Skocz do zawartości

OSiągi 520d touring


Adam94

Rekomendowane odpowiedzi

dodam ze leciałem 160 na 4 biegu i miała jeszcze gazu ale nie meczyłem na 5 do 200 i koniec gaz jest ale nic sie nie ropędza ....

Obejrzyj Moje BMW


www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=191208

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

dodam ze leciałem 160 na 4 biegu i miała jeszcze gazu ale nie meczyłem na 5 do 200 i koniec gaz jest ale nic sie nie ropędza ....

 

-ten dzwonek przy kierownicy wymieniłeś?jest sprawny? żebyś komuś na pięty nie nadeptał jak tak latasz po chodnikach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ale chyba tyle ma byc jak na 2.0 diesel to super

inna marka słabsza z 2.0 benzyna nie wyciągnie 200;p

Zazwyczaj benzyny są mocniejsze z tych samych pojemności.

 

Czy tylko ja mam wrażenie, że "Adam94" dostał na tegoroczny dzień dziecka e39? :?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba tyle ma byc jak na 2.0 diesel to super

inna marka słabsza z 2.0 benzyna nie wyciągnie 200;p

Zazwyczaj benzyny są mocniejsze z tych samych pojemności.

 

Czy tylko ja mam wrażenie, że "Adam94" dostał na tegoroczny dzień dziecka e39? :?

 

 

Nie, mnie się wydaję, że rodzice chcą się pozbyć idioty i kupili mu ten samochód żeby gdzies przydzwonil...

 

aaadam tak BTW czy zauwarzyles ze w 99,999% DIESLI montuje sie turbine? w silnikach benzynowych również coraz czesciej...

a Diesel uturbiony czy nie to i tak diesel ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam miałem kiedyś vectrę "A" 1995r 2.0 16V 4x4 150KM, przy 250km/h odcinało zapłon, kolega miał e30 325i, wciągałem go nosem..

Miałem taką vectrę i ciężko 230 było wydusić więc nie chrzań i nie było tam żadnego odcięcia zapłonu.

W1994r. kupiłem sierrę cosworth 230KM (podobną na jakiej zginął nasz nieodżałowany Marian Bublewicz z Olsztyna) Wciągałem nosem jak mówisz niemal wszystkich na drodze,łącznie z BMW-E30,E28 i pojawiającymi się niekiedy E32 I E34.Scierka była świetna i wygląd miała jebitny z podwójną płetwą na tylnej klapie :D dawała niesamowitą frajdę,niestety była bardzo awaryjna

(turbo, osprzęt silnika)i paliła ponad 25l co w tamtych czasach dawało nieźle po kieszeni.Po roku udało mi się ją sprzedać i kupiłem sierrę 2.0i 120KM.Teraz z sentymentem wspominam te samochody .

Błagam niektórych kolegów -nie wciskajcie takich kitów o siągach bo to chyba z komiksów bierzecie :evil: :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taką z wirusem, ponad 160KM i poszła mi 220, 200 to bez problemu.

a skąd wiesz na ile miałeś wirus ?

w tych silnikach naprawdę ciezko przekroczyć 160 KM , musi się trafiś wyjątkowo dobry egzemplarz z naprawdę dobrze podającą paliwo pompą vp44 bardzo często są to wyniki 155 -156KM ... mam sporo wykresów tego silnika ...

ale fakt jazda jest wtedy inna ponieważ dużą robotę robi moment obrotowy który ma trochę pracy aby rozpędzić tak duże auto ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Miałem taką z wirusem, ponad 160KM i poszła mi 220, 200 to bez problemu.

a skąd wiesz na ile miałeś wirus ?

w tych silnikach naprawdę ciezko przekroczyć 160 KM , musi się trafiś wyjątkowo dobry egzemplarz z naprawdę dobrze podającą paliwo pompą vp44 bardzo często są to wyniki 155 -156KM ... mam sporo wykresów tego silnika ...

ale fakt jazda jest wtedy inna ponieważ dużą robotę robi moment obrotowy który ma trochę pracy aby rozpędzić tak duże auto ...

