Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
byc moze juz bylo na ten tamet, ale chcialbym zapytac czy do zrobienia nowej mapy n47 trzeba wyciagac i rozklejac sterownik? czy robienie nowej mapy i zostawienie dpf ma sens? da sie przy takiej konfiguracji podciagnac 177 na 200? i dolozyc +/- 100nm?
  • Odpowiedzi 622
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
N47 - nieliczne do połowy 2009 można po OBD (te bez Tprot). Reszta wymaga chociaż raz wyciągnięcia stera, w celu dezaktywacji Tprot. Jeśli masz CP02 to otwiera się banalnie, nie są klejone po obwodzie. Zostawienie DPF jak najbardziej ma sens, a przy serii 177 zrobienie 200 z DPFem aktywnym to żaden problem. Co do +100 Nm to tutaj już nie byłbym taki pewien, nie każdy egzemplarz na to pozwoli...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dzieki za informacje. czy w prosty sposob mozna sprawdzic czy sterownik potrzebuje rozbierania czy nie? w sensie czy ma wspomniane zabezpieczenie? czy dopiero po podlaczeniu do komputera da sie stwierdzic?
Opublikowano
Podłączenie i ID. Chociaż być może bardziej ogarnięte osoby są w stanie inaczej dojść do tego, ja jestem amatorem i na pewno w szczególności o sterach BMW takiej wiedzy jak choćby TC nie posiadam.
Opublikowano
rocznik w przypadku N47 nie ma znaczenia czy idzie po obd czy nie , jak podasz mi numer SW z identyfikacji sterownika powiem Ci czy pójdzie po OBD czy nie .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
W przypadku tego sterownika tak czy siak nie bałbym się rozbierania. Wyjęcie stera z auta to 10 max 15 minut, otwarcie chwila a ryzyko uszkodzenia na prawdę marginalne. Od razu można sobie zrobić kopię zapasową.
Opublikowano

kiedyś koledze jednemu robiłem n47, spieszyl sie na uczelnie i postanowiłem zrobić jak najszybciej sie da wyniki były następujące :

wyjęcie ECU 1min 30s (8mka na wkrętarce), rozkręcenie + podpięcie 1min, odczyt zawartości chyba 3min, tak więc 5min30sek i już możnabyło robić :D

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
to stary sterownik, można z nim zrobić wszystko, nawet przygotować pełna kopie na drugim ECU :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a powiedzmy opcja kupienia drugiego sterownika, przygotowanie mapy i wymiana oryginalnego? o oryginal na poleczke z opcja powrotu do niego w kazdej chwili?
Opublikowano
Ja tylko nie bardzo widzę sens zakupu tego drugiego stera -> przecież jak Ci to zrobi ktoś ogarnięty (np. TC) to w razie chęci powrotu do ori nawet nie będzie trzeba sterownika wyjmować (zdjęte zabezpieczenie). A ten ster się rozkłada bez żadnej ujmy dla jego szczelności, stanu. Z resztą same czasy które podał TC są bardzo realne przy sprzęcie elektrycznym i dużej wprawie, ja dodatkowo jeszcze aku odpinam, ale zapewne nie ma konieczności ?
Opublikowano (edytowane)

TC czy macie jakaś zniżkę na zrobienie stage 1 dla forumowiczów? ? ?

 

Ważna jest zniżka na na promocje BKP ?? Tak jak to jest napisane w pierwszym waszym poście?

Edytowane przez gumek1986
Opublikowano

A jak ma ktoś dwa nicki na forum to czy obniżka jest podwójna :mad2:

No a jak trzy to już chyba za darmo zrobicie stage 1 a za półdarmo stage 2 :cool2:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jak wygląda stage2 w silniku n47 143KM?

Chcial bym uzyskac nie co wiecej niz sam program, chociaz zeby 2 z przodu było. Nie interesują mnie moce 300+ ale coś wiecej niz program.

Pamietam jak mialem golfa 4 tdi, tam to wtryski, turbo i +100KM sie robiło :P

Opublikowano
Hybryda turbiny gt1749, wtryski od f10 258 KM, IC, downpipe - ja mam 228KM i 466Nm :)

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Hybryda turbiny gt1749, wtryski od 258 KM, IC, downpipe - ja mam 228KM i 466Nm :)

w 318d? tam siedzi to samo sprzęgło

W 118d ale ja mam skrzynie i sprzeglo od 123d, miał być projekt na dużo więcej wiec dla spokoju zaaplikowałem mocniejszy zestaw . X18d ma wszystko słabsze , sprzeglo jest mniejsze 220 mm , ale mozna załozyć 240mm bo jest miejsce .

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.