Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mianowicie obiawy sa takie same jak mialem w A3-1.8T rozklekotane przeguby wewnetrzne. ale to bylo na przednim napedzie, a w bmw na tyle zaduzo tego jest.

Jest jakis luz np. reczny zaciagniety troche z gurki,cofam do tylu i czuc luz, kola cofaja sie trosze i jest taki gluchy stuk tak jak w a3 mialem zmeczone przeguby.Taxamo na postoju na rownym, ruszam przod tyl czuc luz.

Przy jezdzie, ruszam z jedynki ospale wrzucam 2 i czuc luz, wkurzajaco to jest, wymienilem ostatnio wszystkie tuleje z tylu.Napewno jest luz na przenoszeniu napendu. jakies pomysly?

Opublikowano
Tak, kółko atakujące VS koło talerzowe - za duży luz międzyzębny.

Nieznam tych nazw, tak to sie nazywa potocznie czy fachowo? zeby powiedziec mechanikowi zeby wiedzial gdzie szukac.

Duzo jest z tym roboty, koszta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.