Skocz do zawartości

OSiągi 520d touring


Adam94

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Nauczyć się możesz nawet na szajsowatych plikach z allegro ale rożnica jest nie w tym co zmieniasz tylko jak zmieniasz... i nikt nikogo nie obraża tylko każdy robi mniejsze lub większe błędy , pisanie publicznie na forum jestem najlepszy zaraz sprowokuje kogoś do wytknięcia błędów ...

i ne nauczyłem się podstaw od Bagora bo jest to gość który nic Ci nie powie !!! miałem możliwość studiowania modyfikacji ... które po czasie i tak trzebabyło zweryfikować , ponieważ żaden tuner nie poda Ci wszystkich umiehjętności na tacy ...

 

Nikt nikomu nie poda niczego na tacy, ale o ile łątwiej jest dochodzić do celu mogąc sie na czymś wzorować "RESPECT"

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wielkie Brawa dla kolegi BAGORA, niech obnaża prawdę o pseudo-tunerach, którzy próbując kopiować specjalistów, naciągają innych!

Mam nadzieję, że nikogo nie udało ci się oszukać moby85, że nikomu nie spie....łeś ukochanej bmki niudolnie kopiując fachowców!

A Bagorowi wielkie dzięki, że ujawniasz PW z takimi zapisami, apel do wszystkich, chcesz mieć dużo arabów więcej w garażu i spokojny sen? ONLY BAGOR!!

 

Tak się nie podniecaj bo przypominasz mi kogoś,a dedektywi-CIHY525,danielxc717 i Manolito77 są czujni :mrgreen:

 

Bagor-jestem kompletnie zielony w temacie chiptuningu ,jak możesz to wytłumacz logicznie tak jak dla potencjalnego klienta.Dlaczego to co Ty wgrywasz podnosząc moc silnika nie jest robione fabrycznie?Pewnie że przydało by mi się z 20KMwięcej i nie żałowałbym na to kasy,tylko mam obawy że mój zdrowy silnik może po tym zabiegu zacząć kulać.Czyżby żadnych skutków ubocznych nie było tylko same plusy?,nie dość że moc większa to jeszcze są opinie że spalanie mniejsze :D po prostu prawie cud :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TC, twoje posty wyglądają jak pomieszanie z obłąkaniem. Paniczny strach przed tym gdy ktoś po prostu napisał prawdę o tobie?

 

wyslij link !!!!! czekamy .... w linku jest jasno napisane że podstawą do mojej nauki były pliki Bagora tak ? świat poszedł do przodu , każdy się uczy i stara się iść na przód

Ja wyślę, żeby każdy miał świadomość z kim ma do czynienia: viewtopic.php?p=1227004#p1227004

 

Na początek ważne wyjaśnienie. Mój post jest odpowiedzią na fałszywe słowa TC. Na wszystko co niżej napiszę przedstawiam dowody - tak, że nikt mi nie zarzuci nie prawdomówności czy też bezpodstawnego oczerniania kogoś bez posiadania dowodów.

 

Zacznijmy od tego "jak" zorientowałem się, że chce wykorzystywać albo mówiąc wprost - kraść - moją pracę:

Tutaj jest zrzut ekranu mojej konwersacji z nim przez e-mail: http://i45.tinypic.com/2qcp7vm.jpg

 

Oczywiście każdemu z pewnością pojawia się tutaj pytanie w jaki "cudowny" sposób ten człowiek po pół roku czasu zaczął oferować "chiptuning" na tym forum. Ale pomijając to, wróćmy do sedna sprawy.

 

Wtedy było niemal oczywiste, że chce kraść, więc po tym mailu odmówiłem mu sprzedaży. Jednak on zaprzeczył i napisał:

Link: http://i45.tinypic.com/4hoylf.jpg

 

Każdy teraz może zobaczyć jak bezczelnie kłamał. To dobitnie też pokazuje, że temu człowiekowi nie wolno wierzyć w żadne słowo.

 

Sprzedałem mu więc kilka plików, ale wiedząc że będzie chciał kopiować. Dlatego zachowałem ostrożność i celowo przygotowywałem dla niego gorsze jakościowo pliki. Dodatkowo, zmiany w miarę możliwości robiłem tak, żeby nie mógł się zbyt wiele nauczyć. Jak za chwilę się okaże, mogę się cieszyć, że zachowałem ostrożność i nie dostał ode mnie poprawnie zrobionych modyfikacji.

 

Jak wspomniałem wyżej w poprzednim poście, dostałem niedawno na e-mail modyfikację jego autorstwa (pochodzącą z nielegalnego WinOLSa). Plik jest dosyć świeży, bo według osoby wysyłającej zrobiony gdzieś w kwietniu/maju tego roku. Skoro mówi, że "świat poszedł do przodu" i niczego nie kopiuje, to zweryfikujmy i przyjrzyjmy się jego "dokonaniom" w tej modyfikacji.

 

Po pierwsze, jak można się spodziewać, jego plik nadal zawiera zmiany z mojej modyfikacji (!), mimo że minął już rok czasu. Mam kopię modyfikacji, którą do niego wysłałem i nie mam teraz żadnego problemu żeby udowodnić, że zmiany pochodzą z mojego pliku.

