Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bo tam się wybiera opcje: "Kierownica po prawej (Anglik)", trzeba ją odhaczyć wprost, że to nie Anglik. I w ogłoszeniu jest: "Kierownica po prawej (Anglik): Nie". Czyli dobrze :D
  • Odpowiedzi 270
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

O matko faktycznie :duh: To czekaj, znalazłem inny :mrgreen: : lista napraw i wymian zaczyna się od MAJ 2015, potem przechodzi w SIERPIEŃ 2012 i dalej.

Gratulacje nowej e92! Jak dla mnie, w przeciwieństwie do różnic między e46 sedan a e46 coupe, tutaj różnica między e90 a e92 jest na bardzo duży plus! :cool2:

 

E: Czyli teraz nowa galeria w dziale e90,e91,e92? :norty:

Edytowane przez lord_Simon
Opublikowano
To czekaj, znalazłem inny :mrgreen: : lista napraw i wymian zaczyna się od MAJ 2015, potem przechodzi w SIERPIEŃ 2012 i dalej.

 

Dzięki za szczere chęci! Faktycznie, już poprawiam :)

 

Gratulacje nowej e92! Jak dla mnie, w przeciwieństwie do różnic między e46 sedan a e46 coupe, tutaj różnica między e90 a e92 jest na bardzo duży plus! :cool2:

 

E: Czyli teraz nowa galeria w dziale e90,e91,e92? :norty:

No dokładnie :D E92 robi robotę. Galeria będzie oczywiście, trochę muszę na razie poogarniać spraw z rejestracją i poprawić parę niedoróbek w tym samochodzie i fotorelacja powstanie w dziale E90 na 100% :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Czekam i czekam ... ale zapytam :

- rocznik 335i

- at czy mt

- skąd

 

Jak się rozglądam za 335i to albo same trupy, amerykanki albo sztuki powyżej 110 tysi, choć ta ostatnia godna uwagi ( czarna ) zniknęła z allegro jak i z mobile.

Choć na mobile też nie ma szału - mPasztetów w mt mało.

Patrzę tylko na manuala, ewentualnie dkg.

Opublikowano
Już piszę, jest to auto z 10.2007, pierwsza rejestracja 2009. Samochód był wyprodukowany na rynek duński. Auto ma w VINie S902A SONDERKONTROLLE PRESSEWAGEN Kontrola specjalna pojazdów prasowych, stało przez ten czas w salonie jako auto pokazowe/testowe. Jest to manual, w środku sportowe fotele skórzane z pamięcią, kierownica sportowa, bixenony skrętne, adaptacyjne doświetlanie zakrętów, asystent świateł drogowych, lusterka ściemniane, składane, radio professional, zawieszenie M-Pakiet, klimatyzacja dwustrefowa, zespół schowków, wykończenie Black High Gloss :D, czujnik deszczu, tempomat, brak M-Pakietu i navi. Ale za to jestem w 100% pewny bezwypadkowości i historii (164k km), bo mam ją pełną z ASO a także z duńskiego portalu, w którym można przebieg sprawdzić. Więcej info w galerii po utworzeniu ;) Już niedługo jak poogarniam kilka spraw.
Opublikowano
Czekamy na nową galerię. Ja tymczasem pozostaję przy kolejnych modach swojej E46 330d. Najbliższy plan dokończenie całego nowego układu hamulcowego, oczywiście BMW OE z Litwy.
Opublikowano

:(

Autko właśnie odjechało ode mnie z nowym właścicielem :cry2: ..., który mam nadzieję, pojawi się wkrótce na tym forum ;)

 

Wątek dobiegł końca, mam nadzieję, że przyszły właściciel będzie kontynuował modyfikacje i dopieszczenie i cały trud prac włożony w autko się nie zmarnuje. Myślę, że trafiło w dobre ręce.

 

Dzięki wszystkim za czas poświęcony na czytanie, komentowanie i wymianę doświadczeń w tym wątku! Już niedługo nowa galeria i do zobaczenia mam nadzieję w nowym wątku :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Tylko tej galerii nie kasuj ... za wiele przydatnych rzeczy tu jest.

Napisz jak wrażenia z jazdy 335i w Mt ... oraz co mnie najbardziej ciekawi, bo mam wątpliwość - jak z miejscem w środku ( pomijam tylną kanapę ) oraz jakością wykończenia w porównaniu do e46, puki świeżo po przesiadce jesteś bo potem się przyzwyczaisz.

Opublikowano

Niee, galeria zostaje :) Jak ktoś będzie miał jakieś pytania to pisać tutaj śmiało będę odpowiadać.

 

Co do 335i, idzie ładnie, na razie mam spory respekt do niej, uczę się. Dużo nie jeździłem, bo zaledwie jakieś 600km i większość po autostradzie. Teraz autko czekało na papiery, rejestrację a dziś pojechało na wymianę oleju, jutro odbieram.

