Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To jaki kabel polecasz kupić żeby nie było żadnych problemów z połączeniem korzystam z tego gotowca disu pobranego od kolegi z tego forum mógłbyś zerknąc na allegro i podać link bo nie jestem fachowcem a wolałbym żeby nie było problemów ten kabel od audi co mam to obd2 16pin ma o ile dobrze pamiętam a w bmw mam wejście te okrągłe przy silniku myślałem żeby kupić adapter do kabla obd2 cena ok 20zł ale jak mówisz że mogą być problemy z połączeniem to wolę dołożyć i kupić coś lepszego . Pozdrawiam
  • Odpowiedzi 259
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

kup normalny kabel ale dedykowany do BMW. Lub znajdz schematy na forach typu elektroda czy rozmieszczenie pinów i ich funkcje są takie same jak VAG i BMW, poniewaz kabel bedzie pasować ale tutaj strzelam np. napięcie bede podane na innym pinie niz jest to w audi i wtedy nic nie zrobisz. Czyli albo sprawdzasz czy kabel ma tak samo rozmieszczone piny albo kupujesz taki dedykowany do BMW.

 

 

samo wgranie softa z instrukcją krok po kroku to jakies 20/30 minut bo DIS dosyć wolno działa :) no chyba ze laptop jest rakieta to wtedy lepiej.

Prowadzi krok po kroku dis no i jest instrukcja ze zdjeciami na bmw-sport chyba wiec nie da sie nic sknocić.

szukam
Opublikowano

wymieniłem przepływkę która mi nawalała z

0928400468 bosh

na zamienik

0 928 400 527

 

i teraz lipa bo samochód kupiłem dwa miesiące temu i osobiescie wszystko robił mi ojciec bo ja ciągle w delegacji i byłem przekonany ze utrata mocy była spowodowana przepływką która jest wadliwa czyli 0 928 400 314, dzis patrze bo wczoraj wymieniłem na nową przepływkę a ta stara nosi numer 0928400468 bosh i szok bo jak by nie patrzyc wymieniłem oryginalną przepływkę nową na jej zamienik a byc może wystarczyło wgrac nowy soft do tej przepływki którą miałem i lipa na całego co prawda poprawa po wymianie jest wyraźna co nie swiadczy ze ta przepływka którą miałem była także w 100procentach sprawna tylko wystarczyło wgrac nowy soft i teraz jak mogę sprawdzic jaki mam soft w komputerze ??? jaki było soft do przepływki 0 928 400 314 a jaki był soft do nowej przepływki 0928400468 bosh??

 

 

fuck ale dałem dup... ze przed kupnem nowej przepływki nie sprawdziełem jaka jest ta stara

Opublikowano
nic nie zrozumiałem co napisałeś... to w końcu jaki przepływomierz był w aucie, a jaki został zamontowany?? Wersje softu sprawdzisz INPĄ w zakładce kodowanie (jeśli dobrze pamiętam). Najnowszy soft pod BOSCH 527 to D5.
Opublikowano
Jak mogłeś być o czymś przekonany, nie mając ku temu najmniejszego dowodu :roll: Polegałeś na swojej intuicji?? No ale teraz to już nie ważne... sprawdź wersje softu i ewentualnie przeprogramuj na D5. Nie masz możliwości zwrotu tej przepływki 527??
Opublikowano

kurde no nie bardzo chyba w dzis zamówię kabel i w piątek lub sobotę spróbuję wgrac nowy soft i zobaczymy co to będzie , najlepsze jest to ze po wymianie przepływki na zamienik samochód duzo lepiej chodzi z tym ze jak pojawi się błąd z zanikiem mocy to ustępuje dopiero po długim czasie natomiast na przepływce oryginalnej 0928400468 bosh samochód chodził gorzej nie miał takiego ciągu przy zmienie biegu np. z 3 na 4 natomiast jak wyskoczył błąd z zanikiem mocy ustępował po kilkunastu sekundach ,

 