 

Kilka przykładów zmian żywcem skopiowanych:

 

Dowód 1: http://i45.tinypic.com/25pn3wz.jpg

 

W "przykładzie 1" jest przykład zmiany "pułapki", w którą wpadł. Tu nie ma przypadkowych wartości które mogą się powtórzyć i nie ma możliwości przypadku, że użył tych samych wartości co ja. Po roku czasu nadal "jedzie" na tym samym. Wpadł jak śliwka w kompot.

 

Tutaj jest też jego post na forum chiptuningowym, gdzie próbuje podpytać do czego służy ta mapa: http://img855.imageshack.us/img855/8883/43436708.jpg

 

Dowód 2: http://i48.tinypic.com/6ht0tz.png

 

Zmiana niemal w pełni skopiowana jest także w limiterze ciśnienia turbosprężarki na ciśnienie atmosferyczne. Używa tych samych wartości co w moim tuningu. Zaczyna od identycznej wartości minimalnej ciśnienia atmosferycznego co ja (podnosząc o identyczne wartości w mapie) i dodatkowo dodaje swoje (też te same wartości!!!) w dalszej części zakresu ciśnienia atmosferycznego. Jest to o tyle bezsensowne, bo w innej mapie zmienia żądane ciśnienie turbiny, a limiter pozostaje kompletnie niedostosowany do tej zmiany. W trzeciej mapie - limiterze maksymalnego możliwego ciśnienia - także jest co innego... Inaczej mówiąc, w trzech mapach od ciśnienia turbiny są zupełnie inne, niedostosowane rzeczy! Znaczy to tylko tyle, że nie ma zielonego pojęcia co robi.

 

Dowód 3: http://i47.tinypic.com/2lu54dy.png

 

Niemal całościowo skopiowana zmiana też jest w ograniczniku dymienia.

 

Skoro tak bezczelnie twierdzi, że "świat poszedł do przodu", to może wytłumaczy wszystkim dlaczego nadal kopiuje ząb w ząb te zmiany?

 

Teraz niech każdy zobaczy co napisał TC:

skoro ja kopiuje jego pracę( NIEUDOLNĄ )

Skoro to jest takie nieudolne, to dlaczego ten osobnik tak chętnie to kopiuje jeszcze po roku czasu? Teraz to chyba oczywiste, że perfidnie łże.

 

I niech każdy przeczyta jeszcze raz link, który wcześniej pokazałem: http://i45.tinypic.com/4hoylf.jpg

 

Teraz chyba już nie ma żadnych wątpliwości.

 

Ale idąc tym torem, zweryfikujemy dalej jego "prawdomówność". Teraz napisał, że są to nieudolne modyfikacje, a jeszcze niedawno stwierdził:

 

ale z drugiej strony niezła reklam skoro nauczyłem się na plikach gościa który robi softy na cały świat

 

Jednak gdy napisałem mu, że robiłem modyfikacje z celowymi błędami/zmyłkami, bo domyślałem się, że chce perfidnie kraść, to od razu zmienił zdanie i we wszystkich następnych postach "nagle" moje modyfikacje stały się "nieudolne". Skąd taka nagła odmiana zdania? I dlaczego tak chętnie te "nieudolności" nadal kopiuje? Jak widać jego prawdomówność jest po prostu równa zeru!

 

usuwam DPFy , jestem w stanie zmieniac linearyzację poszcazególnych czujników

Znowu kręci... Prawda jest taka, że "usuwa" DPFy scrackowanym ECUSafem.

 

Po pierwsze, używanie takiego programu to złodziejstwo. Po drugie ten program "usuwa" DPF robiąc zwykłą "siekę" w mapach. Usuwanie DPF tym czymś graniczy z cudem.

 

Prawdziwe usuwanie DPF jest poprzez wyłączanie "włącznika" jedno bitowego. W taki sposób ja usuwam DPF z wielu sterowników (ale nie wszystkich). To jest prawdziwe wyłączanie DPF, bo to co on robi, to jest partactwo. W taki sposób wyłączyć DPF może każda osoba na tym forum - wystarczy ściągnąć scrackowanego ECUSafe.

 

mam bardzo dobry kontakt z ludzmi któzy mają 198 KM i drugi około 220 KM ( pisze około bo nie mierzone a gość objeżdża 123d 204 KM ;)

To nie są żadni jego koledzy, tylko przypadkowe osoby z tematu forum chiptuningowego w wątku, który widziałem i zresztą w którym się udzielił. Po prostu cytuje czyjeś publiczne posty, które każdy może przeczytać w języku angielskim.

 

Link: http://i48.tinypic.com/33vhg5x.jpg

 

Jak widać wymyśla sobie fikcyjnych kumpli tunerów, żeby pokazać się z lepszej strony... I zapewniam wszystkich, że żaden porządny tuner nie "zadałby" się z człowiekiem, który tylko żeruje żeby podkraść jakąś mapę i dodatkowo, u którego cały sprzęt chiptunigowy albo pochodzi z chin, albo jest nielegalny.

 

jestem w stanie zmieniac linearyzację poszcazególnych czujników

I znowu próbuje się pokazać kimś, kim nie jest. We wspomnianym wcześniej temacie dostał na tacy potrzebne dane: http://i49.tinypic.com/20glg5f.jpg

 

Należałoby się teraz zastanowić, czy ten osobnik jest w stanie coś zrobić samemu, nie używając czyjejś wiedzy?

