Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie tydzien temu kupilem e90 330i. Po odebraniu auta dziwnie mi sie zmienialo biegi. Nie potrafilem zmienic z 1 na 2 ani z 2 na 3 plynnie. Za kazdym razem szarpniecie. Na dwojce bez gazu kangurek. A podczas gaszenia auta taki odglos telepania (gaszenie bez sprzegla) na nastepny dzien wrocilem do garazu gdzie kupilem fure. Poogladali z kazdej strony i powiedzieli ze dwumas i ze na gwarancji go wymienia. Dzis odebralem auto. Jedzie duzo lepiej brak kangurka moge plynnie zmieniac biegi niestety telepanie przy gaszeniu zostalo. Jak wcisne sprzeglo to tego dziwnego dzeieku nie ma. Natomiast bez sprzegla telepie tak jak przed wymiana dwumasy. Co to moze byc? Koles powiedzial ze na bank wymieniony dwumas i mial spory luz. Pytalem o sprzeglo to powiedział ze ok. :| macie pomysl co moze jeszcze telepac oprocz kola dwumasowego? Nie ma zadnych dziwnych odglosow ze strony sprzegla, zadnego chrobotania czy ocierania. Wczesniej czulem malutki rezonans nteraz juz go nie ma.

🙃🙃

Opublikowano

W e90 troszkę inaczej wchodzą biegi niż w innym aucie. Trzeba nabrać wprawy.

 

Ale może u ciebie to akurat faktycznie jakiś problem techniczny.

Opublikowano

A jaki masz przebieg w swoim aucie?

Ja u siebie też słyszę delikatne terkotanie przy gaszeniu, nieraz na wolnych i bez radia też słychać ale czasami (i nie wiem od czego to zależy) - na 100% to nie dwumas. Okazało się ze w w innej 330i było podobnie i czytałem że w z4 3.0 to też spotykany problem.

Podobno tak terkocze sprzęgło...

 

Co do biegów to ciężko powiedzieć, skoro masz wymieniony dwumas na nowy, to raczej już z tą skrzynią biegów nie będą wchodzić lepiej.

Z resztą mam 2 auta z manualna skrzynią w domu, faktycznie w bmw wchodzą jakby trochę ciężej ale z tego co widzę na forach to jest to często poruszany temat.

 

Chyba że musisz pchać naprawdę na siłę, to może coś ze skrzynią.

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie skrzynia chodzi bez zarzutu. To co napisalem o biegach z 1 na 2 i 2 na 3 to chodzilo mi o sprzeglo ze nim nie potrafilem operowac tak aby nie szarpalo i nie stuknelo. Biegi same w sobie wchodza bardzo dobrze. Problemy z szarpaniem plynna zmiana biegow i kangurkiem minely po wymianie dwumasy. Roznica jest naprawdę duza jezeli chodzi o komfort jazdy. Jedyne co pozostalo to to nieszczesne telepanie przy gaszeniu :| przebieg 133 kkm

🙃🙃

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.