 

taki kabel bedzie okej bo tez widzę ze ma przejsciówkę

 

http://allegro.pl/interfejs-bmw-obd2-adapter-e36-e46-e39-inpa-polska-i2496756779.html

 

i pytanie jeszcze czy gdzies jest opisane jak mogę sprawdzic wersję softu i np. sprawdzic pomiar wydajnosci turbiny itp.?? i jak skasowac licznik oleju i poduszki bo widze ze te programy są po angielsku

Opublikowano
wszystko znajdziesz na forum albo google. Inpa najszybciej pokasuje błedy poduszek czy olej service, wersje softu tez inpa sprawdzisz. Cały opis krok po kroku ze zdjeciami jest na bmw-sport o ile dobrze pamiętam.
szukam
Opublikowano
własnie czytałem materiał o adaptacji wraz z dokładną instrukcją itp. i nie mogłem się doczytac a ciekawi mnie czy jest jakas róznica miedzy włączonym samochodzie a wyłączonym bo np. jak sprawdzamy np. turbine to logicznie ze trzeba włączyc samochod a np. przy kasowaniu błedów wydaję mi się ze nie trzeba właczac samochód , muszę jeszcze poszukac opcji gdzie można zrobic pomiar wydajnosci turbiny i czy taki pomiar bedzie odzwierciedlał to jak jest naprawdę bo taki pomiar robi się jak samochód stoi
Opublikowano
Adaptacji w tym silniku się nie robi, bo nie ma takiej opcji... Jeżeli natomiast mówisz o programowaniu sterownika silnika to musisz przekręcić kluczyk w pozycję 2 (kontrolki).
Opublikowano
nie da się zrobić porgramowania ecu na włączonym silniku !!!! bo niby jak ? przecież wsyzstko zostaje najpierw wykasowane więc jak silnik ma pracowac bez softu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
dzięki za odpowiedz w sobotę bede się bawił i napiszę jakie są efekty a poduszki i licznik zmiany oleju mogę skasowac disem jeśli tak to która to jest opcja?
Opublikowano

mam kabel i mam problem z disem

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=90753

 

dochodzę do wyboru serii i modelu

wybieram e46

 

i wyskakuje cos w stylu sprawdzania kabla connect ok cos w tym stylu i poźniej daję AUTOMATIC czyli chyba wybór wyposarzenia i tu już nie chce mi automatycznie wyszukac wyposarzenia wiec daje manual i jaką wersje oraz model mam wybrac

 

moje bmw jest z 06,06.1998

 

mam wybrac M47 SED ?? bo jest tam wiecej opcji i potem version EUR_LHD ??????????????

 

inpa pokazuje ze się łączy mogę wejsc i odczytac błedy

Opublikowano

ogulnie nie mam tego numeru vehicle ident number byc moze samochód nie chce mi się połączyc z disem ale jak z inpą się łączy to o co kaman ??

 

 

potrzebny jest internet zeby zrobic adaptację i się wogulę połączyc z kablem ?

Opublikowano

wybieram model nastepnie wyskakuje mi ident e46 battery voltage test daje ok

wyskakuje the diagnosis connection cos tam cos tam i jak dam automatic to nie chce szukac jak dam manual to mam do wyboru

320d_m47 sal

tour

tu_sal

tu_tour

 

i tam nigdzie nie ma mojego modelu

 

wydaje mi sie ze samochod z disem nie chce sie połaczyc

Opublikowano

połączyłem się i pokasowałem inspekcje oleju co do adaptacji to jest problem bo teraz się łącze i robie tak jak w instrukcji

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=90753

 

wybieram diagnosis potem model samochodu kabel go wykrywa i program zidentifikuje auto wtedy klikam dwukrotnie DDE Diesel Electronic DDE3.0 i klikam ok i po kilku sekundach powinieniem miec mozliwosc klikniecia CONTROL MODULE FUNCTIONS tylko ze ja tekiej opcji nigdzie nie mam co mam robic?????????????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.