Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zna ktoś może to auto ?

 

http://otomoto.pl/bmw-530-full-opcja-polift-german-rant-C24960634.html

 

Ono wraca jak bumerang i już chyba 3 albo 4 właściciel jest od roku :shock:

Gość pisze że to nie ulep ale to przecież nie jest lift tylko komuś lift "prawie" wyszedł :?

 

Warto się w to pchać ? Może ktoś oglądał bo ten kolorek i wyposażenie chyba warte przejścia obok niego?

 

W ASO Fusa tylko jeden wpis centralny mieli z końca 2000 roku jak miał 3.000 przebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu prawie wyszedł? Ładnie wyszło i chyba na oryginalnych częściach. Ale tak zajechanego fotela dawno nie widziałem. On może mieć gigantyczny przebieg. Lepiej wyglądały fotele ze skóry jakie oglądałem w e39 z 800tys na karku.

Bardzo ładny kolor i wygląd zewn. Ale coś musi być na rzeczy, że ma tylu właścicieli. Jak masz blisko to można go prześwietlić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

200 tyś to on miał może w 2004r. :?

Wszystko wyplakowane, żeby nie było widać wytarć..może jeździł jako taxi i ma tak jak kolega napisał jakieś 800 tyś :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBADL71090GM98557

Kod typu DL71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 142

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ANTHRAZIT METALLIC (397)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2000-07-12

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S970A BUSINESSPAKET Pakiet Business

S980A EXCLUSIVPAKET Pakiet Exklusiv

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S283A LM RAEDER/BMW STYLING II Obr. BMW, st. le. BMW Styling II

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Information

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S464A SKISACK Worek na narty

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S602A BORDMONITOR MIT TV Monitor pokładowy z TV

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuszczam temat , dla mnie to mina za te pieniądze i nie chcę się wkopać w razie co :?

 

Poza VIN-em i tym że większość się zgadza dostałem maila od kogoś kto chciał kupić przede mną więc wklejam za jego zgodą :duh:

 

"

From:

Sent: Wednesday, July 11, 2012 1:17 PM

To:

Subject: Beema 3.0d legionowo

 

 

Słuchaj , sprawa jest taka :

 

Auto oglądałem w kwietniu albo maju tego roku. Czaiłem się chyba z tydzień żeby żonę przekonać i pojechałem oglądać .Sprzedawał je wtedy gość z MSWiA bo umawialiśmy się u niego pod robotą więc podjarany byłem na wejściu że furka chociaż nie kradziona :D Cenił wtedy na 15.000 Umówiliśmy się na 17 że robimy dobry przegląd u mojego mechanika , historia w aso i jak dobrze będzie to flacha ,kasa i biorę.

 

Wizualnie fura z zewnątrz ładna. Kolor antracyt robi robotę ale nadwozie pełne rys, wgniotek. Na dachu purchle, na masce też były. Zderzak tył chyba nieoryginalny mpakiet no i wgnieciony. Znawcą nie jestem ale wyglądał na lekko pukany i malowany. Na pewno nie jest to polift fabryczny.

 

Do rzeczy, co mnie zniechęciło :

1. Zero papierów poza dowodem rejestracyjnym i OC , jeden kluczyk. ASO nic nie wie o nim bo chyba z jeden wpis jest z niemiec na tyle lat. Gość pokazywał mi polisę na AC i miał wpisane jeden kluczyk jakby co. Fura pewna ale co z tego jak dla mnie musi mieć komplet dokumentów na wypadek sprzedawania. No w karcie pojazdu już był 5 właściciel w Polsce i to miał jakoś od jesieni

2. Nawet jednego narzędzia nie było z tyłu w klapie a ropą waliło jak z murzyńskiej chaty bo ktoś paliwo w bańkach woził ;/

3. Przetwornice od ksenonów i przewody polepione izolacjami , żarówki chińskie bo sprawdzałem. Kierunkowskazy też jakieś białe żarówki postojowe a na nich jakieś kapturki niby pomarańczowe O_o

4. Coś rozładowywało akumulator – po napięciu patrzyłem na szybko i chyba klima jadła prądu tyle

5. Uszczelki niby wymienione w lutym ale olej się sączył świeży parę miesięcy potem

6. Fotel masakra jakby miał pół miliona najechane, środek skrzypi cały

7. Pod spodem w sumie ok. , ułamany czujnik od świateł ksenonowych. Z m-pakietu z VINu zostały chyba tylko sprężyny. I osłony nie było pod silnikiem. Coś tam na progu wisiało ale już się nie przyglądałem

8. Elektryka tragedia : radio nie działało , kierunkowskazy wariowały, błędy na liczniku, pixele, ksenon po 19:00 świecił jak postojówki ;/ PDC nie działało – piszczało ale tylko przez sekundę. Navi nie widziało tam na tym monitorku a schowek raz się otwierał a raz nie

9. Lampy przednie chyba nie oryginały ale na 100% nie wiem bo przetwornice niby hella ale tak to pospinane że ja p……ę .

10. Silnik chyba ok., ładnie chodził ale głośno podczas jazdy, biegi ok. –czasem jedynka nie wchodziła i trzeba było wysprzęglać . Te 180 koni to już się rozbiegło po polu ale coś tam jechało

11. Jeszcze trochę bym opisał ale chyba nie ma sensu…Polecam zobaczyć co jest pod akumulatorem i pod kołem zapasowym ile rdzy, bagażnik tragiczny też stanem. Miernika nie mieliśmy ale szpachlex widać było dobrze gdzieniegdzie bo rysy to wiadomo że musi mieć fura 12 letnia

 

I najgorsze że nic nie przekoloryzowane przez nas żeby urwać parę pln. tylko naprawdę siedzenia i grzebania w c…j więc minę miałem nie ciekawą

 

Pozytyw bo gość nic nie ściemniał – po prostu to nie jego druciarstwo i nie miał siły już tego dłubać bo władował 3 tyś. w mechanikę a gdzie reszta.

Finalnie powiedziałem że musiałbym dostać dobrą promocję bo za dużo roboty jest w nim, poszła kwota ode mnie 8.000 ale gość się nie zgodził i wracałem PKP .Dzwoniłem na początku czerwca czy zmieni zdanie i mówi że pogonił za 9.000 z porysowanym bokiem bo jakaś tam przygoda była

 

Minął miesiąc i fura znowu na Allegro za kasę dużo wyższą więc radzę Ci dobrze pooglądać zanim się kupi czy ktoś to wyprowadził na prostą bo to już chyba 7 właściciel będziesz od 2005 roku w PL O_O"

Taka doinwestowana fura a na ramkę od rejestracji nie ma :duh:

Odpuść sobie stary chyba że stanieje do 10 klocków to pojedź i obejrzyj bo szkoda nerwów jeżeli wygląda tak samo jak wtedy..

Pozdro i powodzenia w szukaniu bo ja szukałem ponad 7 miesięcy dobrej buni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hobbysta i zarazem elektryk z powołania miał by idealne autko na wieczór do dłubania, bo teoretycznie mechanika zrobiona :| .

 

Swoją drogą, co tu myśleć jest rozkodowany vin, zaznaczone o dołożonym M-Pakiecie, niby części powymieniane ...........idealnie przygotowana oferta sprzedaży :| .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.