spadków mocy jak zdarzają się przeważnie poniżej 2000tyś, obrotów

 

w sobote podmienie przepływkę na tą co miałem czyli z zamienika BOSCH: 0 928 400 527 na oryginalną przepływkę 0928400468 bosh i zobaczę co i jak tylko muszę jeszcze po zamianie przepływki cos wgrywac itp. ?????? \

 

co myslicie i jakie macie pomysły ??????????

Opublikowano

yoshimura01 z łaski swojej mógłbys dokładnie opisac jak mogę sprawdzic max dawkę paliwa ???????????????? co do EGR to zawór mam zaślepiony bo strasznie muliło a co do elektrozaworów VTG to nie czysciłem i szczerze muszę poszukac o nich tematu chyba ze yoshimura01 mas jakiegos linka w którym jest to opisane a co do filtra powietrza to wymieniłem go na nowy bo stary był w złym stanie i nie czysciłem go napewno

 

 

TC a jak można sprawdzic te pompe bo juz nie mam pomysłu co robic

 

ogulnie to wszystko robi mi ojciec a nie dziwi was fakt ze przed adaptacją na każdym biegu ekonomizer wskazywał 20l a po adaptacji na 4 biegu pokazuje 19,5 max a na 5 biegu ok 16l max????

Opublikowano

Dawkę sprawdzisz w INPA chyba analog1. Daj pełny but i obserwuj do jakiej wartości dojdzie. Czy wężyki vacum zostały wymienione?? Jeśli nie to proponuję zaopatrzyć się w 3 metry tego towaru: http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3-mm-silikonowy-dolot-waz-i2538605822.html

 

Elektrozawory EGR i VTG - czyścimy filterki powietrza na króćcach wyrównujących, temat--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=18764

 

Wskazania ekonomizera to żadna znacząca diagnoza. Przepływkę sprawdzasz DIS przy rozgrzanym silniku w zakładce "air mass supply".

 

AHA! BOSCH 527 to nie żaden zamiennik, tylko najnowsza wersja przepływki dla tego silnika. Zamiennik to siemens itp sprzęty.

Opublikowano

wiec tak zawory podcisnienia wymieniłem i nie dało to zadnego efektu co do elektro zawórów EGR to jest zaslepiony blaszką bo przed zaslepiniem strasznie muliło i był czyszczony ten zaworek i nic nie dało nawet z tego co wiem to nie było za bardzo co w nim czyszcic bo było ok jesli mamy oczywiscie na myśl ten sam zawór przez który idą spaliny a co do sprawdzenia dawki paliwa to jest gdzies dokładny opis jak to zrobic w inpie i czy taki test da obiektywną ocenę skoro zaniki mocy zdarzają się w niektórych momentach

wczesniej miałem przepływkę 0928400468 bosh a teraz mam ZAMIENNIK BOSCH: 0 928 400 527 kupiony dokładnie ten http://allegro.pl/nowy-przeplywomierz-powietrza-bmw-e46-e39-e38-x5-i2471100777.html soft w samochodzie był stary i wgrałem nowy tak jak w tym temacie http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=90753

Opublikowano
to jest najtańszy chyba przepływomierz :duh: nie będzie ci dobrze działać długo o ile w ogóle dobrze mierzy. Bosch to wydatek ponad 400zł. Zamienniki się słabo sprawdzają akurat w tym miejscu.
szukam
Opublikowano

Koledzy ta przepływka będzie dobrze mierzyć, bo chodzi jedynie o obudowę (precyzyjny pomiar masy), chociaż nie wiadomo jak z żywotnością takich modułów. Wykonywałem testy na "starych" przepływkach 314, 468, 527 i chińskich zamiennikach w obudowie siatkowej (BOSCH 314) i zmodyfikowanej ostatecznej obudowie (BOSCH 527). W starej pomiary były sfałszowane, w nowej trzymały się w ryzach ECU. Oczywiście soft ECU zaktualizowany. Więc jeśli chodzi o te całe akcje z przepływkami to po testach stwierdzam, że jedynym problemem jest usterka projektu kanałów dolotowych obudowy do samego kanału pomiarowego przepływomierza. Sam moduł pomiarowy (przepływomierz) niczym się nie różni - dlatego wymagane jest programowanie softu ECU, ale teraz weź kup tylko samą obudowę z BOSCH 527... graniczy to z cudem :roll:

 

sinio, sprawdź tą max dawkę i temperaturę paliwa po ostrej jeździe, bo mam pewien trop.

 

pozdr.

Opublikowano

sprawdze tylko czy na pewno obudowa w która wsadzony mam nowy wkład jest poprawiona (bo w sumie pewny nie jestem), jeśli okazę się ze tak to pewnie groszowe sprawy. Ale to koło weekendu bo w tygodniu nie mam kiedy. Jakbym zapomniał to się upomnij.

Dawałem z pól roku temu ogłoszenie ale nikt nie wykazał zainteresowania i jeździ ta obudowa w bagażniku już długi czas.

szukam
Opublikowano

kurde w inpie nie mogę znaleźc jak sprawdzic dawkę bo nie ma ani

analog1 ani EINSPRITZMENGE

a wiecie jak sprawdzic wydajnosc turbiny ???

Opublikowano

po skasowaniu błedów przejechałem trase ok 100km w którym to czasie jechałem trochę w duzym korku ponadto błąd ze spadkiem mocy wystąpił ok 4 razy i po kilkunastu sekundach wszystko wracało do normy ponadto zauwazyłem ze po adaptacji auto równo ale gorzej się rozpędza a przy predkosci ok 130 auto bardzo ciężko się rozpędza pamietam ze przed adaptacją tego problemu nie było , moze jest to spowodowane przepływką bo mam aktualnie nowy zamienik 527 w garażu mam jeszcze przepływkę bosch 467 którą miałem dawniej ale sprawiała mi problemy tylko wtedy nie miałem adaptacji zrobionej , co zauwazyłem przypadkiem teraz przy wyjmowaniu interfejsu to bardzo gorący był webasto aż dosłownie parzyła ta obudowa koło interfejsu ponadto takie błedy tym razem pokazało

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-52-14_png_300x300_q85.jpg

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-52-30_png_300x300_q85.jpg

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-52-57_png_300x300_q85.jpg

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-53-38_png_300x300_q85.jpg

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-53-59_png_300x300_q85.jpg

 

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-54-11_png_300x300_q85.jpg

 

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-54-44_1_png_300x300_q85.jpg

Opublikowano
te zamuły auta spowodowane są niewłaściwym poczatkiem wtrysku ... pewnie masz już tłoczek przytarty w pompie albo pompa była już wyciągana i ktoś źle założył ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.