Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mojemu koledze zerwal sie lancuszek rozrzadu w bmw e 60 2007 rok 3.0 d na trasie z Polski do monachium. W serwisie bmw w monachium poweidzieli mu ze nie da sie nic innego zrobic jak tylko wymienic silnik za nowy zycza sobie 10.000 euro za nowy silnik i 5.000 eouro za wymiane razem poaned 60.000 pln :shock:. Moze ktos wie czy mozna taki lancuszek zmienic w Polsce i ewentualnie czesci ktore sa jeszcze uszkodzone czy lepiej kupic nowe auto?
Opublikowano

1. Sprzedać auto tak jak jest.

2. Kupić używany kompletny silnik i zrobić SWAPa poza ASO.

3. Trzecia opcja z remontem to raczej utopia finansowa i lepiej od razu iść w pkt 2.

 

z ciekawości ile to auto ma przejechane? kolego mocno je "gniótł"?

z pozdrowieniami

bArT


Matematyka to nie ma technika, moja tematyka matematyki nie dotyka. / k44

Opublikowano

Witam !

Mam ten sam problem!

BMW 530xd 2007r, 200.000 km przebiegu, na autostradzie (w Polsce) zerwał się łańcuszek rozrządu, żadnych niepokojących objawów wcześniej.

Auto przewiezione na lawecie do ASO, zaproponowali dwie możliwości naprawy:

1- wymiana silnika na nowy (koszt samego silnika ok. 52.000 zł).

2- naprawa główna silnika (wszystkich uszkodzonych elementów) - koszt ok. 30.000 zł. Na naprawę dają 2-letnią gwarancję bez limitu kilometrów (takie są zasady w ASO).

Zdecydowałem się na tą drugą opcję.

Używany silnik - kolejna zagadka - po jakich przejściach jest taki motor ?!

Przykra sprawa! A podobno łańcuszków rozrządu się nie wymienia !?

Czy to się często zdarza ?!

 

Pozdrawiam !

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Naprawde bedziesz placil 30.000zl za naprawe ? :shock: za ta cene masz 6 innych silnikow nawet jak ci padnie po roku to wychodzisz na swoje

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
dla mnie to jest dziwna i przykra sprawa jak czytam czy tez slysze ze w e46 czy e39 lancuszki po 600 tys km wytrzymuja i dalej jezdza nie mowie ze przy tym przebiegu sie urywaja ... a w e 60 po 200 tys pekaja moze to wada ffabryzna niezastanawial sie nikt nad tym ? przeciez niektore 3 letnie dizle maja po 200tys juz pzejechane ....smutne to jest
  • 4 lata później...
Opublikowano
To ile auto ma na liczniku nie znaczy że ma tyle naprawde...W PL jest dziwna przypadłość że łańcuszki padają przy przebiegu licznikowym 200tys km a w Niemczech auta z 400tys km śmigają jeszcze bez jego wymiany :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.