Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej koledzy, nie wiem, czy to co teraz napiszę jest dozwolone na forum, ale muszę się z Wami tym podzielić:

Po dzisiejszej małej przepychance słownej i kilkoma kolegami postanowiłem, że nie dam żonie na fryzjera, a zrobie chip tuning mojej "baśki", właśnie wróciłem do domu po całej operacji i trzęsą mi sie ręce, pierwszy raz zobaczyłem na moich zegarach 250km/h, GPS pokazał 247km/h, niesamowite, a jakie wyprzedzanie, no bajka.... Tuner powiedział, że dodał mi około 30KM, rok temu hamownia pokazała, że w serii miałem 172, więc szczerze mogę powiedzieć, że mam obecnie około 200 piekielnie szybkich ogierów.... Dzięki Bagor, będę Twoją żywą reklamą.

Każdemu, kto się zastanawia, czy wzmocnić swoje BMW, mogę powiedzieć szczerze, nie kupujcie jedzenia, człowiek bez jedzenia przetrwa spokojnie miesiąc, a za zaoszczędzone pieniądze zawirusować swoje BMW, coś pięknego :mrgreen:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Hej koledzy, nie wiem, czy to co teraz napiszę jest dozwolone na forum, ale muszę się z Wami tym podzielić:

Po dzisiejszej małej przepychance słownej i kilkoma kolegami postanowiłem, że nie dam żonie na fryzjera, a zrobie chip tuning mojej "baśki", właśnie wróciłem do domu po całej operacji i trzęsą mi sie ręce, pierwszy raz zobaczyłem na moich zegarach 250km/h, GPS pokazał 247km/h, niesamowite, a jakie wyprzedzanie, no bajka.... Tuner powiedział, że dodał mi około 30KM, rok temu hamownia pokazała, że w serii miałem 172, więc szczerze mogę powiedzieć, że mam obecnie około 200 piekielnie szybkich ogierów.... Dzięki Bagor, będę Twoją żywą reklamą.

Każdemu, kto się zastanawia, czy wzmocnić swoje BMW, mogę powiedzieć szczerze, nie kupujcie jedzenia, człowiek bez jedzenia przetrwa spokojnie miesiąc, a za zaoszczędzone pieniądze zawirusować swoje BMW, coś pięknego :mrgreen:

 

Haha dobre...Powiedz kolego cos wiecej.ile Cie to kosztowalo,jak wyglada ten chip tuning,nie myslisz ze taki tuning szybko dobija silnik i podzespoly....?

Opublikowano

fajnie że ktoś wkoncu coś zrobił zamiast-- a gdybym?...co sądzicie? itp brawo bardzo dobry krok ciekawe kiedy ci sie znudzi hhe i bedziesz chciał wiecej..chociaż 250km/h szybko sie nie znudzi ale prędkość...

ja próbuje swoją sprzedać i kupić większy silnik.gościu chce sie zamienic na bardzo ładną vectre gsi 2000 rok a miałem vectre zastanawiam sie co myślicie o tym

noga w chłodnicy
Opublikowano
gościu chce sie zamienic na bardzo ładną vectre gsi 2000 rok a miałem vectre zastanawiam sie co myślicie o tym

 

Zamienisz R6 170km w Bmw na V6 170km w samochodzie,ktory notorycznie gnije ;)

Mialem Vectre C 155km i powiem,ze 5 lat starsze m52b20 jezdzi duuuzo lepiej niz Opel.

 

Co do chipa...szkoda,ze z wolnossacymi nie jest tak latwo :|

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano
sorki że temat zmieniłem właśnie te vectry po 2002 roku to w środku mi nie podoba sie tak samo jak bmw e60 ,e39 jest chyba obszerniejsze w środku i wogóle najlepsze auto jakim jezdziłem ale ładną ma tą vectre o połowe mniejszy przebiej,pełna historia zero rdzy,cała czarna nowe opony,hamulce zczipowana,sporowy cały wydech obnizona itp
noga w chłodnicy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ok Panowie, co do ceny, to wszyscy znają cennik Bagora, jak nie to piszcie na PW do niego. Też tak jak wielu z Was długo się namyślałem, ale dziś postanowiłem, że dość! WIRUSUJE!!

Umówiłem się z Bagorem, mam do niego kilka kilometrów, oczy wypadły mi z głowy jak zobaczyłem baaardzo profesjonalny sprzęt, wszystko trwało może z godzinę, następnie jazda do domu, specjalnie wybrałem trasę przez nowy most w Warszawie, długi i z nowym asfaltem. Gaz w podłogę i tylko patrzę, 200 było w moment, do 230 też całkiem szybko, jak zobaczyłem 250 to już to jakiś strach mnie trochę wziął no i droga się kończyła. Noga zaczęła mi się trząść na hamulcu, daki mały dreszczyk :D

Też myślałem, że taki wirus zabije silnik, ale jak się jeździ normalnie, a ten zapas mocy ma być tylko do wyprzedzania, albo żeby jakieś śmierdzące punto nie zmieszało Cię z błotem na światłach, to silnik będzi służył jak oryginał długie lata. Nie zrobiłem tego żeby jeździć na konkursy driftu, zrobiłem to dla siebie, dla poprawienia humoru i frajdy.

