Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy normalną rzeczą jest ciagla praca wentylatora przed chlodnicą ? Czy to jest spowodowane takimi upałami czy coś jest nie tak ? Płyn chlodniczy jest ok i temp silnika jest zawsze wporządku tylko niepokoi mnie ciagła praca tego wentylatora czy nic złego się nie dzieje ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy to zawsze czy tylko gdy masz właczoną klimę?

No i jak szybko on się kręci?

Z właczoną klimą to jest normalne , że cały czas sie powoli kręci.

Ale jak kręci się szybko to już nie koniecznie jest OK.

Napisz czy zawsze czy tylko z klimą?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Czy przyczyną może być zepsuty presostat czujnik ciśnienia czynnika w układzie klimatyzacji ?

Czy może brak gazu klimy ? Prosze o szybką pomoc.

Opublikowano

Wentylator przed chłodnicą powinien kręcić zawsze z włączoną klimą.

To jest właściwie wentylator pomocniczy, więc z klimą działa na wolniejszym biegu, ale jeśli temperatura silnika wzrośnie, to zacznie kręcić szybciej i usłyszysz go z pewnością nawet wewnątrz auta.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Nawiązując to podjętego tematu mam też pewien problem z wentylatorem klimy. Mam e39 z 1997r silnik 2,8. Wyskakiwał mi błąd czujnika ciśnienia od klimatyzacji . W warsztacie sciągnięto mi gaz z układu (ok. 700 g), wymieniłem czujnik na nowy (niestety zamiennik - nie wiem czy to była za dobra decyzja :( ) i dobijałem gaz spowrotem (ok. 1220 g). w trakcie dobijania gazu załaczył się wentylator od klimy na max. obrotach. Od czasu dobijania gazu jak tylko przekręcę kluczyk to wentylator startuje na max. obroty nawet na zgaszonym silniku i wyłączonej klimie. Szczerze powiem, ze klima raczej pracuje tak jak powinna (klimatronik - podgrzewa lub chłodzi w razie potrzeby) ale boje się żeby coś jest nie halo z tym wentylatorem i wolałbym żeby się nie zjarał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kręci Ci się cały czas wentylator od klimatyzacji czy wentylator wiskotyczny? :?:
Opublikowano

daski, przeciez napisal, ze przy wylaczonym silniku.

Wdaje mi sie, ze przeladowali czynnkiem. U mnie wchodzi, chyba dobrze pamietam, 740 gramow. Powinienes miec na pasie przednim zielona naklejke z podana masa czynnika. Porzadne maszynki do napelniania klimy maja te dane zapisane w pamieci. Wybiera sie typ, rocznik i to wystarczy.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
ilość czynnika jest prawidłowa.w e39 w latach 1996 - 1998 (bodajże październik) wchodzi 1223 g. W nowszych modelach ok. 740 g.

A dokladnie do roku 12/97 1225 +/- 10 po roku 12/97 750+/- 10 jak bedzie wiecej jest zawor bezpieczenstwa jesli jest za duze cisnienie wyzuci gaz z ukladu :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
daski, przeciez napisal, ze przy wylaczonym silniku.No tak,za szybko pomyślałem :modlitwa:
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Mam pytanko do tematu. Czy wentylator klimy (4piny - silnik 525tds)powinien włączyć się zaraz pow włączeniu klimatyzacji nawet jak temp. w garażu jest przy ziemi około 5 stopni :) tak pokazuje komputer?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.