Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam wielki proble, strzeliła mi skrzynia i nie wchodzi mi żaden z biegów, pytanie czy ktoś już mial podobna sytułacje czy warto ja regenerować cy lepiej kupić uzywke.

I pytanie co do dopasowania skrzyni czy podejdzie od byle jakiego model 136 km (m47) ?

Opublikowano
nie ale tak mi sie wydaje gwaltownie na jedynce ruszyłem bez strzelenia ze sprzegła i drazek zrobił sie zupełnie jałowy, spr. jeszcze patyk laczacy skrzynie z drazkiem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jestem mechanikiem, ale najpierw rzuciłbym okiem na sprzędło i docisk. Jakieś objawy wcześniej?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
te skrzynie należą raczej do tych niezniszczalnych :wink: więc ja obstawiam cięgna pomiędzy wybierakiem, a skrzynią :cool2:
Opublikowano
te skrzynie należą raczej do tych niezniszczalnych :wink: więc ja obstawiam cięgna pomiędzy wybierakiem, a skrzynią :cool2:

OBY I TAK bylo

Njlepsze jest to ze podczas holowania linka wybila mi klosz lampy, rozwalila mi ringa i ramke, i teraz nie moge dokupic klosza tylko cala lampa.

Ma ktos moze jakiś kontakty na dobry szrot ?

Opublikowano
miałem już cos takiego :D po montazu sprzegła i dwumasu :D wyskoczył jakis bolec mocujący nad skrzynia i niby nie dało się biegów wrzucać ale tak na serio to się dało :D trzeba było maksymalnie lewarek wciskac w pozycje biegu az dotykał ramki tej plastikowej wokól drązka i wszystkie biegi wchodziły :) ale lewarek był luzny jak kij w wiaderku. Na podnosniku mi to naprawili w 5 minut :D srubka plus nakretka i już nigdy wiecej nie spadnie ten bolec. Mam nadzieje ze to tylko to u ciebie.
szukam
Opublikowano