Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich wielbicieli BMW :)

Przedstawię mój problem a wiec mianowicie :

wyskoczył mi-rozłączył się tłumnik i był mega hałas jak jechałem czy ruszałem można było pomyśleć ze zaraz coś odpadnie...pojechałem do mechanika i ten znalazł problem i przykrecił skręcił tłumnik ale co się okazało Emka nie miała mocy jak jej wstawiłem i tu się zaczeły problemy....mechanik podejrzewał turbine....:( ale że akurat za dnia moja Emka miała jechać do BMW Olszowiec Poznań na malowanie z AC to wykorzystałem ten fakt żeby zdiagnozowali co jest...powiedzieli że DPF jest do wymiany....zabrałem autko do mechanika mojego żeby wymontował DPF-a i żeby go wyczyścił bo też pan w BMW mi powiedział że tak można ale oni mi tego nie zrobią ( bo nie zarobią na wymianie na nowego )mechanik zaczoł od wymontowania katalizatora ...i co się okazało....Emka chodzi jak '' pojebana " :)ale problem posta jest inny od tego momentu jak mam wymontowanego 'kata ' dymi mi na czarno i to mega czarno jak jej wdusze i na zimnym i na ciepłym...co może być problemem pomoże ktoś ???

Opublikowano
U mnie kopcila jak skończył się przepływomierz. Za dużo paliwa za mało powietrza.

z pozdrowieniami

bArT


Matematyka to nie ma technika, moja tematyka matematyki nie dotyka. / k44

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź też korekcje wtrysków bo jak leje któryś to też będzie kopciła.
Opublikowano

W serwisie stwierdzili ze DPF jest do wymiany...a jak zaprowadzilem do zwyklego mojego mechanika to ściagnoł kata i sprawdził i się okazało że kat jest zapchany i Emka idzie jak rakieta :)

:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tak w ogóle to jak może dymić skoro DPF został na swoim miejscu ?
Opublikowano
Koledzy właśnie dlatego skierowałem to pytanie do was co podejrzewacie ? A naprawdę w BMW stwierdzili że PDF jest zatkany i trzeba go wymienić więc zaprowadziłem auto do mechanika który się zajmuje tylko Mercami i Bmw i sprawdził PDF i nie był zapchany po czym zdemontował kata i sprawdził auto i od razu różnica...okazało się za kat jest zapchany i się go nie czyści jedyną opcją jest przewiercenie ale wtedy pojawia dziwny odgłos z tłumika...więc kazałem mu nie zakładać go bo tez nie chciałem inwestować w kata a dzięki temu też turbina lepiej kręci...ale do tematu nadal nie wiem co jest powodem kopcenia po wciśnięciu pedału gazu do dechy ???? czy to może przez chipa ????
Opublikowano
witam ponownie po wnikliwaj analizie moge powiedziec zesam mechanik sie pomylil i usuniety zostal pdf a nie katalizator wiecchyba dlatego takkopci ? co o tym myslicie ????
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Przepraszam za ta wcinkę :) teraz ale nie czytałem regulaminu forum wiec możecie mi powiedzieć kto to taki ten TUNER do którego muszę się udać ?
Opublikowano

witam wszystkich ja jestem tez tego przykladem mialem robiony DPF i chip wielu fachowcow w polscce i francji bo tam mieszkam zmienialo i ulepszalo a bunia dymila jak stary ursus az do momentu jak zrobilem sobie wycieczke do gcs tuning i tam po kilku godzinnych precyzyjnych wzmaganiach i ustawiania parametrow na profesionalnym sprzecie i wiedzy tunera (tunerow bylo wielu ale zaden...)

naprawde polecam auto chodzi lux nie dymi i jestem bardzo zadowolony

pozdrowienia od obcego ale juz nie zadymy :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.