Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam! Podczas jazdy wystepuje szarpniecie i nagle brak mocy, jedzie ale bardzo mozolnie. Podpinalem ja pod kompa i wskazalo na przeplywke,chcialem kupić nowa oryginalna SIEMENS ale kosztuje majatek wiec zalozylem uzywke ale dalej to samo. Dzisiaj pojechelem znowu na kompa i znowu wskazal na przeplywke. Mozliwe jest zeby obydwie byly walniete? komputer wskazal jeszcze czujnik walka czy przy walnietym czujniku walka byly by tez takie objawy? i ciezko odpala na rozgrzanym silniku. Moze ktos z was mial taki problem i dal by mi jakies wskazowki jezeli tak to bardzo prosze bo nie wiem co dalej robic. Pozdro!
Opublikowano

Znajduje się na gorze silnika po prawej stronie jest przykręcony na imbus 5 ( o ile się nie mylę). Znajduje się za taka banka okrągłą (cewka vanosa). która jest podłączona do listwy wtryskowej( musisz ją odkręcić).

Wtyczka jest pod kolektorem ssącym, można wymienić czujnik bez odkręcania kolektora, ale jest trochę z tym zabawy.

Ja opisałem gdzie on się znajduje przy pojedynczym vanosie.

Opublikowano
moge go wymienic tylko gdzie on sie znajduje?

 

 

zależy który czujnik bo jest czujnik wału korbowego i rozrządu. A nie napisałeś o który chodzi :)

 

tutaj masz link do czujnika wałka rozrządu viewtopic.php?f=15&t=162688&hilit=czujnik+po%C5%82o%C5%BCenia

 

Kolega mattiss bardzo ładnie to opisał :)

 

 

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano
Dzieki chlopaki duzo mi pomogliscie.Gosc powiedzial czujnik walka czyli chyba chodzilo mu o welek rozrzadu. Kolega opisal jakie sa objawy przy walnietym czujniku u mnie sa bardzo podobne.Na zimnym odpala na dotyk dopiero po przejechaniu kilkunastu lub kilkudziesieciu kilometrow wystepuje to szarpniecie i brak mocy.I wtedy po zgaszeniu silnika ciezko go odpalic. Tak sie zastanawiam czy te objawy pasuja do walnietego czujnika polozenia walka rozrzadu. Chyba go wymienie i bedzie spokuj. mam jeszcze pytanko ja mam e 39 523 170 ps to jest pojedynczy vanos czy podwujny? pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

u mnie to samo robił czujnik wału.

Polej go wodą żeby ostygł i wtedy sprawdź czy pomogło.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
A u mnie też pokazywał walniętą przepływkę, kupiłem używaną i.....jeszcze gorzej!!!! auto gasło po dojezdzie do krzyżowki, dodatkowo pojawiło się walnięcie sond lambda i wypadanie zapłonu. Zero mocy, szarpanie normalnie cyrki... No to może lewe powietrze pomyślałem i na dzień dobry rozpadła mi się guma ta przy przepustnicy, jak zimna to taka twarda się wydawała a jak silnik gorący to miękka jak wata i dziórki się pokazały jak ją wyciągałem noramalnie rozleciała się, dla pewności wymieniłem obie gumy za przepływką i tą przy przepustnicy i auto odżyło, błędy o sondach zniknęły, wróciła moc itd....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.