Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 622
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Benzynami również lecz tylko doładowanymi. Wolnossących nie robimy - słabe przyrosty - spore spalanie.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Hej ceny podane są na pierwszej stronie :)

Ty masz sterownik EDC17 więc w ofercie promocyjnej masz 950zł :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW E92 335D 286KM @ 433KM

 

 

Hybrydowe turbo

FMIC - który już nie daje rady

Wydech Mg Motorsport

 

Soft bez dymu - większy wynik też był ale już dymek leciał. Aby nie męczyć skrzyni postanowiliśmy że zrobimy jak najbardziej płasko się da i o to efekt (opony zimowe nie pozwalają na mocne dociążenie z dołu więc niuton powolutku się budzi) :mrgreen:

 

Teraz auto ciągnie do końca :D

 

10333290_976911712338558_610920740678102807_o.jpg

1523986_976911749005221_7190041776092628115_o.jpg

10846299_976911682338561_1731551321737089520_n.jpg?oh=e6ca68b1e25d85d53e8444e94bb2d1a7&oe=551A46F9

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zależy jaka skrzynia.w automacie przyrost ponad 400nM nie jest raczej zalecany.

Zależy jaki konwerter. Są takie które fabrycznie mają do 450Nm w skrzyni 6HP21 (19TŰ). U mnie było 460Nm bez problemu że skrzynia. Zresztą akurat przy automacie i tak maksymalny moment skrzynia dostaje chyba tylko przy pomiarze na hamowni. Automat nie jest głupi i zredukuje przy mocniejszym wciśnięciu gazu na obroty gdzie moment jest niższy a a moc wyższa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolega pytał konkretnie o silnik 177km/2.0d. - czy w tych silnikach też były montowane automaty z mocniejszym konwerterem jak u Ciebie? fabrycznie nie słyszałem. można oczywiście konwerter zmienić i podnieść moment,ale tu już nie będzie mowa o serii.
Opublikowano
kolega pytał konkretnie o silnik 177km/2.0d. - czy w tych silnikach też były montowane automaty z mocniejszym konwerterem jak u Ciebie? fabrycznie nie słyszałem. można oczywiście konwerter zmienić i podnieść moment,ale tu już nie będzie mowa o serii.

Nie wiem dokładnie, to trzeba sprawdzić w vin jaki jest konwerter w tym konkretnym aucie. U mnie w 320d 184KM jest taki sam konwerter jak w 123d - do 450Nm. Do pewnego czasu mocniejsze konwertery były częścią PPK, nie wiem do kiedy dokładnie, ale wiem, że od pewnego momentu zaczęli fabrycznie montować w 320d te mocniejsze.

 

Tak czy inaczej ja bym ten konwerter wymieniał dopiero w razie oznak problemów. Sądzę że wytrzyma spokojnie wszystko co można wycisnąć z tego silnika.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadza się - w wersjach 184KM są już mocniejsze konwertery,takie jak w 123d i takie jak w PPK do wersji 177KM. jednak seryjnie do 177KM były montowane te słabsze i przy nich programy robione są na ogół ok.400nM. może jakiś tuner coś doda do tematu w kwestii bezpiecznego wyciągania ile się da,bo mając właśnie takie auto sam jestem ciekaw.
Opublikowano
W specyfikacji technicznej skrzynia 6hp26 wytrzymuje 650Nm a w praktyce znosi 800 ;-) Skrzynia z E60 530D 218KM która w teorii znosi 600Nm z powodzeniem jeździ na 700Nm. To tak z praktyki a skrzynie lubią też padać w seryjnych autach ;-) w 123D można mieć te 450Nm teoretycznie nie martwiąc się o nic powyżej wiadomo może paść lecz nie musi :D Najważniejsze by nie robić górek i dolin bo w praktyce pojedyńcza górka momentu nic nam nie daje w osiągach a dla skrzyni już jakiś wpływ jednak ma.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.