Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zamień przetwornik ciśnienia sterujący turbiną z tym od egr i daj znać czy coś zmieniło się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

ogólnie miałem ten silnik i robiłem temat przepływki. Po zmianie na nowszy numer chyba 527 z tego co kojarze trzeba zrobić przeprogramowanie pod tą nowszą. Stara miała jakąś wadę czy coś tam i trzeba to poprawić, bez tej zmiany auto było raczej słabe, dziwnie przyspieszało.

 

ale przyczyn słabego auta jest wiele, może być źle założona sztanga czy tam wyregulowana i zmienna geometria chodzi nie tak jak trzeba. Może byc turbina źle sterowana, jest sterowana podciśnieniem, może ci uciekać podciśnienie, może być zaworek walnięty (zamień z tym od EGR). EGR czy jest zaślepiony czy nie jest nie wpływa za bardzo na moc chyba że cały czas otwarty. Najlepiej zdjąć wężyk i go zaślepić i nigdy się nie otworzy. Nie trzeba nic wiecej kombinować :) widziałem artystów co robią jakieś adaptery, jakieś blachy wkładali, a egr się wyłącza w 20 sekund :P

 

sprawdzić musisz same wężyki i wymienić, jak są oryginalne to gwarantuje Ci że pokruszysz je w palcach. Załóż silikonowe, koło 7-8zł za mb.

 

Przyczyn sporo, ktoś kto jest kumaty w diagnozie jadac z tobą autem z podpiętym komputerem od razu zobaczy czego brakuje. Zasilanie paliwem zostaw na sam koniec bo to rzadko jest problem.

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podciśnienia do turbiny nie wymieniałeś? Moze być nieszczelny i to może być powód.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witam tak jak pisałem dziś zajolem się Bunia turbo zostało wyregulowane i daje moc od samego początku jednak nie jest to co powinno być wymieniłem również resztę węży od turbo wszystkie są teraz nowe. Dziś zauważyłem ropę przy pompie paliwa i prawdo podobnie to jest przyczyna. Przynajmniej tak twierdzi mechanik. Czy turbo dół może być spowodowany złym dawkowaniem bądź uszkodzoną pompa???? Ale kapcia to nawet na piasku nie zerwe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.