Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Marco o jakim elektrozaworze mówisz??

 

O elektrozaworze sterującym pracą zaworu EGR.

 

To od kiedy elektrozawór EGR jest na odmie? Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej. Swoją drogą też można wymienić bo pewnie starego typu jest.

 

 

Przepraszam, oczywiście obwód EGR to nie odma. Chodziło mi o zawór EGR.

  • 4 lata później...
Opublikowano

Odgrzeje kotleta...

Co jeśli mam takie objawy, a mam wyjęty Egr? Puszcza biały dymek tylko na zimnym przy odpalaniu. Pojawiło się to u mnie po regeneracji wtrysków. Dodam jeszcze że zaraz po odpaleniu jak jest ok zera na termometrze trzęsie mi silnikiem przez chwilę po czym ustaje. Wtryski zakodowane nowymi IMA. Auto ma moc jeździ normalnie i na ciepłym już nie dymi. Najgorsza jest właśnie to chmura przy odpalaniu na zimnym bo na ciepłym jest ok. Jakieś sugestie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak pojawilo sie po regeneracji to idz tym tropem, wszystkie regenerowales? Dlaczego? Sam kodowales? Bo ostatnio slyszalem od panow "regeneratorow", ze wtryskiwacz wyzerowali i nowe kody nie sa potrzebne :shock:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Z tą regeneracją to długa historia. Najpierw nie odpalała na ciepłym, zrobiłem test przelewowy i trzy lały. Oddałem trzy i zrobili uszczelniacze przelewowe, auto odpaliło a nawet lepiej mu to szło niż przed wymianą. Pojawił się z kolei inny problem, mianowicie głośne cykanie przy dodawaniu gazu pod obciążeniem. Trafiłem na takiego speca że trzy razy je zawoziłem i twierdził że nie powinno nic cykać i ewentualnie żebym szukał innej przyczyny. Na szczęście skasował mnie tylko raz. Stwierdziłem że już kolejny raz do niego ich nie oddam. Odpaliłem INPE okazało się że pierwszy wykraczał po za normy. Oddałem do regeneracji przyszedł po tygodniu chyba bo nie mogli dobrać części (tak mi mówili) Złożyłem i dalej to samo. Więc oddałem znowu trzy wtryski ale jeszcze w inne miejsce do Boscha w Stalowej Woli. Zrobili szybko przysłali złożyłem i cisza jak ręką odjął. Dodam że dali mi nowe kody IMA które zakodowałem sam w INPA, oprócz tego jednego bo gościu twierdzi że kod jest taki sam jak na cewce (dzwoniłem dwa razy i się pytałem), czy to prawda to nie wiem bo każdy mówi co innego. Zauważyłem też że po regeneracji tego pierwszego podczas pracy na Inpie podczas przełączania parametrów na korekty silnikiem chwile telepie po czym ustaje. Wcześniej tego nie było. Pytanie czy koniecznie musi być nowy kod po regeneracji wtrysku? Czy gościu robi ze mnie wariata? Może to jest przyczyną tego wszystkiego?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To telepanie przy przelaczaniu z f5 na f4 jest normalne. Wychodzi na to, ze nie byl regenerowany tylko czyszczony, wg mnie zawsze powinien byc nowy kod, ale niech ktos madrzejszy potwierdzi lub zaprzeczy. Jak wygladaja teraz korekcje? Robiles pozniej test przelewowy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Zapłaciłem jak za pełną regenerację więc albo mnie oszukali albo nie wiem... Niby dobry warsztat bo mój kolega mechanik im zawsze wysyła i nie miał nigdy problemów. Sprawa jest jeszcze taka że nie oddali mi starych części, gdzie w serwisie Boscha z wszystkich trzech mam stare części. Kolega twierdzi że też dziwna sprawa bo mu zawsze odsyłali zużyte elementy. Testów przelewowych po regeneracji nie robiłem bo stwierdziłem że jak tyle kasy się wydaje to powinno być wszystko ok, ale zrobię jeszcze i zobaczę co i jak w tym tyg. Korekty na inpie też podrzucę. Jeden (ten od Boscha na 4 cylindrze) w sumie daje o dziwo dużą korektę ale jakoś na 100% nie wieżę temu programowi bo wcześniej pokazywał że pierwszy się nie nadaje a po regeneracji tego właśnie wtryskiwacza korekty były super ale dalej głośno cykało pod obciążeniem.
Opublikowano
Chyba będę miał winowajcę... Coś mnie tchnęło żeby sprawdzić przed jazdą poziom oleju i ku mojemu zdziwieniu poziom trochę ponad max :mad2: W zbiorniczku mało płynu chłodniczego, korka od oleju nie mogłem w ogóle ruszyć, po odpaleniu biało w garażu, także chyba wymiana uszczelki pod głowicą mnie czeka :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób najpierw test na obecność spalin w układzie chłodzenia. To jaka była ta dziwna korekcja na jednym cylindrze?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widziałem gorsze po regeneracji :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No dobra uszczelka pod głowicą jest ok. Test na zawartość CO2 przebiegł pomyślnie. Spuściłem trochę oleju, dolałem płynu i od dwóch dni wszystko jest na odpowiednim poziomie. Pozostaje tylko ten dymek przy odpalaniu i chwilowa nierówna praca silnika. Ktoś ma jakieś jeszcze sugestie? Będę musiał chyba iść tropem jednak tych wtrysków. Tylko czego teraz szukać?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakie masz teraz korekcje na calkowicie rozgrzanym silniku i wolnych obrotach? Zrob test przelewowy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dzisiaj zerknę na te korekcje. Kwestia jest jeszcze tego typu że podobno mam jakiś program wgrany na 140km (tak mnie sprzedawca informował) Sam tego nie sprawdzałem na jakiejś hamowni ale wg mnie jeździ lepiej niż jak bym miał serię. Pytanie czy regeneracja wtrysków mogła wpłynąć na ten program?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie, wtryskiwasz to czesc mechaniczna i nie ma wplywu na program. Ale oczywiscie jak zalozysz uszkodzone wtryskiwacze to auto nie bedzie jechalo jak trzeba.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.