Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 622
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie

Sprawa DPF.... e91 n47 2008

chce wyjac go ze swojego auta... zalozyc Katalizator

Euro 3 metaliczny lub euro 4 ceramiczny

Ktory z nich bez problemu przejdzie przeglad?

nie chce downpipe bo smrod jest zbyt srogi... przy wyjezdzaniu z garazu smierdzi mi nawet w salonie :(

mam dogadany temat z pewnym producentem DPF w polsce ze wlozy mi w nowa oryginalna obudowe cokolwiek bede chcial..

oczywiscie strojenie bedzie w TC pozniej ale fachowo chce sie pozbyc dpf

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czyszczenie odpada ,chyba ze jest lekko zapchany i chcesz użyć środków typu http://wypos.intercars.com.pl/show_news.php?news=11742&kat_nazwa=WYNE&msg=Nowo%9C%E6%20ERRECOM%20%20%20Zestaw%20do%20czyszczenia%20filtr%F3w%20cz%B9stek%20sta%B3ych%20DPF. Czyszczenie w różnych firmach ,wypalania to bzdury .Wiem bo jedna firm mi wyczyściła mi dpf na amen ,nie polecam
Opublikowano

dpf dla silnika to porazka i póki państwo nie będzie honorować dpfow w postaci nizszego OC/AC. To u mnie w aucie nie będzie miał miejsca.... w nosie mam bzdury ludzi ktorzy marudza o truciu srodowiska.... popatrzcie na % jaki samochody truja to jakas bzdura...... poza tym za moim samochodem spaliny beda ok bo bedzie kat tylko czastki stale beda wylatywac..

co do czyszczenia DPFu mnie osobiescie udalo sie w e60 530d usunac caly popiół a nie uszkodzilem dpfu... wiec arku musiales zle trafic lub moze miales nadtopiony rdzen... i sie popsulo...

Opublikowano

Skoro różne wykresy są wrzucane to tutaj mega lajtowo zrobione E91 320dA 177 przeze mnie - hamowane dziś na MAHA w TF. Program totalnie bez napinki dla mojego znajomego - miała poprawić się dynamika przy zachowaniu ekologii i mega bezpiecznych parametrów zważając na ćwierć miliona na blacie :)

 

28b7b2088d862.jpg

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Narazie autotuner ma taką możliwość, Magicmotorsport zapowiadał aktualizacje z tymi protokołami już 2 tyg temu ale dalej cisza :)
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

JNX czy do takiego wykresu:

28701246_2025058530857199_6898446228177249892_o.jpg?_nc_cat=0&_nc_eui2=v1%3AAeEH-5c-seotvkrW084F3tsafb2Aj_p1dt3j_6Hc3oidXY8QWr8mFhi2ltpaN1gtyeDCm2r3dYsyJK5mtT9e3hPu5tzNe7ah74uz_ZKiNOrj0A&oh=f110e224600ffa41d4bb4d7779a2e6e0&oe=5B6C98E5


czyli mocy rzędu 400KM i 750Nm wystarczy jedynie downpipe, IC Wagner, turbo TC400 i soft?


Czy trzeba wymieniać pompę wtryskową? Z wydechem trzeba coś kombinować poza DP? BMW E91 325d z 2011 roku bez DPF na sofcie całkowicie bezdymnym wyszło 308KM. Tylny napęd i automat. Czy da się ogarnąć jednego dnia turbinę, IC i soft?

Opublikowano
Ja mam na styl 335 bez tlumikow, ale mam dpf. Jak go nie ma, to srodkowy przelotowy i dwa koncowe, tylko musisz zmienic wanne w bagazniku na ta z 335. Zapewne sa na allegro. Jakie tlumiki koncowe, to nie wiem. Ja srodkowy bede pakowal ftwl motorsport, bo mam rezonans i gdy wypala dpf to jest masakra. No chyba,ze ogarne jakos brzeczenie to zostaje bez tlumika, bo dzwiek jest super
Opublikowano

do MAJES86


Ja mam u siebie w e90 335d 440KM.

Mam DPF OFF, EGR OFF, IC wymieniony, Perun Turbo hybryda (tylko wieksza zmieniona), pompa wtryskowa oraz paliwa i oczywiscie program. Moc jest ograniczona na 1-3 biegu bo trakcja nie wyrabia, ale z powodu wielkiego momentu to nawet przy 150km/h potrafi sie zapalic trakcja :D

Pompy wtryskowej do mocy ok 390KM sie nie wymienia, powyzej już mus.

DP przy tej mocy nie ma sensu (wyciecie katalizatora) bo spaliny strasznie smierdza i sa niezdrowe (bardzo).

Skrzynia nawet niezajęknie, XHP wgrany.

Wszystko oczywiscie się tyczy wersji 35d, gdyż w 30d faktycznie jest węższy wydech który powyżej 380KM jest ograniczeniem.

Polecam Maćka OMS z Augustowa. Jak będziesz mieć wszystko w łapie to ci to zrobi w jeden dzień.

Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi, a czy przy zderzaku m-pakietowym poliftowym różnica między 330d, a 335d jest tylko dolna blenda? Czy można tą blendę oddzielnie dokupić w ASO? Ciężko jest dostać zderzak od BMW E91 335 LCI. Wydech w 335d rozumiem, że jest cały na 3 cale?
Opublikowano

Zderzaki tylne roznia sie tylko ta dokladka. Ja mam zmieniona na ta z 335 i pasuje idealnie. Mozesz nawet wpakowac dokladke performance, ktora wyglada bardziej agresywnie.


Musisz tylko dokupic cos takiego

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UX71-EUR-07-2009-E91N-BMW-335d&diagId=51_5912


Nr 13, 14, 7 i 8, aby dolna czesc dyfuzora nie latala jak glupia przy lewej rurze wydechowej

Poszukaj uzywki, duzo taniej niz nowa


Wydech w 335d to 70mm , a pozniej rozchodzi sie na dwie rury 55mm do srodkowego tlumika i pozniej 60mm, takze masz za dpf-em dwie rury, a nie jedna, ale tam sa dwie turbiny. Widzialem w m57 330d turbo borg warner jak dobrze pamietam i wylrecone na 457km i 870nm ze skrzynia z 335d na wydechu 3'', wiec wystarczy.

Opublikowano

Koledzy a jak ma się DPF do chip-u? Silniczek M47 163konie. Pytam ponieważ mocno zastanawiam się nad softem ale chce aby autko jeździło normalnie bez problemów.

Obawa nr 2 to to skrzynia automat bez nie będę miał problemów z nią po sofcie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dolacze sie do pytania Kolegi i poszerze je o:


- co powoduje, ze wyniki na hamowni tak mocno odbiegaja od serii

- co jest glowna przyczyna braku fabrycznej mocy w 2.0d

- na ile odczuwalny jest mod 177 > ~200km zakaldajac pozostawienie auta w serii tzn turbo, wtryski, dpf

- czy wymiana kolektora na nowy jest korzystne przy robieniu chipa

- czy po wymianie klektora konieczne sa jakies adaptacje (kasowanie adaptacji)

Opublikowano

Kazdy silnik, ktory ma bezposredni wtrysk ma problemy z nagarem w kolektorze oraz kanalach dolotowych.

Diesle z egr potrafia miec zatkany dolot, co powoduje spadek mocy/momentu

Spojrzcie na to zdjecie i pomyslcie czy to nie powoduje spadku osiagow?

http://img11.hostingpics.net/pics/47407720141121152802.jpg


W TC robili program w 50d i po wyczyszczeniu bardzo zapchanego kolektora wyszlo 19KM wiecej i kolo 40nm. Uklad paliwowy tez musi byc sprawny i tak samo turbo, aby bylo tyle co seria albo wiecej.

Takze przed programem warto zdjac kolektor, wyczyscic, sprawdzajac przy okazji stan klapek i jak cos, wymienic jesli klapki uwalone albo usunac klapki, tylko gdy jest dpf, to nie wiem jak to wyglada.

Ogolnie w 3.0 czyszczenia kolektora samego daje od 10-20km i prawie dwa razy tyle niuta w zaleznosci od wersji-325/330/335/40/50d

Mozna o tym poczytac sporo na necie. Ja mam dpf i wylaczony egr. Syf nie dostaje sie juz niczym poza dolotem, przez ktory dostaje sie odmy, ale nie mam takiego nagaru.


Kolektor nie wymaga adaptacji, ale tam trzeba dobrze ustawic silniczek, ktory steruje klapkami. Na czym to polega, nie wiem. Moze sie sam ustawi


To tyle ile wiem, pewnie ktos wie wiecej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nastawnik (silniczek) jest w komplecie z nowym kolektorem. Pytanie tylko czy to jest plug and play czy trzeba jakis reset robic.


a adaptacje przeplywomierza kasuje sie w n47? nalzey to wykonac przed Ch-T? Generalnie - sa jakies procedury zalecane przed postawieniem auta na chip?

Opublikowano

Wn57 musialem robic adaptacje przeplywki, wiec chyba n47 tez. Jak klapki cale to daj do czyszczenia kolektor i kanaly. 3tys za nowy kolektor z silniczkiem to sporo, chyba ze musisz to nie ma wyjscia. Jednak ja znalazlem na ebayu regenerowany albo na allegro tez regenerowany, tylko odsylasz swoj stary. Cena chyba 1000zl,wiec taniej niz nowy. Poszukaj na allegro, moze bedzie do n47


Z silniczkiem nie mam pojecia


Zmien intercooler na jakis wiekszy, to zawsze nizsza temperatura w dolocie. U mnie uwalona przeplywka to bylo -21KM i -15Nm, zatem warto wymienic. Czyszczenie lub nowy kolektor, intercooler i powienien byc ladny wynik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.