Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moze ktos wrzucic wykres e90/e91 330d/330xd zrobionej na 300+ ?? I czy po VINie da rade sprawdzic jakie turbo siedzi w srodku ? Z tego co wiem jedno wytrzyma 310 bodajze gtb natomiast gt 330ps ?
  • Odpowiedzi 622
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nie max ... to wykres sprzed 3 dni ... kazdego dnia mamy jakies nowe ale prawda jest taka ze na takie moce auto musi byc w perfekcyjnym stanie , czasami seria jest ok ale nie kazde auto idzie na 300 + takze nie ma sie co napalac.

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
OK rozumiem ale to bylo na seryjnych gratach wynik? Czy juz z wiekszym IC wycietym dpf itd..?

 

2010 330D, silnik N57, automat

przebieg 57k mil

serwisowany w bmw do 53k (wymiana oleju co okolo 20k mil!!!)

Ja wymieniam co 3k mil :wink:

Intercooler Wagnera + downpipe z catem

 

http://i1.minus.com/jJ3K8EtYHbIuG.jpg

http://i1.minus.com/jUCperQNibusg.jpg

http://www.modbargains.com/images/Products/Wagner%20Tuning/wagner-tuning-bmw-335d-evo-intercooler-004.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam pytanka do chipujących?

Co oznaczają linie kropkowane na wekresach?

Te wykresy widzę u każdego kto reklamuję się z chipowaniem.

Moje auto e91 330xd 2007r. Na wykresie 231KM po 3000 obrotów linie się rozjeżdzają, ale kropkowana przed 3000 jest wyżej niż ciągła.

I jeszcze jedna sprawa. Zawór EGR po dezaktywacji jakie są plusy a jakie minusy?

Opublikowano
Jeśłi tak jest z liniami kropkowanymi to odnośnie wykresu chipowanie w silniku M57T2 231KM waściwie się nie opłaca. W dodatku do 3000 obrotów parametry są większe niż po tuningu. Mam automata i rzadko kiedy przekraczam 3000 obrotów.
Opublikowano

Stage 3+ E92 325D 197KM @ 315KM / 660Nm

 

Stage 3+ dla silnika M57N2 w wersji 197KM.

Hybrydka

Wydech

FMIC

Na tych cyfrach wydajność wtryskiwaczy się kończy. Aplikując wydajniejsze końcówki wtrysków możliwość celowania w okolice 360-370KM.

 

 

11845186_1165028553526872_6327711948796274126_o.jpg

 

12068708_1165028523526875_1141194812821202777_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

BMW E90 335D całkowita seria

 

UNKNOWN MOD : 319HP / 630Nm

CUSTOM MOD STAGE 1 : 360HP / 730Nm

 

12138376_1166456893384038_3625887676796150552_o.jpg

12052378_1166456916717369_6635592184430811291_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Witam

Koledzy proszę o doradztwo w sprawie chipa. Chce podnieść moc i wywalić filtr DPF. Chciałbym dowiedzieć się troszkę więcej o tym zabiegu. Jakie są wady, zalety, czy po podniesieniu mocy będę musiał zmodyfikować coś mechanicznie w aucie. Jak nie wywale DPFa to jest sens robienia chipa? Jestem zielony w te sprawy, więc proszę o wyrozumiałość. Moje auto e91 2010 rok 318D 2.0 143 KM 300Nm, manual. Po podniesieniu mocy myślałem o 187 KM i 400Nm, chciałbym więcej ale czy to bezpieczne?. Autem będę jeździł jeszcze minimum 5 lat.

 

pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.

Opublikowano

Odpisałem na mail :)

 

 

BMW E92 330D 231HP - Chiptuning.

 

 

ORI : 237HP / 520Nm

CUSTOM MOD STAGE 1 : 292HP / 666Nm

 

12079811_1168365933193134_9182524810269701915_o.jpg

12039164_1168365863193141_2315958695977238964_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Zawór EGR po dezaktywacji jakie są plusy a jakie minusy?

 

 

 

Minusem na pewno będzie dłuższe nagrzewanie sie silnika.

Plus to taki, ze Twój silnik nie będzie tak wyglądał w środku po paru latach

 

http://home.comcast.net/~junk9989/pwpimages/IMG_1854%20%281024x768%29.jpg

http://i.ytimg.com/vi/xn6jiEpADYg/maxresdefault.jpg

Opublikowano

Tak po zaślepieniu EGR-a nagrzewanie auta do 60C to jakieś 3 minuty dłużej.

Ludzie chłodnica spalin ma schładzać spaliny które dolatują do kolektora dolotowego a nie do nagrzewania płynu chłodzącego. To robią przy okazji.

Z obserwacji moich czas nagrzewania samochodu po wyłączeniu EGR-a jest znikomy, wręcz niezauważalny. Więcej na to wpłynie zwiększenie o 1 stopień nagrzewanie wnętrza samochodu.

Opublikowano

BMW E92 335i AT 306HP - Chiptuning.

BMW E92 335i 306HP - STAGE 1

ORI : 306HP / 400Nm

CUSTOM MOD : 360HP / 490Nm

 

11224696_1175001475862913_5543881157260163500_o.jpg

12140060_1175001535862907_1335470630583826796_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.