Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam BMW e46 320d 136km Touring :

Auto stało pod blokiem hmm około tygodnia pojechałem nim do pracy około 10 km nagle podczas jazdy zgasł , zjechałem na pobocze rozpędzonym samochodem na luzie , przekręciłem kluczyk i odpalił od razu bez problemu cofnąłem jadę dalej za jakieś 2 km zgasł i już nie odpalił . Na INPA wyskakuje błąd niby od świec lub przekaźnika u mechanika jestem umówiony za tydzień bo nie ma czasu chciałem troche sam pogrzebać może wspólnie coś się wymyśli. Wyczyściłem EGR nic nie pomogło bezpieczniki wszystkie oki , pompa niby pracuje słychać ją i sprawdzałem paliwo do wtrysków dochodzi . W samochodzie nie świeci się żadna kontrolka awarii. Kumpel podpinał się pod kompa wyszedł nieznany błąd 0003 , 0033 , 000F (urządzenie zapomniałem nazwy tech coś tam :D)

 

błąd z INPA

http://imageshack.us/photo/my-images/831/testblad2.jpg/

Opublikowano

świece nie maja nic do jazdy autem. To nie benzyna że potrzebna jest iskra czy cokolwiek. Swiece służa do odpalania w zimnie i nic wiecej.

Pompka wtryskowa prawdopodobnie. Jak kręcisz to dymi ? byc może pompka w baku, zapchany filtr paliwa, zapowietrzony układ.

szukam
Opublikowano
Witam posiadam BMW e46 320d 136km Touring :

Auto stało pod blokiem hmm około tygodnia pojechałem nim do pracy około 10 km nagle podczas jazdy zgasł , zjechałem na pobocze rozpędzonym samochodem na luzie , przekręciłem kluczyk i odpalił od razu bez problemu cofnąłem jadę dalej za jakieś 2 km zgasł i już nie odpalił . Na INPA wyskakuje błąd niby od świec lub przekaźnika u mechanika jestem umówiony za tydzień bo nie ma czasu chciałem troche sam pogrzebać może wspólnie coś się wymyśli. Wyczyściłem EGR nic nie pomogło bezpieczniki wszystkie oki , pompa niby pracuje słychać ją i sprawdzałem paliwo do wtrysków dochodzi . W samochodzie nie świeci się żadna kontrolka awarii. Kumpel podpinał się pod kompa wyszedł nieznany błąd 0003 , 0033 , 000F (urządzenie zapomniałem nazwy tech coś tam :D)

 

błąd z INPA

http://imageshack.us/photo/my-images/831/testblad2.jpg/

pompa vp44 sterownik spalony ale nie wymieniaj tylko sterownika tylko rób pełną regenerację on sam z siebie się nie pali

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
albo pompka paliwa w baku (oby to to :lol: ) albo pompa wtrysokwa odmowila posluszenstwa... moge ci polecic serwis gdzie maja od reki pompy (rok gwarancji) i moge na mejscu zalozy profesjonalnie !! ja mam od nich i wszystko elegancko.
Opublikowano

Jestem z Dąbrowy Górniczej

 

paliwo do wtrysków dochodzi

jak to sprawdziłeś??

 

wykręciłem przewody te metalowe z wtrysków co idą chyba z pompy do wtrysków

 

 

Samochód nic nie kopci ,wogóle zero reakcji normalnie kręci ale nic nie łapie jakbym go na sucho kręcił z pustym bakiem.

Pompa w baku chodzi bo ją słychać a nawet 2 :D bo tam tak jakby 2 są i 2 słychać .

Moim zdaniem to pompa vp44 ale nie wiem jak to sprawdzić , może ten tranzystor co się przepala.

paliwo do filtra pompuje do wtrysków też jak się przekreci kluczyk to żyga ropą z tych przewodów metalowych .

A co do odpowietrzania to jak filtr paliwa odkręciłem to się zapowietrzyło napewno , kręciłem kluczykiem i kolejno na wtryskach luzowałem żeby wypchało powietrze.

Ciekawi mnie ta metoda na plaka odpalanie może jakby troche pochodził to się odwiesi

Tylko nie wiem w co psikać tam gdzie jest filtro powietrza czy w EGR

Opublikowano
wykręciłem przewody te metalowe z wtrysków co idą chyba z pompy do wtrysków

ale przy próbie odpalenia STRZELA paliwo z tych przewodów, czy tylko wycieka na pokrywę głowicy?