 

Miejsca w środku jest sporo! Ja mam mniej więcej 198cm i o dziwo, fotel przedni mam podsunięty dużo do przodu, za sobą mam sporo "otworu drzwiowego", co czasami jest uciążliwe jeżeli chodzi o zapinanie pasów (lewy podawacz pasa ma ułamaną końcówkę). Na pewno po części to złudzenie, bo drzwi są większe. Wbrew pozorom z tyłu nie jest wcale tak mało miejsca, te fotele są dość głębokie i myślę, że normalnej wielkości pasażer będzie tam jechać w miarę komfortowo.

 

Manual - trochę mi poszarpuje, na średnich obrotach przy zmianie biegów. Nie wiem na ile to jest kwestia tego, że jeszcze nie nauczyłem się zmieniać biegów, czy coś jest nie tak - oddałem na diagnozę. Z tego co czytałem na zagranicznych forach ludzie mieli też problem przestawić się i nauczyć zmieniać biegi. Jak się go pociągnie ładnie do góry i zmieni to jest ok. Pomruk z rana :cool2: szczególnie po wyjęciu wtyczki od Golf Tee Mod cud malina. Przy ruszaniu też fajnie, że czasem można ryknąć i zmienić bieg dopiero kiedy się chce.

 

Jakość - niby lepiej, ale tak sobie. Przycisk start/stop mam lekko przetarty, z rączki lewych drzwi trochę farby schodzi, schowek z tyłu między fotelami to samo. Na radiu na wyświetlaczu jak jest gorąco pojawiają się przygasające pixele (też temat znany, chodzą ekrany do tego radia w sprzedaży, częsta usterka podobno). Kilka rzeczy trzeba będzie poprawić, jestem przyzwyczajony, że mam plastiki na tip top.

 

Ogólnie komfort na plus, miałem zwykłe fotele, teraz mam kubełki, z pamięcią, sterowanie szerokością podparcia bocznego więc fajnie. Nie wiem jakby to było w E46 bo takich nie miałem.

Opublikowano

z mojego porownania na szybko kubelków e46 do e90 nie było różnicy, ogolnie to fotele SS to podstawa w bmw ;)

za to w e60 było zdecydowanie lepiej w SS ;)

 

odnosnie wykonczenia to tez przepaści nie ma e46/e90 (czy e92)

dla mnie nawet minimalnie lepszej jakosci materialy ma e46 :wink:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
dla mnie nawet minimalnie lepszej jakosci materialy ma e46 :wink:

Też mam takie wrażenie. Napisałem, że niby lepiej, bo powinno być lepiej. Auto nowsze. Ale nie do końca. Np. takie rzeczy jak padające pixele w radiu nie powinny mieć miejsca w BMW 8 letnim moim zdaniem. Start/stop jestem w stanie zrozumieć, bo się go maca zamiast kluczyka. Ale np. wytarta rączka, lub schowek to tak średnio. Wnętrza nie mam styranego, jest na prawdę w super stanie skóra itd. a jednak plastiki uległy w kilku miejscach.

Opublikowano

no wlasnie z tą jakością jest różnie w nowych modelach, niby powinno byc lepiej ale epoka e46/39/38 jest na tyle specyficzna i ponadczasowa... ze mimo uplywu lat nadal daje rade ;) :wink:

co prawda e46 tez ma gumowane elementy ktore bardzo latwo sie wycieraja i wygladaja paskudnie (tunel srodkowy, schowki itp temt znany)

tyle ze jak ktos dba (nie rzuca tam tel itp) to mozna zachować stan idealny :wink:

natomiast rączki i inne uchwyty za ktore musimy sie łapać pokrywać gumą lub innym materialem łatwo sciernym to porażka a tak wlasnie bmw uczynilo w następcach e46 itp :duh:

 

albo znikające pixele tak jak piszesz znany temat ale litości - niedopuszczalny w bmw... a jednak :roll:

 

ps. cdv ma e92 w benzynie ? Moze wywal to i będzie lepiej ze zmianami biegów... albo problem to sprzeglo/dwumas lub inny element układanki przeniesienia napędu, tak czy inaczej znając Ciebie ustalisz i wyeliminujesz :cool2:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Szczerze to nie wiem jeszcze co z tym zaworem CDV, czy on jest czy nie. W wolnym czasie staram się studiować diagram po diagramie na realoem i uczyć się tego samochodu, ale co do CDV to nie wiem. Pojeżdżę, zobaczę. Muszę się przyzwyczaić wyczuć i wtedy będzie można coś powiedzieć. Jutro odbieram też autko więc pewnie będę wiedział więcej co jest do roboty, bo prosiłem o zerknięcie co trzeba zrobić, żeby było na tip top.
Opublikowano

Ładne rzeczy, chyba moje kombi będzie jedynym "Ostatnim Mohikaninem" :mrgreen: w tym dziale.

 

 

Panowie macie rację co do jakości wykonania itd. młodszych wersji serii 3/5 (co prawda z F-kami nie mam jeszcze :wink: do czynienia i o nich się nie wypowiadam).