 

I TEŻ mogę Tobie podesłać linki czyim pośrednikiem był TWój pseudo "tuner " jeszcze nie tak dawno bo w 2009 roku

Napisz, zrobisz mi tylko reklamę... bo będziesz musiał użyć nazw najbardziej znanych firm chiptuningowych na świecie.

 

Oczywiście zdanie (celowo) nie zostało przez niego dokończone i zostało także sformułowane jakbym miał się czegoś obawiać. Jak widać nie mam czego, tylko wręcz przeciwnie. Inaczej mówiąc, znów ten osobnik manipulował, jednak mu nie wyszło.

 

Nie masz pojęcia jak wyglądała nasza kooperacja, więc nie masz prawa głosu. W przeciwieństwie do ciebie na swoją wiedzę w chiptuningu musiałem ciężko zapracować, zainwestować dużo pieniędzy i czasu. I nikt mi nic nie dał za darmo ani od nikogo nie kradłem jak ty to robisz.

 

Podsumujmy teraz wszystko. Jest "tunerem", który używa chińskiego MPPSa w cenie używanego wahacza od E30. Do tworzenia modyfikacji używa nielegalnego oprogramowania WinOLS, który jest własnością firmy EVC. Do usuwania DPF używa scrackowanego ECUSafe. Pliki robi i/lub bazuje kradnąc ode mnie jak i z pewnością od innych ludzi, co wcześniej wystarczająco potwierdziłem. Na forach chiptuningowych tylko żeruje żeby podkraść jakąś mapę. Kłamie i manipuluje, próbując pokazać się kimś, kim nie jest.

 

To nie jest żadna złośliwość, tylko suche fakty. Na wszystko co napisałem pokazałem dowody. I żeby nie było, że takie jest tylko moje zdanie o nim. To samo napisał mu tuner z firmy "adt-tuning" w jednym z tematów na tym forum pytając jakiego sprzętu używa. I to samo mu powie każdy inny prawdziwy tuner. Krótko mówiąc, "wlazł" w chiptuning bo wyczuł możliwość zarobku szybkiego pieniądza. Typowy "cowboy tuner", co widać po posiadanym sprzęcie - jak najmniej wydać i jak najwięcej wydusić od ludzi tuningując ich auta. Tak samo kiedyś próbował się zajmować sprzedażą części nie mając o tym pojęcia. Takie osoby jak on, które bazują tylko na chińskim i kradzionym sprzęcie, licząc na szybki zarobek, kończą tak szybko jak zaczęli.

 

Zobaczcie też gdzie jeszcze nie tak dawno TC próbuje znaleźć na forum chiptuningowym pewną mapę od pompy VP44: http://i49.tinypic.com/2l7y0y.png

 

Tutaj na forum pokazuje się jako "mistrz" i nawet daje rady odnośnie tej pompy, a jak widać nawet nie zna podstaw jak ta pompa działa.

 

Ostatnio na forum napisał też, że tuniguje sterowniki EDC17 w UK... tylko ciekawe czym? Chińskim MPPSem, który nawet tego sterownika nie obsłuży? Naprawdę, czytając jego posty możecie w 95% słów nie wierzyć.

 

Ujawniłem też niedawno gdzie podszywał się pod inną osobę i próbował mnie podpytać na PW o jakieś chiptuningowe podstawy: viewtopic.php?p=1396174#p1396174

 

Takich przykładów o nim jest pełno, jednak nie sposób to wszystko zebrać. Widzę i analizuję jego posty, jednak żałuję że ludzie nie mogą rozpoznać tej patologii. Jest zupełnie inną osobą niż się pokazuje.

 

i nie podniecaj się tak swoim Bagorem bo nawet nie wiesz że każdy negatywny post na jego temat jest najpierw konsultowany z nim przez administrację na forum bmw-diesel ...

Osobnik ten wparował kiedyś na bmw-diesel.pl do mojego tematu (niedługo po tym jak mu się oberwało publicznie ode mnie na bmw-klub.pl w tym temacie viewtopic.php?p=1227004#p1227004) i w "odwecie" zaczął w rozpaczliwym tonie sypać kłamstewkami i różnego rodzaju dziwnymi zdaniami. Może ktoś mu wytłumaczy, że w dziale części na bmw-diesel.pl każdy post jest najpierw sprawdzany przez moderację. Z oczywistych względów taki post nie został dopuszczony.

 

Na zakończenie, powiem szczerze, że za Moby85 nie przepadam, ale aż mi szkoda go, że się zadaje z takiego typu osobą jak TC. Mnie chciał oszukać i wykorzystać - "cwany" i kłamliwy lisek z niego, ale mu się nie udało. I z pewnością tak samo będzie chciał zrobić z Moby85 jak i zrobiłby z każdą inną osobą. Widać, że służy mu tylko jako "przejściówka" na Polskę - taka jego trzecia, tylko że długa i pazerna ręka. Z pewnością kiedyś się na tym przejedzie.

