Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

przymierzam się do zakupu e90 wersja 184hp z 2011 roku. Czy ktoś po chipie, mógłby podzielić się informacją jak z kwestią dynamiki i spalania w aucie?

Katalogowo ma 7,5s do setki, ile jesteśmy w stanie zejść po strojeniu przy założeniu, że egzemplarz jest zdrowy?


Dzięki i pozdrawiam

  • 5 tygodni później...
  • Odpowiedzi 622
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
hej ostatnio robiłem program w swojej seri 163km m47, i niestety nie jestem zbytnio zadowolony gdyż nie czuć zbytnio przyrostu mocy . wrzucam mape, moze ktos by podpowiedział co mozna jesczcze zrobić .8e9465a534df.jpg
  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam szukam dobrego serwisu Chip tuning w świętokrzyskim ważne by była hamownia 4x4

Pacjent to e91 320xd 184km n47t

Chciałbym sprawdzić moc 4x4 oraz odłączyć przód za pomocą xdelete i sprawdzic ile xdrive kradnie mocy ;)

  • 8 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

BMW e91 318d 143HP manual

Zrobiłem chipa na 216HP oraz 420Nm

Teraz to jeździ :) Oczywiście do takiego moda zmieniłem IC na większy, wywaliłem DPF oraz zaślepiony mam EGR.

Tyle starczyło by mieć frajdę z jazdy

Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
  • 3 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Ja robiłem u siebie, mam 220 KM i 450Nm. Do 100 wychodzi poniżej 7 ale tylko jak się przytrzyma na hamulcu przy starcie. Spalanie mam niezmiennie 5,8. Leje dodatek do oleju Ar8200 V2 i do paliwa Oilsyn.
  • 7 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To tak troszke sie calosci nie trzyma. Co chcesz modyfikowac w sterowniku? 

Opublikowano

Tylko w kompie

4AFB czujnik ciśnienia hamowania sygnał

 

4139 Czujnik biegu jałowego sygnał

 

413F Czujnik ciśnienia hamowania sygnał

 

43F2 Elektryczna nagrzewnica elektryczna sterowanie

 

4B2D Wiadomość (BEDIENUNG_MSA,0x195)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Wiec wedlug mojej wiedzy opcje sa cztery

1. Nie robisz nic. 

2. Programujesz auto pod nowe vo, tracisz mape, odczytujesz mape, wysylasz ponownie plik do tunera albo jedziesz na hamownie, na nowy program. 

3. Odczytujesz sterownik, wysylasz do tunera o zamaskowanie dtc (bledow) ze sterownika. 

4. Nie mam pojecia o jakim sterowniku rozmawiamy czy odczyt jest jako internal i external, czy razem i wtedy zaleznie od odczytu wysylasz do tunera. 

Do kazdej z opcji 2-4 musisz miec sprzet do czytania map, taki jakim operuja tunerzy (flex, bench itp itd) 

Edytowane przez kkx5
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1.

Przy okazji jakis modyfikacji, poprosilbym o zamaskowanie bledow. 

Opublikowano (edytowane)

Sam nie jestem w stanie ich zamaskować tak? Jeśli tak to raczej już nie planuje nic w silniku grzebać....Dziękuję bardzo kolego....

A odnosnie elektrycznego dogrzewania co może być uszkodzone? Nagrzewnicę wymieniłem na pewno była sprawna....Podłaczenia sprawdziłem w dużej czerwonej wtyczce prąd jest....

Edytowane przez maniek6600
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesli nie masz sprzetu do tuningu, nic nie jestes w stanie zrobic. Odnosnie grzalki, bledy wskazuja na brak polaczenia, panel klimy z grzalka albo silnika z panelem klimy. Trzeba grzebac. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No nie. Leci z silnika do jbe, pozniej klima i dopiero grzalka. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.