Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skończyło się na jednorazowej wizycie czy odbyły się poprawki?

 

Jak dla mnie 10 tyś km. to zbyt często ;P

 

 

Swoja drogą, ile czasu trwa takie kodowanie pojazdu?

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
  • Odpowiedzi 622
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Czy TC zajmuje się przerabianiem turbo na Hybryde stage 3/4 ?

Ile trwa taka modyfikacja?

Jaki jest koszt takiej Hybrydy w E90 2008r. 330D 231KM?

Edytowane przez aditonie
Opublikowano
amster_skip żadnych poprawek raz a porządnie ;)

 

NAjpierw wyszło 195 koni i ponad 430 nm ale to było przegięcie i chmura dymu. Zostawiliśmy na 184km i 420nm.

 

Coraz bardziej mnie namawiasz ;)

Czyli wszystko sprawdzają dokładnie;)

Rozumiem, że też mialeś motor 163KM, różnica 20km dużo dała?

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mały update po wizycie moją E60 530xD

 

Seria miała 243KM/541Nm. Po wycięciu DPFa i chipie chip jest 309KM / 635Nm. Auto zbiera się naprawdę przyjemnie :)

 

Jedyny minus to portfel lżejszy o 2100pln...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie mam do możliwość kupienia e91 z silnikiem 2.0d m47 122km z DPF.

1)Jakie są max możliwości na ori gratach i przy zachowaniu DPF??

2)po wymianie turbo z 525d oraz wtrysków z 2.0d 163km można bezpiecznie celować wokolice 200km??

3) w 122km siedzi turbo mitsu czy garrett jak w m47 z X3??

Opublikowano

1. Pierwszy soft w mojej w TC dał 167ps/360, p.Janek wypuścił mnie z parametrami : 164/351 + zdjęte limitery tq z 1 i 2, auto jeździ do dziś bezawaryjnie, fajne kreski wyszły ;)

2. Tak

3. Mitsu - 2mm mniejsze koło kompresji od 320d.

Opublikowano (edytowane)
1. Pierwszy soft w mojej w TC dał 167ps/360, p.Janek wypuścił mnie z parametrami : 164/351 + zdjęte limitery tq z 1 i 2, auto jeździ do dziś bezawaryjnie, fajne kreski wyszły ;)

2. Tak

3. Mitsu - 2mm mniejsze koło kompresji od 320d.

 

super :cool2: takiej odpowiedzi oczekiwałem :cool2: kupiłem 318d 122km w Niemczech i zastanawiam się czy można coś sensownego z niej wycisnąć w porównaniu do 320d

Edytowane przez Balugass
Opublikowano
1. Pierwszy soft w mojej w TC dał 167ps/360, p.Janek wypuścił mnie z parametrami : 164/351 + zdjęte limitery tq z 1 i 2, auto jeździ do dziś bezawaryjnie, fajne kreski wyszły ;)

2. Tak

3. Mitsu - 2mm mniejsze koło kompresji od 320d.

 

super :nienie: takiej odpowiedzi oczekiwałem :cool2: kupiłem 318d 122km w Niemczech i zastanawiam się czy można coś sensownego z niej wycisnąć w porównaniu do 320d

Pisałem ze 150km

Tapniete LG F60
Opublikowano

A ja trochę inne pytanie zadam.

 

Mam program zrobiony w swojej e87 120d m47 , na Bóg jeden wie ile , obawiam się,że może to być trochę słabo zrobione. Zabiłem już kolejne turbo, wtryski siadają, a dwumasa błaga o wymianę. Auto w tym momencie zostało rozebrane prawie kompletnie, cały osprzęt będzie wymieniony/ regenerowany, wszystko co trzeba będzie zrobione jak należy. Turbo oddaję do regeneracji + hybryda (gt1752v) , wtryski wkładam 535d , duży IC , DP już jest.

 

I pytanie, czy można zrobić dwie mapy? Na ulicę serię , a na ''tor'' coś mocniejszego? Po prostu na codzień mi nie potrzebna taka moc (szczególnie ,że bardzo dużo poruszam się po Warszawie ) , ale wieczorami na jakiś spotkach / eventach chciałbym mieć te ~ 200 KM.\

 

A kolejne pytanie, to czy na takim secie:

 

Turbo GT1752V Hybryda

Duży IC

DP

wtryski 535d

 

Osiągnę bezpieczne 200-210 Koni?

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

To akurat wiem, ale jednostka byłaby moim zdaniem wtedy mocno wysilona (szczególnie,że tutaj zamiast tych "226 tysięcy" jest około 300 tysięcy km najechane) .

 

Turbo padło, więc trzeba je zregenerować i przy okazji przerobić , skoro jest taka możliwość.

IC chce założyć większe, bo przy wysokich temperaturach czuć ,że zaczyna łapać zadyszkę.

DP już mam założone, więc luzik.

Większe wtryski, to większe możliwości oraz mniejsze obciążenie względem seryjnych wtrysków.

 

Dwumasa i tak stuka, więc nie ma wyboru , zakładamy nowego luka ze sprzęgłem SACHSA , wszystkie nowe uszczelniacze, olej w skrzyni, dyfrze i silniku (zawsze motul 5w30), wszystkie uszczelki (wyrzucamy klapki , chociaż nie są w najgorszym stanie) , śrubki , paski, rolki, blok będzie myty, żeby stare wycieki usunąć i móc kontrolować czy są jakieś nowe, których nie usuneliśmy.

 

Silnik ma być w stanie bardzo dobrym, ponieważ i tak zostaje ze mną to auto bardzo długo, jako,że jest moim pierwszym samochodem, dlatego nie mam zamiaru oszczedzać.

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
e70 10.2010 3.0D 245 KM poliftowy - ile można bezpiecznie koników i Nm podciągnąć?

 

310KM 650Nm :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.