Polecam koledzy, wasz wybór komu zaufacie, jakiego tunera wybierzecie, ja polecam Bagora, wiele osób go poleca bo chociaż nie ma hamowni i do końca nie będziecie wiedzieć jaką moc macie, ale za to nie jest drogi, a moc czuć strasznie. Już podczas spokojnej jazdy czuć, że autko ma jakby lżej jechać, może opiszę to łopatologicznie: jedziecie na wakacje, autko z pełnym bakiem, cała 4-osobowa rodzina w środku i masa bagaży, jakoś jedziecie, wyprzedzać też się da, ale na miejscu zbiornik jest prawie pusty, wyrzucacie rodzinkę, bagaże i jedziecie do sklepu po piwko, wciskacie gaz, a furmanka wręcz leci, aż na wymioty zbiera, to taka mniej więcej różnica :mrgreen:

 

JESZCZE TAZ POLECAM

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
przewiez żone 250 to nie bedziesz musiał jej dawać na fryzjera bo jej tak dęba staną że nie opadną przez tydzień,i tak pewnie w chacie i wszyscy mają cie już dosyć hehe czip-mała żecz a cieszy :8) NOGA W CHŁODNICY POZDRO
noga w chłodnicy
Opublikowano

Nie dymi Ci?

Masz automat czy manual? Troche dziwne te Twoje 250km/h, podczas gdy juz przy 200 jest 4000rpm.. troche się już skala kończy;)

 

A co do chipa i przyrostu mocy - proponuje posiadaczom 'd' zajrzeć w przepływkę i wyczyścić IC - o ile jest zawalony, a co druga "d" tak już ma... mysle ze od tego mozna zaczac by poczuć "chipa", czyli naturalną serię i poczuć, że autko jest jakieś lżejsze :)

 

collin - albo bmw, albo żona, your choice :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żona z Córcią na wakacjach u dziadka na mazurach, a ja kawaleruje

Żona, czyli żywy ogranicznik prędkości już powyżej 140 marudzi i wyzywa mnie od durni..

O wirusie to jej nic nie powiem, bo będzie mi suszyć głowę jak w każdą niedzielę, gdy mam kaca :D , a co do ceny, to słuchajcie chłopaki, nie jest to kosmiczny wydatek, Bagor to też człowiek :wink: i można się z nim dogadać co do ceny, piszcie śmiało do niego, na pewno nie będziecie rozczarowani.

A Ty Joker zostaw w spokoju ople, to samochody dla dziadków, jak nowe, to jeszcze da się tym jeździć, kilkuletnie to kupa rdzy i może osiągi na prostej są fajne, ale prowadzenia nie mają żadnego, zawieszenie jest beznadziejne, przerabiałem temat różnych samochodów, kiedyś nawet ściągałem autka od germańców, ale od momentu gdy wsiadłem do pierwszego BMW, to na inne złomy nie mogę patrzeć, raz żona namówiła mnie na golfa IV, przysięgam, że po 47 kilometrach oddałem go właścicielowi i kupiłem kolejne BMW :cool2:

 

Mam automata, IC czyste, kopci troszkę jak depne do podłogi, następnym razem jak zbiorę odwagę, to nagram licznik i wrzucę tu filmik.

 

Collin, żona to zbędny dodatek do pi....... Przeczytaj mój podpis i trzymaj sie BMW.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wiem, że to jest najmniej ważne ale jak tam ze spalaniem??

 

Dobrze, pali ze strzała :D

 

A tak na serio, to nie wiem, trochę pocisnąłem, więc co ja mogę powiedzieć, jutro lub w czwartek czeka mnie trasa, około 250km, to sie wypowiem.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gościu chce sie zamienic na bardzo ładną vectre gsi 2000 rok a miałem vectre zastanawiam sie co myślicie o tym

 

Zamienisz R6 170km w Bmw na V6 170km w samochodzie,ktory notorycznie gnije ;)

Mialem Vectre C 155km i powiem,ze 5 lat starsze m52b20 jezdzi duuuzo lepiej niz Opel.

 

Co do chipa...szkoda,ze z wolnossacymi nie jest tak latwo :|

 

Nie jest tak jak mówisz, Bagor mi dziś mówił, że poprawiał ostatnio e39 520, koleś uzyskał 9 sek. do setki i silnik stał sie bardziej elastyczny, można przerabiać wolnossące, trzeba tylko wiedzieć co i jak, podpytaj Bagora.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie dymi Ci?

Masz automat czy manual? Troche dziwne te Twoje 250km/h, podczas gdy juz przy 200 jest 4000rpm.. troche się już skala kończy;)

 

A co do chipa i przyrostu mocy - proponuje posiadaczom 'd' zajrzeć w przepływkę i wyczyścić IC - o ile jest zawalony, a co druga "d" tak już ma... mysle ze od tego mozna zaczac by poczuć "chipa", czyli naturalną serię i poczuć, że autko jest jakieś lżejsze :)

 

collin - albo bmw, albo żona, your choice :norty:

 

A więc, ar_w, poszperałem troszkę w necie i muszę Ci przyznać rację, że przy 4000rpm jest 200km/h..... ale tylko i wyłącznie jak masz skrzynię manual, bo jak masz automata, to przy 4000rpm masz prawie 230km/h, a 250km/h masz przy około 4500rpm, każdy może sprawdzić, że bez problemu jego 525d czy 530d dojdzie do takich obrotów, na dowód że to jest możliwe zamieszczam poniżej link do filmu z takiego wyczynu, nie mój oczywiście, swój zamieszczę jak mi coś odbije albo będę na kacu, bo wtedy potrzebuję adrenaliny :mrgreen:

 

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Szczerze to mnie ten temat coraz bardziej zaskakuje. Chociażby tym, że mam automata i przy 180 km/h (bo tak w standardzie bujam na tempomacie), mam 3500 rpm. Więc aż przy następnej okazji muszę sprawdzić ten "mit" z 230kmh/4000rpm.

O ile pamiętam tyle to miałem przy 200, ale dawno nie miałem potrzeby tak szybko posuwać. :shock:

P.S.

"Dawno, dawno temu" gdzieś widziałem zależność prędkości do ilości obrotów M57 (256D1), 4500rpm wypadało na jakieś 220km/h.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.