Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich i prosze o pomoc.posiadam fajne bmw e39 520i i nie wiem co juz sam co jej dolega poprostu nie ma wogole mocy zamiast 150 km czuje jak by bylo tylko z 50 :( wymienilem przeplywomierz i potencjometr przepustnicy tak jak wyszlo na kompie i nic nie pomoglo :cry: :cry: teraz nie ma zadnego bledu.caly uklad wydechowy nie jest zapchany tak jak i katalizator.silnik rowno pracuje tylko czasami trzeba dlugo krecic zeby zapalic a mocy nadal nie ma :cry: co to moze byc??????????????????????pozdrawiam i z gory dziekuje za jakie kolwiek rady.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proponuję sprawdziś filtr paliwa i pomkę, zacznij od podstaw, komputer nie pokaże zapchanego filtra czy pompki na wymarciu, a to może też dla tego słabo pali, wymień kable i świece, takie podstawy...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
czujnik położenia wału lub wałka
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano
ale czy nie wyskoczylby blad czujnika walka albo walu????????i mam w niej zalozony gaz takze raczej pompka albo filtr paliwa to odpada bo na gazie i na benzynie tak samo chodzi :cry:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

bład czujnika nie koniecznie musi się pokazać.

najlepiej podmiana na próbę ale jak masz spory przebieg to można się w ciemno pokusić na wymianę.

TYLKO ORI LUB VDO SIEMENS !!!!!!!!!

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
dokladnie to nie wiem jaki ma oryginalny przepieg na liczniku wskazuje 182 tys.ale to chyba raczej nie mozliwe chociaz nie wiem bo przyprowadzilem ja z niemiec.a czy mozliwe jest to za lancuszek na rozrzadzie przeskoczyl o jeden zabek???????bo cisnienie na cylindrach jest chyba w miare na 5 jest od 11 do 12 tylko na 3 cylindrze jest 9 :roll:
Opublikowano
Miałem podobny problem pojechełem na kompa i wyszło ze przepływka zmieniłem i dalej to samo, więc pojechałem na inny komputer i znowu wyszło, że przepływka, pojechełem na trzeci komputer i dopiero wyszło, że czujnik położenia wału korbowego. Dzisiaj go wymieniłem i już jest ok.pozdro
Opublikowano

Witaj:)

 

Miałem podobne problemy wymieniłem cały układ wydechowy na darmo, wydałem sporo kasy na tych wspaniałych mechaników ale w końcu znalazłem kogoś kto się zna na rzeczy :) posiadam też ten sam silniczek jak się okazało przyczyną jednego był czujnik położenia wałka rozrządu,a drugi problem polegał na tym, że fajki na świecach i cewki były walnięte auto szło dopiero od 2,5 tys. obrotów pozdrawiam :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ciśnienie 9 to kiepsko.

 

doam od siebie jeszcze ustawienie rozrządu. Wprawdzie łańcuch raczej nie przeskoczył ale zapewne przy przebiegu 182 x 3 to juz jest sporo rozciągnięty.

 

Sprawdź jak jest ustawiony i podaj wynik.

 

Sprawdź ten czujnik wałka lub wału.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.