Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W tej cenie masz całkiem przyjemny program u TC, ja skorzystałem z jego oferty i jak do tej pory złego słowa nie mogę powiedzieć :cool2:
Opublikowano

viewtopic.php?f=69&t=179080

jak poczytasz to wszystkiego się dowiesz.... :wink:

dla powrównania ostatnio dostałem soft do sprawdzenia z allegro za 300zł i oceniając jakość modyfikacji powinienem potroić ceny ... :lol:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
możesz napisać więcej??? a nie jakieś głupie zgadywanki..............

kolego musisz lewym przyciskiem myszki nacisnąć po uprzednim najechaniu kursorem na link który wkleiłem lub link w moim podpisie !

masz cały wątek razem z cenami , wykresami i opiniami klientów ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Parametrów przed programem i po nie znam, nie bylem na hamowni, jednak przed programem wszystko na to wskazywało, że moje auto jest zdrowe. Jakie parametry orientacyjnie mogą być teraz ?? Nie mam pojęcia może TC coś napisze...

 

Z moich obserwacji wynika:

:arrow: elastyczność:

- 4 bieg 80-120km/h ponad 2s lepiej

- 5 bieg 100-160km/h ponad 4 sekundy lepiej

:arrow: spalanie (ciężko o dokładne dane)

- w mieście spalanie delikatnie większe (podejrzewam, że z racji intensywniejszego wykorzystywania obecnej mocy :lol: )

- trasa przy stałej prędkości - po obserwacji ekonomizera mam wrażenie że delikatnie mniej

Generalnie nie ma wielkich różnic, podejrzewam że po zsumowaniu wychodzi w miarę tyle samo.

Opublikowano

To chyba teraz rozumiem dlaczego kolega zloty chce "tunink". Dopiero co założył nowy temat z zapytaniem "moja beta nie chce jechac więcej niż 200 km/h. Dlaczego?"

Czyli z jednej strony mamy byc jasnowidzami po tak zadanym pytaniu a z drugiej strony kolega chce zamiast naprawy wstawic CIP i będzie git bo może ponad 200 km/h poleci? :mad2:

Kruca fuks - jakieś totalne wariactwo zaczyna się na tym forum z nowymi userami zadającymi czasem takie pytania (bez żadnych dodatkowych, pomocnych informacji), że witki opadają na ziemię i lecą tak jeszcze przez dwa piętra w dół...

Pzdr.

Opublikowano

Manolito77--- jesteś śmieszny kolego :) brak słów... Włącz sobie lepiej "mario" i spróbuj przejść go w prawo:D a nie tu się mądrujesz.....

"

Opublikowano

Sądzę, że poczytanie Twoich 38 postów, które napociłeś w ciągu kilku ostatnich dni jest wystarczającym komentarzem...

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego Złoty, miej trochę szacunku dla starszych forumowiczów, tym bardziej że Manolito grzecznie zwrócił Ci uwagę w poprzednim temacie że źle tytułujesz, podajesz za mało danych.

Uwierz mi, że Manolito nie nazbierał tyle postów podpisując listę obecności, on poprostu ogarnia temat bmw-diesel, i każdemu pomaga na tyle ile może.

Skoro nie chcesz pomocy akurat od niego, napisz, a nie odszczekuj prostackimi tekstami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie szkoda czasu i enrgii na jakiegoś pozłacanego ignoranta, toż on ma gdzieś Waszą pomoc, można poczytać jego wszystkie wpisy. Po cholere chłopie pytasz i prosisz o pomoc, skoro ubliżasz każdemy kto stara Ci się coś podpowiedzieć, ogarnij się albo spadaj.

To przez takich jak ty nasze samochody są nazywane "bolidami młodzierzy wiejskiej".

Jak Ci autko nie ciągnie, to przestań tankować mazut czy tam bio... zalej na STACJI PALIW(orlen, bp, shell) paliwo o nazwie "ON" albo kup coś ze znaczkiem VW, bo BMW to piękne samochody, ale dla inteligentnych osób.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Parametrów przed programem i po nie znam, nie bylem na hamowni, jednak przed programem wszystko na to wskazywało, że moje auto jest zdrowe. Jakie parametry orientacyjnie mogą być teraz ?? Nie mam pojęcia może TC coś napisze...

 

Z moich obserwacji wynika:

:arrow: elastyczność:

- 4 bieg 80-120km/h ponad 2s lepiej

- 5 bieg 100-160km/h ponad 4 sekundy lepiej

:arrow: spalanie (ciężko o dokładne dane)

- w mieście spalanie delikatnie większe (podejrzewam, że z racji intensywniejszego wykorzystywania obecnej mocy :lol: )

- trasa przy stałej prędkości - po obserwacji ekonomizera mam wrażenie że delikatnie mniej

Generalnie nie ma wielkich różnic, podejrzewam że po zsumowaniu wychodzi w miarę tyle samo.

 

kolego mariondg rozumię masz manuala

bo jeśli tak, to z prostych obliczeń wychodzi, że na 4tym biegu 80-120km/h masz poniżej 5,5s ?? nieźle, poprawa konkretna :D

(przy założeniu, że taki manewr serii m57 zajmuje 7,5 sek wg wielu źródeł, pomiar liczony dla pojazdu jadącego ze stałą prędkością 80km/h a nie rozpędząjącego się od mniejszej prędkości)

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
Tak mam manuala. Komórkowym stoperem i pomiarem na oko (w sumie mogłem sprawdzić prędkość na BC :mad2: ) wychodziło mi średnio ok 5,8 do 6 sekund.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.