Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zauważyłem ostatnio że mój samochód ma małego muła w dolnym zakresie obrotów głównie na ciepłym, rozgrzanym silniku. Do 3000obr. kula się dość mozolnie, później rwie jak szalony do końca skali. Zauważyłem także że po pełnym wciśnięciu gazu tak jakby lekko się przypychał, ciągnie mułowato, dopiero gdy odpuszczę trochę gaz jedzie zdecydowanie lepiej (trochę dziwne). Kolejnym objawem jaki zauważyłem to gdy na Neutralu nacisnę gaz na powiedzmy 2000obr. i trzymam w tej pozycji po 2 sekundach obroty spadną same na 1800 i po ok sekundzie na 1700. Podczas przyspieszania z niższych obrotów także nieraz zauważam że po na ciśnięciu gazu obroty najpierw troszkę spadną ( o ok. 200) i dopiero pną się do góry.

 

Byłem na kompie, zero jakichkolwiek błędów. Przepływka wygląda na sprawną bo silnik reaguje krztuszeniem na jej odłączenie. Czujnik położenia wałka rozrządu (ten z przodu silnika to chyba ssący) wymieniony rok temu bo wywalał błędy. Może przepustnica świruje? Potencjometr?

 

Może miał już ktoś taki problem. Nie jest to strasznie uciążliwe i da się z tym żyć ale lubię mieć sprawne auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.