Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od ostatniego błędu wyłapanego fejsem minął rok :D i nagle INPA zameldowała na dodatkowej pompie wody :"short circuit to ground". Ktoś sobie z tym poradził ? Taki sam sygnał (short circuit to ground) wysyłał do mnie "czujnik smrodu", ale po czyszczeniu powrócił do życia. Zanim to samo zacznę robić z pompą wolę zapytać bo nie chce mi się szukać w ciemno. Dzięki. Pozdrawiam.

Opublikowano
chodzi o podgrzewacz elektryczny, czy pompke przy elektrozaworze od ogrzewania?
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

kiedys wyszedl mi ten sam blad ale po skasowaniu juz sie nie pojawil.

 

nie pamietam gdzie wyskoczyl ten blad-w silniku czy gdzies indziej??

Opublikowano

Hej,

 

Musisz wymontowac pompke - rozebrac ja i wyczyscic. Teraz pokazuje zwarcie do masy bo na 99% pompka nie dziala - zablokowal sie w niej ten wiatraczek co pompuje wode.

 

Mialem podobny blad, wyjalem pompke rozebralem wyczyscilem i smiga - blad skasowany juz sie nie pojawil. Aha od razu wyczysc tez "grzyba" przy okazji:)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Odświeżę temat. U mnie pojawił się problem natury takiej że ta pompka właśnie chodzi cały czas. Obojętnie czy silnik pracuje czy nie, czy nawiew, czy auto jest zamknięte. chodzi cały czas. Spotkał się ktoś z takim problemem?
  • 2 lata później...
Opublikowano

Odświeżę temat, by nie zakładać nowego. Pojawił mi się błąd jak kolegom powyżej.

Czyli pomocnicza pompa wody - zwarcie do masy ( błąd występuje obecnie )

 

Wie ktoś może co może oznaczać zwarcie do masy przy tym błędzie ?

Czytałem o tym, że silniczki, a raczej szczotki wirnika się wyrabiają i trzeba je wymienić i ot cała regeneracja pompki, lub właśnie problemy z tym wirnikiem. Ale czy w takim przypadku błąd zapisałby się jako zwarcie do masy ?

 

Przerabiał już ktoś ten temat, miał taki błąd i udało mu sie go pozbyć ?

Opublikowano

zacznij od wyczyszczenia styków/wtyczki, mozna psiknąc preparatem do styków

zobacz czy faktycznie nie ma uszkodzeń przewodów itp, delikatnie blaszki w kostkach poodginaj (ale bardzo delikatnie) moze błachostka...

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Tylko dlaczego owa pompka działa, nie wiem czy prawidłowo, ale jakoś działa bo ją słychać mimo to cały czas wali błędem, od razu po wyczyszczeniu błędów.

 

Czy zużyte szczotki mogą powodować błąd zwarcia do masy ?

Opublikowano
Szczotki kupowałem w lokalnym sklepie motoryzacyjnym. Rozmiar jaki potrzeba to 5x5x10 mm. Niestety nie mieli takich , więc kupiłem większe i docierałem papierem ściernym. Ważne jest aby linka była na dłuższym boku, a nie od czoła.
Opublikowano
Jednak w tym temacie w którym podesłałeś, nie ma nic wspomnianego o szczegółowym usuwaniu konkretnego błędu, który się u mnie pojawił. Chodzi mi o regeneracje pompki, jutro otworzę pompkę i zobaczę stan szczotek bo stawiam, że to one są temu wszystkiemu winne, zobaczymy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.