 

 

Bagor-jestem kompletnie zielony w temacie chiptuningu ,jak możesz to wytłumacz logicznie tak jak dla potencjalnego klienta.Dlaczego to co Ty wgrywasz podnosząc moc silnika nie jest robione fabrycznie?Pewnie że przydało by mi się z 20KMwięcej i nie żałowałbym na to kasy,tylko mam obawy że mój zdrowy silnik może po tym zabiegu zacząć kulać.Czyżby żadnych skutków ubocznych nie było tylko same plusy?,nie dość że moc większa to jeszcze są opinie że spalanie mniejsze :D po prostu prawie cud :D

Zadałeś dobre pytania. Po pierwsze, to co ja robię, to nie jest żadna magia :) Są różne firmy na polskim rynku oferujące chiptuning - to co oni robią i ja - polega na tym samym. Chiptuning nie jest też czymś nowym, tylko jest oferowany już od wielu lat. Oczywiście jedni robią to lepiej, jedni gorzej, a jeszcze inni nie powinni się tym w ogóle zajmować... W przypadku tych ostatnich, stąd biorą się często opinie o "wadach" chiptuningu. Osoba po złych doświadczeniach będzie określać całość według swoich doświadczeń.

 

Chiptuning to najprościej mówiąc bezpieczne (w przypadku dobrze zrobionego programu) wykorzystanie rezerw silnika. To odpowiada też właściwie na pytanie dlaczego producent nie wypuszcza takich aut seryjnie. Producent musi trzymać się wielu zasad jak zachowanie odpowiedniej normy czystości spalin jak i wiele innych wymogów. Zbyt duża moc w seryjnym aucie, to większe potencjalne obciążenie dla silnika. W przypadku złego traktowania auta, można skrócić żywotność silnika. Dlatego wszystko jest skonstruowane i obliczone tak, żeby działało bezawaryjnie nawet w rękach kompletnego furiata. W przypadku zwiększonej mocy ryzyko jest powiększone. Nie znaczy to oczywiście, ze chiptuning jest w jakiś sposób niebezpieczny. To nie chip kieruje autem, tylko kierowca. Wiele osób też zapomina, że większa moc jest (mniej więcej) tylko przy maksymalnym obciążeniu, czyli uproszczając jak będziesz wciskał gaz do oporu. Jeżdżąc normalnie parametry pozostają niemal fabryczne w mniejszym lub większym stopniu. Można z tego wysunąć prosty wniosek, że potencjalne obciążenie dla silnika jest znikome.

 

Drugą kwestią jest to, że producenci też często "chiptuningują" swoje silniki. Wiele silników diesla często różni się tylko softem. Oferowanie w ten sposób różnych wersji mocy zmniejsza koszty produkcji auta.

 

Weźmy dla przykładu silnik M57 montowany w E38 730d i Range Rover. W przypadku E38 silnik osiąga 193KM a w przypadku Range Rover 177KM. Można powiedzieć, że jest to taki delikatny chiptuning. Patrząc też w mapy widzę, że turbo w Range Rover daje średnio 0.1 bar większe ciśnienie, a przy 1500obr./min. ciśnienie jest większe o prawie 0.2 bar. Można spokojnie powiedzieć, że mapa turbiny jest po chiptuningu. I co? Jakoś nikt nie krzywi się gębą, że mu auto seryjnie z turbo po chiptuningu wypuścili, bo nawet tego nie wie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no i widzisz kolego dpfy usuwam właśnie jednobitowym wylacznikiem , postaram sie aby kilku klientów.mogło sie wypowiedzieć....:)) ecusafe nigdy nie miałem ale wiem ze.usuwa je w nieprawidlowy sposób.... mam dostęp do Kess v2 i K-TAG takze 17 jest czym zrobić ...Twoje Galletto które wysyłasz klientom pewnie nie są z Chin :lol: jakoś każdy z forum do diagnostyki używa klona jakiegoś urządzenia i nikt się nie obawia ...

To co powklejales to nie są żadne dowody ... mapa którą pokazujesz jest zwykłym limiterem paliwa który ogranicza je przy danej prędkości nic więcej , można ją zmodyfokować też w inny sposób , zmieniając osie ;)

i twierdzenie że używając dawki powiedzmy 65 mg w mapie smoke limitera jest kopiowaniem czyjejś pracy jest co najwyżej śmieszne ... ta dawka nie jest zarezerwowana dla Twoich plików , choć i tak w TL ustawiłeś 62 więc co za problem , przeciez ja nie wiem co jest do czego ....:)

co do map turbo tez za bardzo widać nie wiesz której używa akurat ecu , ponieważ a zresztą nie ważne ...

Poprostu tak bardzo Ci zależy na pokazaniu mnie w złym świetle ze Twoje wątki powtarzają sie co jakiś czas ... Grunt Ci sie pali pod nogami.....

Wyjasnij w jaki sposób osiagam takie wyniki na hamowni ? Śmieszny jesteś kolego i tyle... Napisałem już raz , szkoda wchodzić z Tobą w dyskusje ...

Masz chore pretensje ze ktoś mógł cokolwiek nauczyć sie szybciej niż Ty ...

a co do for chiptuningowych to ciekawe po co się tam logujesz , i to jeszcze w ten sposób aby nikt nie wiedział że to Ty ...

Co do Mobiego to nikt nikogo nie przysłał ... Jakbym chciał sam osobiście zająć sie tds już dawno bym to zrobił ale niestety brak czasu ...

Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko moge dodac, ze Kolega Bagor nie wie jaki jest uklad miedzy mna a TC.

