Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja nie piszę o ustawianiu na słuch coś źle zrozumiałeś. Ustawiam go na poziomie gdy po zaniku napięcia na nastawniku chcąc unieść go do góry rusza się minimalnie,lekkie dygnięcie do góry. Piszę o cykaniu nastawnika,którego podobno nie powinno być.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kiedyś nagrałem swój nastawnik

spacer.png

Opublikowano

reloop dzięki za odpowiedź,czyli jeśli tylko całkowicie skręcony jest cichy,a w innych położeniach cyka mogę śmiało wymieniać turbosprężarkę?

Hmmm....czyli jestem szczęśliwy :shock: :mad2:

Regeneracja nie wchodzi w rachubę,nie będę potem się wnerwiał i jeździł po warsztatach,tutaj tylko nówka ori musi być.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
szadok34 tak mi się wydaje, najlepiej wyciągnij całą turbinę i zawieź do zakładu gdzie regenerują, tam ją sprawdzą na maszynie i będzie na 100% pewne
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Odswieżam temat, może jakas mądra głowa mi cos podpowie. Mianowicie kupilem e90 i od poczatku późno wstawala turbinka. Wzialem sie za ustawienie sztangi, bo w pozycji wylaczonej mozna bylo przesunąć sztange pare mm do góry, skasowalem ten luz i pokazuje mi max cisnienie doladowania 2550,ale kopniecie czuć dopiero okolo 2200 obr. Pytanie czy kombinowac dalej z ustawieniem sztangi, czy mozna cos przekombinowac? Nie chcialbym uszkodxic turbo albo silnika. Ktos cos podpowie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
takie ustawianie najlepiej robić urządzeniem ATD-1 po sprawdzeniu turbo na stole bo może masz problem z VTG
Opublikowano
takie ustawianie na oko, można zrobić bez ADT-1 lecz jedynie po pełnej regeneracji turbiny, nie wiadomo czy nie masz wżerów na zmiennej geometrii, lub jest zawalona
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
takie ustawianie na oko, można zrobić bez ADT-1 lecz jedynie po pełnej regeneracji turbiny, nie wiadomo czy nie masz wżerów na zmiennej geometrii, lub jest zawalona
po pełnej regeneracji już takiej regulacji się nie rusza 8-)
Opublikowano

no własnie, regenerowałem, niby ustawiali na maszynie jakiejś tam drogiej niemieckiej, a źle była ustawiona i auto dużo myślało czy przyspieszać.... dopiero po ustawieniu na ADT-1 ożyło :)


Może dlatego jednemu po regeneracji jedzie a drugiemu nie? Nie wszystkie zakłady pewnie korzystają z ADT-1


PS: Reklamacje składałem w tej samej firmie co robili regeneracje, bez problemu ustawili na nowo przy użyciu ADT-1, mówili że czasami jak założy sie na auto to jedne dobrze chodzą inne trzeba poprawiać. Na kapturku mam zaznaczone znaki w razie powrotu do poprzednich ustawień, po ponownym ustawieniu odkręciliśmy pół obrotu :)

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Teraz ja odświeżę temat. Mam problem z doładowaniem. Jak auto się nagrzało turbina załączała się 2300. Jak zimny prawie zawsze 1800. Po wyeliminowaniu wszystkiego zostało turbo i nastawnik. Nastawnik kupiłem po regeneracji, założyłem i dalej to samo, ALE zauważyłem teraz, że nastawnik nie chce puścić, powinno spaść napięcie po paru sekundach, a tu lipa, czekałem z 10 min i ciągle napięty.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajnie że odświeżyłeś temat, polecam się też z nim zapoznać. :)
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.