Jak dla mnie są to samochody które:

- z zewnątrz/wewnątrz wyglądają po prostu świeżej/młodziej, ale jakoś materiałów niekoniecznie idzie z tym w parze;

- moją bardzo intrygujące :D silniki 3l + dwie turbiny w bonusie (nie mogę przetrawić, że manual tylko w PB występuje);

- układ hamulcowy wydajniejszy bo grubsze przednie tarcze np. (w przypadku 2.0d 163 KM to 2mm, ale zawsze coś) oraz łatwiejszy od utrzymania wizualnie w dobrym stanie ........ aluminium "ruda nie zjada";

- plastikowe przednie błotniki w przypadku coupe genialne;

- blacha może być lepiej zabezpieczona antykorozyjnie niż w e39/e46, ale w tej kwestii nie mam jeszcze wyrobionego zdania;

- ktoś jest posiadaczem 3l z dwiema turbinami i ma bardzo niski próg wytrzymałości na niedomagania mechaniczne itd. swojego autka to niestety "duży worek $ powinien mieć przygotowany".

 

 

Wywalenie CDV to nie jest wbrew krążących opinii po forach "złoty środek", bo wywalenie tego elementu po prostu maskuje niedomagania/słabe/kończące się sprzęgło itd.. ......... daj kierowcy większą kontrolę nad pracą tego układu.

 

 

be..mw zapewne jesteś świadomy, że z reguły im większy silnik tym większy fan :norty: , szczególnie w przypadku samochodów testowych/demonstracyjnych.

Twoje zapewne jeszcze fabryczne sprzęgło może legitymować się stanem 3/5 i stąd poszarpuje a nie szarpie cały czas ......... można spróbować zmienić płyn hamulcowy w całym układzie oraz olej w skrzyni powinno być trochę lepiej ale 100% satysfakcji raczej rozchodzi się o demontaż skrzyni i ............ koszta hehe.

 

 

Nowe autko podoba mi się na wstępie przez deklarowaną autentyczność przebiegu, bezwypadkowość oraz brak M-Paka hehe (jak ja tak mogę pisać :mrgreen: ), zapowiada się konkretna baza do pompowania $ na wszelkiej maści dopieszczenia aby uśmiech i satysfakcja nie schodziła z twarzy właściciela :cool2: .

Opublikowano

Dzięki Szymon!

 

Z tym workiem pieniędzy to może być prawda :) Przeglądałem realoem i z ciekawości sprawdzałem ceny niektórych części i... można zatęsknić za E46 :) Wszedłem sobie na stronkę ASO dodałem do koszyka kilka takich tam drobiazgów, jak zaślepka ISOFIXa, schowek, przycisk start/stop nowy itd. i wyszło grubooo ponad 1000zł. Chociaż np. filtr oleju jest tańszy :D Program 7+ na Litwie mnie już nie dotyczy, ceny są tam na moje autko większe niż w np. na bmwstore, niestety... Części używanych też z tego co się rozeznałem to mało, ale może jakoś to będzie.

 

Co do sprzęgła to siedzi nowy Sachs, całkiem niedawno wymieniony.

 

Piszesz, że będzie dobra baza - dokładnie to samo pomyślałem jadąc po to auto. Planów na M Pakiet zewnętrzny nie mam, bo moim zdaniem auto z zewnątrz wygląda zacnie nawet mimo jego braku. Chcę doprowadzić do porządku drobiazgi z wnętrza opisane wyżej i dołożyć co najmniej gałkę M Pakiet, bo myślę, że będzie się wygodniej biegi zmieniać, jest krótsza. Teraz wiadomo ciężki okres, ubezpieczenie, opłaty, serwis filtrowo olejowy, dopieszczenie wnętrza i zima już tuż tuż więc za zimówkami trzeba się rozejrzeć i w międzyczasie dopieścić sprawy techniczne na 100%, w kolejce czekają już tuleje przednich wahaczy. Ale pomału dam radę mam nadzieję. Później może dołożę Bluetooth, bo z tego co wiem to w E92 jest łatwiej, bo wystarczy kupić radio z bluetooth i poprowadzić wiązkę mikrofonu, nie ma takiej zabawy jak w E46.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Piękne w 335i jest to, że pełno ( co wynika wprost z galerii użytkowników e90/2 tego forum ) dodatków, zestawów do mod-ów nie tylko skośnookich producentów - pakietów wszelkiej maści.

Nie trzeba ich szukać po szrotixach a można kupić nowe nawet w sensownej kasie, dużo też sprzedają jak zmieniają coś u siebie a porobionych sztuk 335i/d jest na forum dużo.

Ja nie będę oryginalny - czarne 335i w manualu na ori mPakiecie- musiałbym jeszcze zasięgnąć języka czy dkg oraz te rozwiązania twin scroll zamiast Bi są lepsze czy gorsze od wcześniejszych.

 

Co do jakości, to na tyle co miałem przyjemność z e90 i x3 II świeżo wygląda ale właśnie ta jakość materiałów ... no silnik i moc :cool2:

Mocne 4 sek i zamknięty licznik :D

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Kupowałem ori na Litwie w sklepie wielokrotnie już tu wspominanym. Ceny załączyłem w tym poście:

 

http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=191741&start=135#p1865328

 

Ale pewnie są już nieaktualne - zmienił się też kurs EUR więc musisz posprawdzać od nowa. Numery części też znajdziesz w linku powyżej.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.