 

Po drugie, jesli ktos przyjmie jako dowod zrzut ekranu (@ od TC do Bagora), gdzie nie ma nawet adresata, tylko cos namazane w WordPadzie to gratulacje.

 

Wchodzenie w dalsza dyskusje jest chyba bez sensu...

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź kolegi Bagora.Rozwiało to sporo moich wątpliwości jeśli chodzi o chiptuning. Gdybym się zdecydował na chipa to tylko u kogoś kto ma hamownię i zbada mi auto przed i po zabiegu.Takich,,fachowców''co wgrywają mapy to nawet u nas na wsi jest na pęczki.Nie wiem czy któryś z naszych trzech kolegów -Bagor,TC,i moby85 mają takie zaplecze techniczne gdzie można wjechać autem,sprawdzić parametry silnika,hamownia oczywiście, potem modyfikacja ,znowu hamownia i wiem na czym stoję :lol:

 

Nie znam się na tym i być może się mylę ale wgrywanie programów na odległość przez @ jest dla mnie nie do przyjęcia.Przypomina mi to operację na sercu gdzie chirurg przez telefon instruuje stolarza jak ma poprowadzić skalpel.A gdy pacjent umiera to chirurg umywa ręce bo pewnie stolarz coś spaprał a tak wogóle to chirurg nie widział pacjenta wiec to nie jego wina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jeśli miałbym sobie podkręcić silnik to wolałbym to zrobić jednak u Bagora bo jego kojarzę już od dość długiego czasu z różnych for, że się tym zajmuje i opinię o jego robocie i późniejszej eksploatacji takich podkręconych silników były bardzo pozytywne.

Ja się na chiptuningu nie znam ale co chwile pojawiających się nowych virtualnych tunerów - mimo wszystko - bym omijał bo to już ryzyko. Może i TC się zna na tym może i nie - nie mnie to oceniać - ale mnie np takie pośredniczenie (ktoś komuś wysyła spoza PL mapę, ktoś tu w PL potem ją wgrywa itp a jak się potem coś schrzani to odpowiedzialnych nie ma no bo jeden na drugiego zwali) nie przekonuje do gmerania przy moim aucie. Wolałbym jednak nawet specjalnie podjechać do Wawy, do Bagora i tam u niego i przez niego to zrobić.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu sie kolego mylisz ponieważ bez różnicy dla klienta jest gdzie jestem czy w UK czy PL i żaden klient.nie.został nigdy z.problemem , zawsze jest wsparcie od poczatku do końca co możesz poczytać w opiniach....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu proponowałbym lekkie przyhamowanie piętą kolego TC, ponieważ:

po pierwsze - nigdzie nie napisałem, że np nie znasz się na swojej robocie czy coś w ten deseń bo najzwyczajniej w świecie nie znam się w tym temacie więc nie mnie to oceniać (czytam z ciekawością tą konwersację tunerów ale daleki jestem od publicznego ferowania wyroków na temat Waszej wiedzy, organizacji pracy i efektów);

po drugie - najwidoczniej traktujesz mnie jako klienta, dla którego liczy się TYLKO cena, a tak nie jest bo dla mnie jednym z kryteriów jest także STAŻ osoby zajmującej się takimi modyfikacjami a - z całym szacunkiem - Bagora działalność i pozytywne opinie na jej temat znam już o wiele dłużej (z różnych for) niż Twoją stąd taki mój wybór a nie inny;

po trzecie - jest to tylko MOJA opinia, której nie zmienię i do której wyrażania na forum mam pełne prawo więc Ty powinieneś taką opinię jedynie przyjąć do wiadomości i powstrzymać się od zbędnego komentarza * (zwłaszcza, że z góry zakładasz w nim, że moja opinia jest mylna bo najwidoczniej próbujesz decydować za mnie o tym, co DLA MNIE jest najlepsze a jak sam widzisz - tak nie jest).

Pzdr.

 

* Twój komentarz ma zastosowanie jedynie do tych klientów, dla których jednym z głównych kryteriów (o ile nie jedynym) jest CENA modyfikacji - wtedy owszem, nie jest ważne, czy ktoś to robi w PL czy mieszka za oceanem i przyśle to mailem a ktoś inny to wgra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz kiedys to napisalem i napisze jeszcze raz...slusznie zostalo zauwazone, ze Chiptuning stal sie dosc popularny...

 

Rynek jest ogromny wsrod uzytkownikow BMW i nie tylko.

 

Duzo osob moze stwierdzic, ze nie jestem obiektywny w tej kwestii (wspolpraca z TC), ale juz raz podkreslilem, ze pomimo pewnych kwestii (pisze tutaj o koledze Bagorze) uwazam, ze ma on wiedze w poruszanej dziedzinie, ale jego podejscie i wyrywanie wrecz z gardla klientow, czesto dosc plytkimi sposobami, to juz przegiecie.

