Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
pod tą śrubka masz sprężynę i łyżwę dociskową. Delikatnie mozesz to skorygować ale bez przesady (może się to skończyć zblokowaniem przekładni)
Opublikowano

Dokręciłem około 4mm-5mm luz już w zasadzie nie ma tylko słychać lekki stukot , kierownica odbija . Czyli mogę jeszcze troszkę dokręcić do momentu żeby kierownica odbijała ?

Wcześniej jak kolega ruszał szybko kierownicą na drążkach było czuć luz teraz nie ma tylko został ten stukot , dodam że zawieszenie jest zrobione drążki , końcówki itd.

Opublikowano
witam mam podobny problem w swojej e36 tylko u mnie nie ma luzu na drazkach. wszedlem do kanalu kolega mi ruszal kierownica i zauwazylem ze luz jest ale tam gdzie wchodzi drazek kierowniczy w maglownice w prawo i lewo jak sie kreci jest luz a na drazkach nie ma i nie wiem czy do wymiany maglownica czy da sie to jakos zrobic.
Opublikowano
Ja właśnie tą śrubą w maglownicy skasowałem luz można powiedzieć , że w 95% jest dobrze . Luzu już nie ma jest jedynie bardzo delikatny stukot ledwo słyszalny . Kierownica odbija tak , że moim zdaniem jest ok.
Opublikowano
dzieki wielkie a jakim kluczem tam dojde??? tam wyzej na tym zdjeciu wchodzi ten drazek od kierownicy i jak ruszam kierownica to ten drazek chodzi a ale nie ruszaja sie te drazki ktore trzymaja kola jak to dokrece bedzie dobrze ??? na prostej drodze jest oki ale jak sa koleiny to samochod mi lata prawo lewo i niebezpieczne to jest przy wiekszych predkosciach.
Opublikowano
Klucz nasadowy nr 17, sześciokąt, bez początkowych wcięć na nakrętki/śruby z zintegrowaną podkładką. Nasadka musi być nowa/niewyrobiona, bo inaczej obrobisz i będzie po zawodach. Ta śruba jest bardzo miękka. Zaznacz sobie oryginalne położenie.
Opublikowano
Ja to robiłem w ten sposób , że kolega delikatnie ruszał kierownicą a ja dokręcałem , jak masz wybitą maglownice mocno to dokręcenie nie pomoże .Reszta tak jak pisze wyżej kolega mr18
Opublikowano
Dokładnie, lepiej robić w dwie osoby. Ja miałem mały luz od strony kierowcy więc dokręcanie pomogło. Dodam jeszcze, że można ściągnąć charmonijki i delikatnie przesmarować listwę z lewej i prawej strony smarem do łożysk, moja była sucha jak pieprz, smar spłynął w okolice zębów. Bez tych gum łatwiej jest sprawdzać luz. Jak już dokręcisz to przejedź się i sprawdz czy kierownica odbija w pełnym zakresie. Robiłem to sam i poprawiałem dwa razy. Jeśli brak efektów to magiel do roboty lub wymiany. W moim m43 mogę dojść od góry, śruba jest pod kołem wspomagania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.