Skocz do zawartości

Długo kręci i nierówna praca silnika


staszek32112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pewien problem. Ok 3:00 nad ranem wróciłem z trasy do domu (dosyć duża mgła) nie wstawiałem samochodu do garażu tylko postał kilka godzin na dworze i musiałem jechać do miasta. Odpalam wszystko jest ok, zajeżdżam do miasta idę załatwić pewna sprawę odpalam i strasznie długo kręcił ok 5 sekund zanim odpalił a po odpaleniu miał nierówne obroty silnika strasznie aż samochodem trzęsło. Teraz odpalam w domu i również kręci ok 5 sekund, gaszę go zapalam za jakieś 5 minut kręci ok, ale obroty silnika są bardzo nierówne nawet 3000 obr/min i strasznie drga, nigdy nie miałem takiego przypadku czym to może być spowodowane??? Dodam, że ciągle tankuje Verve, kilka razu zdarzyło mi się tankować ze stacji od prywatnego gościa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik 2.0 przebieg 130 000 km. Jakieś pół roku wymiana filtrów była: paliwa itp.

 

dodam jeszcze, ze powyżej 2000 obr/min kopci dymem. Czy to jest normalne bo odkręciłem korek od naczynka uzupełniającego od cieczy chłodzącej i poniżej korka jest taka mała dziurka i właśnie tą dziurką leci małym ciśnieniem woda nigdy nie zwracałem na to uwagi czy to tak zawsze jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem iz to 2.0 benzyna? Czujnik polozenia walu lub walka objawia sie ciezkim odpalaniem ,nierowna praca silnika - faluja obroty w granicach 300-750,auto nie ma przyspieszenia. A co to za drgania panie kolego? Czy sa wyczuwalne w aucie calym (mocno drga auto ) ,to moze tez byc cewka zaplonowa ,auto nie chodzi na wszystkie cylindry i wpada w drgania ,gdy ona pada tez auto ciezej i wiecej pali oraz ciezko sie rozpedza powyzej 3000 obr . Najlepiej podlaczyc pod kompa lub zrobic podmianke ze znajomym

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem dodać, że to Diesel. Korek wlewu oleju jest ok czarny, nie ma żadnego białego osadu itp. kolor dymy biały, może to normalne, ze przy obrotach 3000 na biegu jałowym dymi, nigdy na postoju nie wciskałem do tylu obrotów.

 

Wiesz już po co w profilu użytkownika jest rubryka samochód i dlaczego należy ją dokładnie wypełnić a nie tylko "BMW"? Dopiero w 7 poście tematu dowiadujemy się jakie auto jaki silnik. Dlatego jak ktoś wcześniej poradził zacznij szukać cewek zapłonowych w swoim aucie, a jak znajdziejsz to daj znać.

 

1. Zacznij od podłaczenia auta do komputera i odczytaj błedy

2. Czy silnik ma problem z odpalaniem na zimnym i ciepłym czy tylko na ciepłym?

3. Czy jest to dość równa praca silnika z falującymi obrotami czy silnik chodzi tak jakby, któryś z cylindrów nie pracował z poczatku? Uspokaja sie to jakims czasie, po jakim?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początkowo długo kręcił, ale już teraz jest ok. Drgania na min obrotach są odczuwalne tak jakby chciał zgasnąć i delikatnie aż wajcha zmiany biegów od tego drga tj. na 3 cylindrach chodził. Powiedzmy, że dodaję szybko obroty na 2500 i potem w czasie sekundy przechodzą na 3000 po czym delikatnie drgają i spadają poniżej 3000 itp., coś w stylu jakby paliwo nie dochodziło itp. Wszystko zaczęło się dziać jak w zbiorniku było ok 12l paliwa od tego momentu jak postał długo kręcił, potem jak dolałem paliwa kręcił już ok, ale nadal te drgania są. I dosyć intensywnie czuć spaliny z tłumika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. sprawdzić świece żarowe + sterownik, w razie niesprawnosci wymienić. Choć to raczej nie jest przyczyna problemu w całości.

2. Sprawdzić układ paliwowy, moze zalałes syfiastego paliwa do zbiornika, może jest coś nie tak z filtrem paliwa, zdarzały się wadliwe np. Knechta.

3. Pod Inpa sprawdzić jak pracują wtryskiwacze czy korekty sa w normie, czy ciśnienie paliwa na szynie jest ok. Po podpięciu do Inpy powinny być jakieś błedy.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zwiazku z tym ze nie robi sie takich doswiadczen na codzien dowiedzielismy sie jak zachowuje sie silnik z CR po wymieszaniu diesla z etylinka. Fajnie by bylo jak bys odczytal bledy z computera - czy pozostal jakis slad po tym eksperymecie.

Dobrze ze nic sie nie stalo.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Ja na z kolei na 100% leje diesel do diesel-a a rano (choc nie zawsze) szczególnie po chlodniejszej nocce jak odpalę to przez ok 1-3 sec chodzi jakby własnie 1 cylinderek aż lekko zabuja autem ,wystarczy że lekko dodam gazu i ok ! ale troche się martwie co będzie jak zima przyjdzie i mrozy bedą ?? myślałem że to swiece żarowe ale ponoć przy buni uruchamiają się przy -5 stopni (prawda czy fałsz??) podłaczałem pod kompa i pod obciązeniem wtryski i ciśnienie na listwie oki .

 

Działo się tak przed modem i po tak samo więc nie upatruje winy w tuningu silnika .

 

Może jakiś mądry człowiek miał z czyms takim styczność ?? myśle o tych cewkach bo mi Pali około 9-10 litrów non stop ,ale komp nie pokazał żadnych błedów jak chipowaliśmy . Jeśli chodzi o moc to jest gicior

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.