 

Kolega Bogi 124 jesli dla Ciebie wykladnikiem dobrego Chiptuningu jest pomiar na hamownii to zapraszam do Poznania. Mozemy zrobic pomiar przed i po modzie i masz wszystko na elegenckim wykresie.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu proponowałbym lekkie przyhamowanie piętą kolego TC, ponieważ:

po pierwsze - nigdzie nie napisałem, że np nie znasz się na swojej robocie czy coś w ten deseń bo najzwyczajniej w świecie nie znam się w tym temacie więc nie mnie to oceniać (czytam z ciekawością tą konwersację tunerów ale daleki jestem od publicznego ferowania wyroków na temat Waszej wiedzy, organizacji pracy i efektów);

po drugie - najwidoczniej traktujesz mnie jako klienta, dla którego liczy się TYLKO cena, a tak nie jest bo dla mnie jednym z kryteriów jest także STAŻ osoby zajmującej się takimi modyfikacjami a - z całym szacunkiem - Bagora działalność i pozytywne opinie na jej temat znam już o wiele dłużej (z różnych for) niż Twoją stąd taki mój wybór a nie inny;

po trzecie - jest to tylko MOJA opinia, której nie zmienię i do której wyrażania na forum mam pełne prawo więc Ty powinieneś taką opinię jedynie przyjąć do wiadomości i powstrzymać się od zbędnego komentarza * (zwłaszcza, że z góry zakładasz w nim, że moja opinia jest mylna bo najwidoczniej próbujesz decydować za mnie o tym, co DLA MNIE jest najlepsze a jak sam widzisz - tak nie jest).

Pzdr.

 

* Twój komentarz ma zastosowanie jedynie do tych klientów, dla których jednym z głównych kryteriów (o ile nie jedynym) jest CENA modyfikacji - wtedy owszem, nie jest ważne, czy ktoś to robi w PL czy mieszka za oceanem i przyśle to mailem a ktoś inny to wgra.

po Twoim pierwszym zdaniu , nawet nie miałem ochoty odpisywać ze wzgledu na Twój poziom ....sam wiesz ... :duh: takie teksty w stylu "wyhamuj piętą" możesz używać w domu albo w stosunku do swoich kolegów , ja piszę z Tobąnormalnie więc tego samego oczekuje w zamian ... chyba że Cię to przerasta to poprostu nie pisz... trochę kultury a będzie dużo lepiej ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To - po pierwsze - nie odpisuj.

Po drugie - skoro rozpędzasz się z wmawianiem komuś, że się myli w swojej własnej opinii jakbyś Ty wiedział co jest dla TEJ OSOBY najlepsze to może czas żeby i tą piętą trochę wyhamowac. Co Ty kolego - jasnowidz jakiś? Wszechwiedzący? Wyrocznia z Matrixa? Czy jak? Nikt mi nie będzie wmawiał u kogo i na co mam pieniądze wydawac.

Co innego gdybym na forum publicznie napisał "Ludzie nie róbcie chiptuningu u kolegi X czy Y bo ja uważam". Jak widac nikogo nie nakłaniam do mojego punktu widzenia - każdy zrobi i wyda swoje pieniądze gdzie i jak zechce. Nie toleruję natomiast wmawiania mi co jest DLA MNIE lepsze...

Zachowujesz się arogancko w stosunku do mojej opinii, w której nie oceniałem Ciebie/Twojej wiedzy a potem liczysz na to, że się będę Tobie może po tym w pas kłaniał? :duh:

Szanuj czyjeś opinie a będziesz i Ty szanowany kolego TC...

 

Kolega Bogi 124 jesli dla Ciebie wykladnikiem dobrego Chiptuningu jest pomiar na hamownii to zapraszam do Poznania. Mozemy zrobic pomiar przed i po modzie i masz wszystko na elegenckim wykresie.

I to jest merytoryczne podejście do sprawy. Bogi24 ma wątpliwości z powodu braku hamowni to ją moby85 koledze zaoferował.

Jak ja piszę, że wolałbym to zrobic u kolegi Bagora bo jego działalnośc kojarzę już sporo dłużej to odpisano, że "się mylę" - no taka merytoryka jak gadanie Macierewicza o brzozach i helach... :mad2:

 

Dalszą dyskusję uważam za zbędną bo widzę, że zaczyna miec mało wspólnego z tematem chip tuningu więc szkoda mi czas marnowac.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Odczuwam nieodpartą ochotę się wtrącić, ja też wolę Bagora, bo nigdy nie był, ujmę to bardzo spokojnie, niegrzeczny jak TC, chłopie Ty chyba myślisz, że wszystkie rozumy pozjadałeś, ktoś woli Bagora, to to trzeba uszanować, ja też długo myślałem na wirusem i nigdy nie znalazłem wzmianki o Tobie, ale za to o Bagorze setki... i nie znalazłem złej opinii o nim, czy na tym forum, czy na bmw-diesel.pl, wszyscy go chętnie polecają, a w tej dyskusji nie znalazł się nikt, kto by Cie polecił, no może jedynie moby85, ale on sam się przyznał, że nie jest tu obiektywny...

Domyślam się, że im więcej sie udzielasz, tym więcej reklamy dla Ciebie, ok, normalna rzecz, z tego masz kasę, ale nie narzucaj komuś swojej woli, możemy wybierać, inni wolą Bagora, to zrób tak, żeby i Ciebie polecano, takim wiejsko-chamskim zachowaniem nie zdobędziesz rzeszy klientów. Wielu jak i ja wybrało Bagora i jak już wielokrotnie powtarzałem, jestem bardzo zadowolony, nawet patrząc na sprzęt, na którym pracuje, to jest to sprzęt z górnej półki, sprawdziłem to osobiście, żadna nasz e39 nie jest tyle warta...Tak jako ciekawostkę powiem, że dziś widziałem się z kolegą, który rok temu zrobił chipa(to dzięki niemu zacząłem myśleć o wirusiku) w super profesjonalnej firmie w Gdańsku i robili to na tych samych maszynach, które ma Bagor, nie piszę tego żeby reklamować Bagora, mam już chipa i nic więcej od niego nie dostanę, ale piszę to dla innych niezdecydowanych, jak ktoś ma jakieś pytania i niepewności, to zapraszam na PW, mogę nawet podać numer tel. Dodaje, że kolega zapłacił 1900zł, a jak już Bagor napisał, robi to duuużo taniej.