Zgadzam się , koleś który robłi mi wirusa mówił, że 160km z tego silnika to żadkość biorąc pod uwagę ,że wiekszość m47 które robił miały w okolicach 130km a nawet dużo mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój sąsiad kupił 520d 08 rok w automacie i jest do bani,dla dziadków w niemczech.słabe i tyle chyba że z czipem to juz inna sprawa bo diesle na czipy są dobre.znajdz mu dobrego czipa(mapę) i napewno to cos da min 15km,a wogóle w temacie była wzmianka o vectrach miałem 1.8 125km i to bierze tą beemke z palcem w nosie i miałem w dieslu vectre też ale pompa paliwa siadała.vectra to swietne auto tylko w środku nie bmw heheh jeszcze obnizona vectra na 18stkach ah...ja tam sie ciągle rozglądam za bmw e39 v8...e39 najładniejsze auto w środku,na zewnątrz i wogóle.sprzedaj to 520d i kup vectre gsi msd chłopak

aha zapomniałem moją vectra 1.8 leciałem prawie 220 no problem a diesel 2.0 dth 190 też bez problemu

noga w chłodnicy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ale tu jest turbo to nie zwykły diesel ;] więc osiągi ma zbliżone do benzynki :)

Piszę oczywiście o turbo dieslach :duh:

 

Posty można edytować klikając "edytuj"...

Nie, mnie się wydaję, że rodzice chcą się pozbyć idioty i kupili mu ten samochód żeby gdzies przydzwonil...

Ale dobrze, że chociaż spokojny jest, nieagresywny w wypowiedziach, dajmy mu szansę.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Śpieszę wszystko wytłumaczyć, vectra 2.0i 16V 150KM ma odciecie, ogranicznik czy jak to sie tam nazywa i przy 6500obr/min nie pozwala sie silnikowi dalej wkręcać, tak ma większość benzyniaków, szła 250(w/g zegarów) i mam na to kilku świadków, przyśpieszenie do 100km/h 8.1s w/g stopera, jak ją miałem nie było jeszcze GPS'ów...

Co do BMW 520d, to gdy kupiłem, dobry znajomy, wtedy najlepszy mechanik w moim mieście, zmienił mi oprogramowanie (chip), powiedział że przybędzie mi około 25-30 koników, dodając do 136 w serii wychodzi około 160, nie mierzyłem tego w hamowni, ale już w oryginale całkiem przyzwoicie jeździłą, miałem wcześniej e46 320d 136KM i miałem porównanie, po wirusie była znaczna różnica. Z sąsiadem z osiedla sprawdzaliśmy się na Modlińskiej w Warszawie, on miał 525d i szliśmy łeb w łeb, teraz mam właśnie 525d z dość zdrowym silnikiem i potrafię stwierdzić, że jest podobnie. Zaraz mi zarzucicie, że sąsiada 525d i moja 525d mogą mieć już podjechane silniki, ale w zeszłym roku byłem u kolegi w Norwegii, pracuje w firmie tuningowej i sprawdzaliśmy moją w hamowni, wynik 172KM, to chyba przyzwoicie...

Jak komuś nie przeszkadza ta okropna praca silnika 2.0d, to polecam zawirusować, spalanie i osiągi są przyzwoite.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wiesz co Cichy, Twoje posty czytam zawsze, bo widzę, że się znasz, a ja nie chcę się tu wymądrzać, tyle że sam byłem zaskoczony, że mam więcej niż fabryczne 163... No ale ten mój znajomy z Norwegii powiedział mi mało znany fakt, że większość silników różnych marek ma więcej koni niż podaje producent, oczywiście mówię o silnikach w dobrym stanie. U nich w firmie nie podejmują się chipowania silników, jeśli nie mają o 10KM więcej niż podaje producent. Pokazał mi różne wykresy i np.: VW 1.9tdi 136KM głownie ma prawie 150KM, nie spotkał się z 3-litrowym dieslem BMW żeby miało mniej niż 195 (mówie o wersji 184 w/g producenta). Jeśli silnik ma tyle co w dowodzie lub mniej, to można się zaczynać martwić, no ale jest dużo sposobów na odzyskanie mocy nominalnej (filtry, oleje, świece, wtryski itd..). A że mam zawsze dość mocne silniki, to tylko oznacza, że dbam o każdy samochód, żona nie raz mi mówi, że o nią nigdy tak nie dbałem, jak o samochód, ale to chyba wielu z nas już słyszło od swoich kobiet :D Nigdy nie kupiłem niepewnego auta, zawsze je sprawdzałem bardzo dokładnie, to może też dla tego mocy mi nie brakuje, powiem też, że z kilkoma osobami, które kupiły ode mnie samochody, do tej pory utrzymuje kontakt, to też potwierdza, że autka miałem zawsze dobre...

