Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

odchyłka jak Ci wyszła ? Powinna praktycznie się pokrywać, +/- 10%

Bardzo ważne żeby warunki zbierania map pb i lpg były identyczne. Czyli np trasa, 5 bieg, i jazda 2.000-3.000 obrotów,

Patrzysz na mapke gdzie masz najmniej zbieranych punktów i tak operujesz gazem żeby czas otwarcia wtrysków oscylował w obszarze gdzie jest ich mało.

Jest jeszcze sposób że przełączasz z PB na LPG i patrzysz różnice, korygujesz mnożnikiem.

Ja zrobiłem tak jak Ci napisałem i wg mnie autko chodzi bardzo dobrze. Szkoda że mam tylko staga 300 (najstarszego) i nie mam korekt po temperaturze, wtedy można zejść nisko z temperaturą przełączania. Ale nie poruszam tego tematu bo dla niektórych ma to być 30stopni i koniec kropka. Wg mnie nie koniecznie.

Aha, kilka osób mi podpowiedziało że jak jest dobrze ustawiona instalacja LPG to wskazania spalania z kompa powinny się pokrywać ze wskazaniem wcześniejszym przed założeniem instalacji. Czyli np. kasujesz śr. spalanie i jazda 100 km na trasie na PB, wychodzi 8.0, to samo na LPG, powinno być bardzo podobnie.

Ja jak miałem zbyt bogatą mieszanką (linia LPG nad linią PB) to miałem zaniżone o jakieś 15%, jak za ubogo to zawyżone. W tej chwili mam idealnie i wskazania się pokrywają

http://img338.imageshack.us/img338/4369/sygnaturka2w.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.