Koledzy jeśli chcecie wirusować swoje cacka, to jak najbardziej to polecam, wybierzcie sprawdzonego tunera, na tym czy na innym forum jest dużo o tym temacie, ja osobiście polecam Bagora, zawsze można wydać stówkę na ON i do niego podjechać, przynajmniej na oczy zobaczycie osobę, która poprawia Wasze maleństwa.

TC ogarnij się chłopie, nie walcz z Bagorem, bo jak widać nie wygrasz, bierz się do roboty, bądź bardziej profesjonalny w stosunku do potencjalnych klientów i pamiętaj, że tak zwana poczta pantoflowa jest najlepszą reklamą i co najlepsze, darmową...

Pozdrowienia dla Wszystkich ze słonecznych mazur :8)

Edytowane przez Krzysiek BMW Jabłonna

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt tu nie był niegrzeczny tylko napisałem że przy robieniu moda na odległość nie ma znaczenia gdzie jest osoba robiąca soft ... nikomu nie narzucam swoich racji , kazdy sam decyduje gdzie i do kogo pojedzie...

a czy o mnie słyszałeś czy nie , to już kwestia czasu ... do tej pory byłem tylko w dziale e46 , poczytaj ;) teraz czas na inne działy i też będziesz miał co czytać ...

pozdrawiam :D

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i widzisz TC - spinałeś się zupełnie niepotrzebnie bo w końcu sam potwierdzasz słuszną zasadę, że

kazdy sam decyduje gdzie i do kogo pojedzie...

i właśnie o to tutaj chodzi.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy ma prawo wyboru i to jak najbardziej trzeba uszanowac. Kazdy z Nas musi przyjac do wiadomosci, ze osoba decydujaca sie na Chipa pojedzie gdzie bedzie chciala...moze pojechac i zrobic MODA za 1200 PLN lub za 300-400. Kazdy ma swoj rozum :!:

 

Dla mnie nie do konca jest kolega Krzysiek BMW Jabłonna z racji tego, ze wychwala Bagora pod niebiosy - a kazdy widzi, ze ma moda od Niego...ja wspolpracuje z TC mam moda od niego, a staram sie byc obiektywny i przede wszystkim nie klamac, ze nie reklamuje kolegi, bo i tak mam juz moda - od kogo :D

 

Wychwalajac kolege Bagora i piszac o jego profesjonalizmie, ze ma sprzet drozy od e39 to czemu nie ma hamowni za 10tys ??

 

Z mojej strony to tyle...niestety skupiamy sie na animozjach a nie na meritum, ale dopoki Mod nie wkroczy to na pewno dalej tak bedzie :D

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nie do konca jest kolega Krzysiek BMW Jabłonna z racji tego, ze wychwala Bagora pod niebiosy - a kazdy widzi, ze ma moda od Niego...ja wspolpracuje z TC mam moda od niego, a staram sie byc obiektywny i przede wszystkim nie klamac, ze nie reklamuje kolegi, bo i tak mam juz moda - od kogo :D

Współpracować z kimś a być czyimś zadowolonym klientem to są dwie różne rzeczy. Widać, że cię to boli, bo jedyne miejsce gdzie o was piszą, to wątek za który płacicie pieniądze... I druga rzecz, piszesz jakby polecanie mnie przez Krzysiek BMW Jabłonna było czymś wyjątkowym. Rozejrzyj się i zobacz, że bardzo dużo osób mnie poleca dookoła, w przeciwieństwie do was.

 

Po drugie, jesli ktos przyjmie jako dowod zrzut ekranu (@ od TC do Bagora), gdzie nie ma nawet adresata, tylko cos namazane w WordPadzie to gratulacje.

Nie udawaj głupa. To nie jest tekst z WordPada, tylko screen z gmaila (stąd białe tło). Twój kolega zresztą nawet się nie wypiera (o dziwo), więc po co próbujesz przekręcać? Mam Ci przesłać cały screen pokazujący wszystkie jego dane z tego maila? Jak bardzo będziesz chciał, to mogę to zrobić. Zresztą dla ciebie to też nie byłby pewnie dowód... Naprawdę, też jesteś tak wybitnie zakłamanym osobnikiem jak twój kolega?

 

Wychwalajac kolege Bagora i piszac o jego profesjonalizmie, ze ma sprzet drozy od e39 to czemu nie ma hamowni za 10tys ??

Gdybym chciał mieć taką hamownię, to już bym ją kupił. Dlatego proponuję ci, żebyś pilnował chińskiego i nielegalnego/kradzionego sprzętu twojego współpracownika.

 

(pisze tutaj o koledze Bagorze) uwazam, ze ma on wiedze w poruszanej dziedzinie, ale jego podejscie i wyrywanie wrecz z gardla klientow, czesto dosc plytkimi sposobami, to juz przegiecie.