 

PS. Co to tej regóły 10 koni więcej, też jestem sceptykiem, to wiem tylko i jedynie od znajomego, pracuje w bardzo dużej firmie "tunerskiej" w Oslo, to i może mają rację, a może auta na Skandynawię są robione inaczej... u mnie się potwierdziło, choć autko mam z Belgii, to nie Skandynawia :D

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śpieszę wszystko wytłumaczyć, vectra 2.0i 16V 150KM ma odciecie, ogranicznik czy jak to sie tam nazywa i przy 6500obr/min nie pozwala sie silnikowi dalej wkręcać, tak ma większość benzyniaków, szła 250(w/g zegarów) i mam na to kilku świadków, przyśpieszenie do 100km/h 8.1s w/g stopera, jak ją miałem nie było jeszcze GPS'ów...

 

aż z ciekawości sprawdziłem taką vectre

http://www.einszweidrei.de/ -> zmierzone (raczej nie stoperem) 9,8sek do 100 i 216km/h Vmax

istny szatan, śmiało może walczyć z e39 520i :norty:

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie narzekam na prace 520d jest cichutko 6 cylindrowy rrechot glsniejszy slyszalem v6 strasznie rechocze ;/.

ten 4 cylindrowiec jest calkiem cichy tylko strasznie tak wyje jak mu sie depnie :) tzn nie klekocze jak sie rozpędza tylko taki fajny szum wtedy jest lubie to :8) :8) jak słysze sąsiada opla 4 cylindrowego to aż mnie podrywa na wymioty tak klekocze 2008 rok 1.9 a jak rusza to jest taki gluchi stuk jak by na sucho bez oleju jechał ;/ i klleleleleelelele :D kleklelelele na kazdym biegu tak a bmw tak szumi cos podobnie jak 2.5 tds ale ciszej dodam ze na castrol chodzil mi glosniej ale wlałem havoline i odrazu ucich aż mnie zdziwilo ze tak zcichł

Obejrzyj Moje BMW


www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=191208

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To więcej niż pomierzyła fabryka.Masz zawsze niesamowicie mocne silniki.

Dla przykładu wklejam wykres z E39 525d, które tuningowałem.

 

Wynik na serii większy niż podaje fabryka (173KM). Po modyfikacji 205KM i 429Nm, czyli przyrost 32KM i 60.4Nm (modyfikację zrobiłem na optymalnym poziomie, oczywiście, mogę zrobić mocniejszy program, jak i słabszy).

 

Wykres: http://i48.tinypic.com/fw7p7r.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku kolego nie oczekuj konkretnej odpowiedzi , ponieważ nawet jeśli auto będzie sprawne w logach to i tak przyrost KM zależy od kondycji pompy a to już loteria.....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To więcej niż pomierzyła fabryka.Masz zawsze niesamowicie mocne silniki.

Dla przykładu wklejam wykres z E39 525d, które tuningowałem.

 

Wynik na serii większy niż podaje fabryka (173KM). Po modyfikacji 205KM i 429Nm, czyli przyrost 32KM i 60.4Nm (modyfikację zrobiłem na optymalnym poziomie, oczywiście, mogę zrobić mocniejszy program, jak i słabszy).

 

Wykres: http://i48.tinypic.com/fw7p7r.jpg

 

Pozdrawiam

 

Mam nadzieję, że tym postem zamkniesz usta "specjalistom niedowiarkom"....

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pamiętaj jeszcze o samej hamownii, co hamownia daje inne pomiary ...

 

Oczywiście, ale różnice nie będą sięgać kilkudziesięciu koni, może kilku.

Tym tokiem myślenia, trzeba wziąć też pod uwagę mnóstwo innych czyników, nawet wysokość w stosunku do poziomu morza, im wyżej tym moc mniejsza :mad2:

 

Ludzie, jak ktoś kto się zna, a za takiego uważam kolegę Bagora, pisze wam fakty poparte dowodem w formie wykresu, to po co Wy się jeszcze czepiacie, prawdą jest, że silnik w dobrym stanie ma większą moc niż podaje fabryka, cieszcie się, że Wasze autka prawdopodobnie mają więcej niż jest napisane w dowodzie :duh:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIkt się nie czepia i owszem niektóre marki dają bonusa , inne nawet nie trzymają serii...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.