Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co więcej - dpf się sam nie psuje, chyba że posiada poważne uszkodzenia mechaniczne od wewnątrz bądź zewnętrzne. Tak więc zapychanie dpf to tylko objaw innej usterki a nie sama w sobie usterka. Tym bardziej dziwi chęć wydania kasy na wycięcie dpfa zamiast na naprawę auta. Resztę fzhut już opisał...

 

With mobilephone sent.

  • Odpowiedzi 622
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mam mocno dłubniętą 120d (-DPF) ale to są wartości prawie +100KM do serii i bez naprawdę pełnego przelotu w dieslu nie osiągalne , natomiast EGR mam bez żadnych przeróbek i ostatnio sprawdzany NIE MA NA NIM GRAMA BRUDU :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Po 250 tys DPF jest prawie na bank zapchany. To są na prawdę odosobnione przypadki, że ktoś jeszczenic nie dłubał w DPF po takim przebiegu. Ostatnio pojawiły się "dpychacze" w styu
ale sam tego jeszcze nie testowałem, ani nie znam nikogo kto kto to stosował. Jeśłi to nie chwyt reklamowy to ca ca. Jak ktoś to stosował (lub coś podobnego) to proszę o komentaż. Jednak przez ostatnie parę lat czytałem tylko artykuły i na forach, że czyszczenie DPF jest tylko doraźne i szybko się znów zapycha - np. http://moto.onet.pl/porady-ekspertow/dpf-czyli-filtr-czastek-stalych-same-problemy/s1fwt.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Marian auto śmiga i wszystko jest ok. Nie napisane mody to ograniczony egr, wkladka pipercross, wydajniejszy intercooler i przelot. Auto jeździ na oleju millers nanodrive 5w30 :) wymiana co 10tys
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cooler raczej od 335d nie spasujesz, bo ma wieksze srednice wlotow.

Bardziej pasuje do 325d/330d, a do Twojego moze podejdzie takie cos, tylko zabawa bedzie z montazem i rurami. Kolega w 123d ma takiego i chwali, a cena 3 razy nizsza niz wagner.

 

http://fmic.pl/bmw/30284-intercooler-bmw-seria-1-i-3.html#/ic_bmw-diesel

 

Jesli masz konto na ebayu, napisz do tego kolesia

http://www.ebay.co.uk/usr/gaz_man_123

 

Mial na sprzedaz za 200 funtow, wiec ok 1150zl cooler na wzor wagnera i chyba przez nich robiony dla firmy ecotune UK. Nowy kosztuje ok 500 funtow, wiec to okazja, bo nie byl zakladany, a koles potrzebuje kasy.

Nie wiem czy ma, bo mialem kupic, ale okazalo sie, ze nie pasuje do mojej 325d i mialbym za duzo roboty z zalozeniem, wiec odpuscilem.

Opublikowano
Chłopaki pytanie. W N47D20c sam program to wiadomo okolice powyżej 200hp jesli zdrowy. Co trzebaby było jeszcze dłubnąć, żeby wypluł trochę więcej. Cooler pewnie (od335d podchodzi???) ? Co ewentualnie więcej?

 

Ile momentu wytrzyma to sprzęgło ? Oczywiście manual

 

Seria : 215-225KM

Seria bez dpf : 220-230KM

Seria bez dpf + większe hybrydowe turbo : 230-240KM

Seria bez dpf + większe hybrydowe turbo + wtryski z 123D lci + IC : 260-280KM

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

n47 spokojnie przyjmuje 500Nm a nawet i 650Nm testowo trzymało na gtb2260 ;-)

 

przyjeżdżają do nas użytkownicy z Olsztyna, Szczecina, Opola i Rzeszowa tak więc daleko nie masz ;-)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
jak by ktoś chciał to IC z 335d jest na sprzedaż, kupiłem do siebie większego FMIC :)
Opublikowano
Piszecie ze seria z wirusem wypluje 215-225 a patrząc na wykresy to najmocniejsze miało chyba 214, a większość 204,209 a nawet 199. Wiec co jest nie tak?

Na swoim przykładzie mogę powiedzieć że seria z wirusem 217KM , mody -DPF , wtryski 123lci, IC, hybryda turbo (tylko koło kompresji) 252KM i hybryda koło kompresji i wirnik wydechowy 270KM . :)

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

staramy sie pokazac realne przyrosty , te najwyzsze wyniki nie sa mozliwe w kazdym aucie i pozniej wlasciciel ktory oglada same maxymalne wyniki moze czuc sie zawiedziony ;)

poza tym nie kazdy chce wyciagac max ze swojego auta , ile ludzi tyle preferencji ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Jeszcze dzisiaj wrzucę wykres.

 

[update]

 

Oryginalny obecny przebieg to 118tyś km. Od momentu modyfikacji, zmiana spalania to +0.3l/100km (na próbie 8tyś km, całość praktycznie na autostradach i wyliczona na dystrybutorze). Poprawkę należy wziąć na fakt, że zbiegło się to z niższymi temperaturami i jazdą na oponach zimowych. Subiektywne odczucia to, że samochód jest zdecydowanie zwinniejszy i bardziej elastyczny. Nie obserwuję żadnych negatywnych oznak. Prośba była o modyfikację bezpieczną dla silnika i skrzyni. Skrzynia automatyczna z wymienionym olejem i filtrem przy przebiegu 105tyś km.

http://naforum.zapodaj.net/5ad97b6d2fdb.jpg.html

Opublikowano

Na czym polega roznica w normalnym programie, a stage 1 i stage 1+ oraz jak sie ksztaltuje spalanie na poszczegolnych programach?

Na przykladzie silnika 325d/330d n57 widze, ze normal stage to ok 300km/630nm, stage 1 to ok 310km/650nm oraz stage 1+ ok 320km/660nm.

Wiekszosc samochodow ma mniej mocy niz podaje producent, ale przyrosty dosc duze. Czy podobny przyrost jest mozliwy gdy silnik pokazuje wieksza moc? Przykladowo 525d 204km, ktory mial 194km, a po programie 310km/650nm. Z kolei ten sam model, ale 530d mial wieksza moc niz powinien i po programie mial 318km/660nm, mimo ze to ten sam silnik.

Ile mozecie ugrac z takiego silnika po wywaleniu samego wkladu dpf, zostawiajac kata i puche filtra oraz wylaczajac egr, ale tak aby spalanie nie wzroslo, a nawet spadlo?

 

Zima zawsze wiecej pali, wiec nie ma sie co bac. Druga sprawa to runflaty, ktore sa ciezsze niz normalne opony i pogarszaja osiagi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.