Po pierwsze, z pewnością byłoby dla was lepiej, gdyby ta wasza patologia nie wyszła na światło dzienne. Przykre jest to, że w taki sposób rozumujesz "wyrywanie klientów". W każdym bądź razie pisania prawdy mi nie zabronisz.

 

Po drugie, jak myślisz, że pisanie tego sprawia mi to przyjemność, to się mylisz. Jeśli nie pamiętasz, to przypominam, że sam mnie sprowokowałeś w tym temacie. I jak widać, skończyło się dla was jak zawsze. Z jednej strony dobrze, że ludzie mogą zobaczyć co się za wami kryje, z drugiej strony straciłem sporo czasu, za który nikt mi nie podziękuje.

 

Po trzecie, jak możesz, to napisz swojemu koledze, żeby ten osobnik do mnie w ogóle nie pisał na forum, ani kiedykolwiek i gdziekolwiek indziej. Nie mam przyjemności rozmowy z ludźmi tego typu. Najlepiej by też było, gdybyś sam też mnie unikał, a w szczególności nie zaczepiał postami jak tym kilka stron temu.

 

Po czwarte, nie jesteście dla mnie ludźmi "po fachu", dlatego jakiekolwiek porównywanie mnie z wami jest dla mnie obraźliwe. To jest kompletnie inna liga. Taki interes jak wasz, można zrobić w tydzień.

 

1. Ściągniecie scrackowanego/nielegalnego/kradzionego oprogramowania WinOLS.

2. Kupno kilku modyfikacji w celu podkradnięcia wiedzy i tak samo w celu kopiowania zmian.

3. Kupno chińskiego interfejsu w cenie używanego wahacza od E30.

4. Wykupienie reklamy na forum i czekanie na naiwnych ludzi + marketing w stylu "dużo, tanio Tesco".

 

I mamy "interes" waszego pokroju. Żałuję też, że nie czyta tego żaden porządny tuner, bo takie osoby od razu by zrozumiały o czym piszę i jakiego pokroju jest wasz "interes".

 

Oczywiście wszystkiemu zaprzeczycie, ale na wszystko przedstawiłem dowody w poprzednim poście. Jedyne co wam pozostaje, to jak zawsze kłamać. A jak wspomniałem wcześniej, twój kolega - muszę mu to przyznać - jest wybitnie w tym uzdolniony.

 

Z mojej strony to tyle...niestety skupiamy sie na animozjach a nie na meritum, ale dopoki Mod nie wkroczy to na pewno dalej tak bedzie :D

Też proponuję zakończyć dyskusję. Każdy czytający ma swój rozum i jest wystarczająco informacji żeby wyciągnąć własne wnioski. Myślę, że będzie to najlepsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...wytlumacz klientom moje wykresy z forum ... Jest to niezaprzeczalny fakt ze wiem co robię....moi klienci wstawili ich więcej niż Twoi , więc... Dalej udajesz ze nie chodzi Ci o kasę..a jest wręcz przeciwnie....

Pozdrawiam

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Coś mi mówi, że w tym temacie zostaliśmy już tylko w czwórkę :mad2:

 

Dajmy sobie chłopaki na luz, nikt nas juz tu nie usłyszy. :mad2:

 

TC i Bagor robcie swoje, madrzy ludzie chcący zrobić chipa znajdą dużo opinii o Was i sami podejmą decyzję.

 

PS. Moby no muszę to dopisać, nie pisz o tym, że starasz się być obiektywny...... miej jaja i honor i nie pisz więcej takich głupot, bo każdy kto przeczytał cały ten temat widzi, że obstajesz i bronisz TC bo pośredniczysz w sprzedaży jego modów, no a ja jak zauważyłeś mam moda od Bagora (to widzą wszyscy) i bronię go, bo wykonał dla mnie kawał dobrej roboty i chętnie polecam go innym.

 

Do roboty chłopaki, dość tych przepychanek, to już nic nie da..

Edytowane przez Krzysiek BMW Jabłonna

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No i oczywiście pozdrowienia z pięknych mazur dla Was chłopaki i dziewczyna :8)

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D

houk

a ja z innej beczki ..

moge moje 530i benzynka. chipowac i co to da .czy sä jakies mocne przyrosty ? ile .co i jak ? kiedy? :norty:

Sterownik w Twoim aucie to Siemens MS43. Potrafię zrobić modyfikację tego sterownika, ale nie jest ona prosta by uzyskać dobry przyrost. Inaczej mówiąc, mało który tuner ma pojecie jak uzyskać moc ze sterownika, którego używa ten silnik. Jednym z problemów jest to, że przy modyfikacji map zapłonu, mapy odpowiedzialne za spalanie stukowe "zbijają" zapłon do mniejszych wartości. Z tego względu "standardowe" modyfikacje uzyskują około 2KM przyrostu lub często moc jest nawet mniejsza niż przed modyfikacją.

 

Więcej informacji mogę podać na PW.

 

Jeśli chodzi o przyrost, to wyniesie on około 5-7% w zależności od obrotów silnika. Dla przykładu, tutaj możesz zobaczyć opis i filmik pokazujący róznicę w przypadku E39 520i: viewtopic.php?p=1397113#p1397113

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.