Opublikowano
Ale BARDZO czy tak tyle o ile... bo to ważne! Jeżeli przy poluzowaniu nakrętek (nie mówimy o całkowitym ich odkręceniu) zacznie strzelać z przewodów to silnik za chwilę powinien załapywać. Jeżeli delikatnie tryska to nic z tego nie będzie o wiadomym jest, że pompę należy uszczelnić.
Opublikowano (edytowane)
Ale BARDZO czy tak tyle o ile... bo to ważne! Jeżeli przy poluzowaniu nakrętek (nie mówimy o całkowitym ich odkręceniu) zacznie strzelać z przewodów to silnik za chwilę powinien załapywać. Jeżeli delikatnie tryska to nic z tego nie będzie o wiadomym jest, że pompę należy uszczelnić.

hmm ja w zasadzie wykręciłem je całkiem i tak tryskało nie wiem jak dokładnie powinno tryskać :D

 

Kolega je lekko wcześniej poluzował ja kręciłem cały czas i zakręcał wszystkie i dalej nic zero efektu jakiego kolwiek zapłonu nic dymu z tłumika nie poleciało

a co sądzisz o tym plaku psika się go we wlot powietrza tam gdzie filtr powietrza czy raczej w EGR

Edytowane przez vakos87
Opublikowano
Spróbuj tylko na poluzowanych nakrętkach... żeby wypuścić stamtąd powietrze, ale żeby nie stracić całego ciśnienia wtrysku. Dokręć nakrętki z powrotem na wtryskiwacze i pozostaw luz, tak że gdy już silnik przy kręceniu zacznie załapywać to tylko małym obrotem klucza dokręcisz max nakrętki.
Opublikowano

a jest możliwość sprawdzenia tej pompy jakoś przez INPA bo obecnie taki tylko interfejs i program

 

a ty pewnie daleko od Dąbrowy mieszkasz

 

dodam jeszcze że miałem paliwa na niby 80km więc nie było rewelacji miałem zatankować pod pracą i lipa

Opublikowano
Sprawdzisz jedynie początek wtrysku (aktualny i określony), max dawkę paliwa i temperaturę paliwa... ale te wartości nic Ci nie powiedzą o stanie pompy przy rozruchu ponieważ trzeba brać pod uwagę zwłokę czasową w transmisji danych przez interfejs. Stabilizacja wartości nastąpi dopiero po "wyjściu" sterownika z trybu "otwartej pętli".
Opublikowano

tylko jeszcze kwestia taka że mam cały program prawie po niemiecku nie wiem czy da sie go na polski zmienic tak to bym zaraz skoczyl z lapkiem do garażu porobie screeny i się najwyżej potłumaczy.

 

:D a można troche bardziej łopatologicznie

Opublikowano

Ściągnij od Trandolfa INPE i będziesz miał spokój z podmianą skryptów. memberlist.php?mode=viewprofile&u=42402

 

hehe :wink: tzn że nie podglądniesz wartości pompy, jeżeli silnik nie wejdzie w obroty... jeżeli masz nieszczelność i pompa zamiast dawkować paliwo przepycha przez poszczególne sekcje powietrze to i czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza pilotującego nie poda żadnej wartości. To wszystko jest jak reakcja łańcuchowa... jedno wpływa na drugie.

Opublikowano

oki przetłumaczone lece jeszcze raz podłącze i porobie screeny bede za godzine

 

Tylko coś takiego zczytało na zapłonie i podczas kręcnia do porównania:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/820/beztytuu1ak.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/820/beztytuu1ak.jpg/

 

 

i teraz brak błędów n awet tego od świec czyli on się pojawia tylko po odłączeniu akumulatora jak go ładowałem a więc na INPA : 0 błędów

 

poluzowałem nakretke na wtrysku i nie pali , na plaka odpalało na 1-2 sekundy i gasł i zauważyłem jeszcze ważną rzecz : 1 wtrysk od chłodnicy leci ropa siączy , 2 tryska jak z pistoletu na wode , 3 też lekko tryska prawi siączy . Więc coś chyba nie tak ?

 

 

 

Zaprowadziłem auto do pompiarza dzisiaj stwierdził że pompa uszkodzona , niby się pod pompe podłączył i mu wykazało jakieś błędy.

Jutro ma zamontować inna pompe po regeneracji (nowy sterownik, i cała pompa regenerowana) oczywiście starą zabiera do regeneracji .

Koszt całkowity 2350zł. Jutro auto odbiore jak zrobi do 12 ale mówił że raczej 16-17 ,więc raczej w sobote , dowiem się co było powodem uszkodzenia pompy i czy wie co było w niej uszkodzone .

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Samochód odebrany po 2 tyg. pompa wtryskowa wymieniana 2 razy bo pierwsza po regeneracji okazała się uszkodzona i narazie jest wszystko oki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.