Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

masz możliwość przełączenia programu w takcie jazdy,a jeśli tak,to poprzez co?

i ostatnie miejmy nadzieje pytanie z serii 101 pytań do :mrgreen: ...

czy byłeś może na hamowni,jesteś w stanie określić o jakich przyrostach mocy

i Nm mówimy w przypadku dokładnie Twojej 335i?

 

dzieki za odp :cool2:

Back to the roots...
  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wszystkie operacje mozesz wykonywac pod czas jazdy. Za pomoca przyciskow na kierownicy. A wyswietlaczem menu jb4 jest predkosciomierz(opcje) obrotomierz (podopcje). Nie bylem jeszcze na hamowni. Wieczny brak czasu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co czytałem mapa 8 to jedyna mapa po której uruchomieniu musimy wyłączyć auto,żeby zmienić mapę na inną resztę można zmieniać podczas jazdy.

Zastanawiałem się właśnie jakie przyrosty i na której mapie uzyskamy po wymianie intercoolera i wydechu bo to najlepsze mody dla 335i.

Ciekawe czy lepsza będzie mapa 2 czy mapa 5?

Czy po włączeniu mapy 5 auto non stop się uczy i koryguje mapę czy robi to raz po jej uruchomieniu potem trzyma się tych parametrów?

Do czego służy mapa 4 bo nie bardzo rozumiem?

Mapa 6 służy do diagnostyki dobrze rozumiem?

Opublikowano
Tak mapa 8 to tz. Mapa econ. Czyli jb wymusza tryb awaryjny I odlancza tyrbiny. I dla tego trzeba zresetowac auto ze bym zmienic mape. 5 ustawia parametry do danej sytuacji jak np. Jakie paliwo, zmieniony wydech, filtr dolotowy itp. Caly czas dostosowuje sie zmian. Mapa 6 samemu mozesz ustawic , oczywiscie jak ma sie pojecie. Wystarczy paptop sciagniete z ich stronki oprogramowanie I dzialasz. Jb4 ma wypuszczony kabel usb. Dzieki temu programowi mozesz tworzyc wlasne mapy, czytac bledy, ogladac parametry samochodu podczas jazdy I wiele innych...
Opublikowano
Wcale nie jest to gadzet, gdy przepustnica sie zamyka wzrasta cisnienie w ukladzie dolotowym I tu blow off ma za zadanie zmniejszyc tego cisnienienia I dzieki temu turbina nie zostaje do konca wyhamowana. Gdy zamyka sie przepustnica w tym momencie turbina w drastyczny sposob sie zatrzymuje, co nie wplywa dobrze na jej zywotnosc. I o ile sie nie myle blow off zmniejsza efekt turobo dziury.
Opublikowano

też tak słyszałem, dlatego już postanowiłem że będzie on składową modu :mrgreen:

Przez zime stworzę "potwora" :cool2:

Back to the roots...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Blow off w takim bmw to wioska lekka. Nie wiem jak to jest rozwiazane w 335i ale w wielu autach przez dolozenie blow offa auto ma chwila zawachania zanim znow zbuduje cisninie.

 

Jeszcze jedno pytanko odnosnie JB4 jak zgasimy auto powiedzmy na mapie 5 to po kolejnym odpaleniu np na drugi dzien mamy mape 5 czy trzeba od nowa wybierac?

Opublikowano
Blow off w takim bmw to wioska lekka. Nie wiem jak to jest rozwiazane w 335i ale w wielu autach przez dolozenie blow offa auto ma chwila zawachania zanim znow zbuduje cisninie.

 

no wlasnie dlatego nie kupowalbym blow offa

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HblCEQXQ8Q4

 

zamiast tego pomyslalbym o wiekszej chlodnicy oleju

http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Opublikowano
Blow off w takim bmw to wioska lekka. Nie wiem jak to jest rozwiazane w 335i ale w wielu autach przez dolozenie blow offa auto ma chwila zawachania zanim znow zbuduje cisninie.

 

Jeszcze jedno pytanko odnosnie JB4 jak zgasimy auto powiedzmy na mapie 5 to po kolejnym odpaleniu np na drugi dzien mamy mape 5 czy trzeba od nowa wybierac?

 

Czy blow off to wiosk? Czy ja wiem?

 

Co do mapy. Tak, jak zgasisz auto to na drugi dzien po od paleniu dalej mamy mape 5. Wszystkie mapy zapamietuja poprzednie ustawienia jb4 na danej mapie jak np.: wlaczone DTC, I wiele innych opcji jb4.

Opublikowano

Zgadzam się z przedmówcami.

Blow off w Imprezie, Lancerze, S2000, RX-7 czy R34 jak najbardziej ale do BMW w ogóle ten patent nie pasuje :?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

skad to przekonanie że nie pasuje? że niby co?

nie chcę być broń boże złośliwy,tylko pytam,bo jak

ktoś chce mieć 4xxKM pod maska,to ja widzę zastosowanie

dla takiego gówienka...wieśniackie?

przy 1xx czy 2xx to może nie mieć sensu,ale przy większych

siłach...warto poczytać :mrgreen:

 

wieśniackie to może być montowanie wydechów sportowych końcowych

w samochodach które mój dziadek prześciga swoja starą 125,albo

malowanie zacisków na czerwono w furach które poza znaczkiem M badz R

nie posiadają kompletnie żadnych przymiotów samochodów sportowych :duh:

Back to the roots...
Opublikowano

Dobra wieś to ja zrobię w tym wątku no ale co tam...

O co kurde chodzi z tym świszczącym czymś pod maską - wygląda jak z plastiku i reklamuje to kraj kwitnącej wiśni- więc nie może to być coś normalnego :lol: kto wytłumaczy?

http://i42.tinypic.com/2u7vjag.jpg
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

odkopie.

 

Bov to żadna wieś. Miałem kilka aut turbo 300-430hp+ i w każdym miałem Bov'a. Upuszcza cisnienie które nie wraca i nie zatrzymuje wirników turbin. Mała rzecz a jak ma pomóc turbinom to czemu nie?

To raczej performance a nie wieś tuning :)

 

Jak oceniasz Millteka? zastanawiam się nad nim. Akrapovic jest niestety prawie 3x droższy :/

Opublikowano

Ty to zdaje się Seba coś wspominałeś że do BMW nie pasi :8)

a co do wydechu...Milltek mi akurat że nie podchodzi...osobiście

właśnie montuje u siebie Remusa Race'a Quada...ten daje rade,

a i nie kosztuję wozu sianem wypchanego :twisted:

 

ps.BOV'a też instaluje :jawdrop:

Back to the roots...
Opublikowano

Jaka cena za remusa i gdzie kupowales? moze byc pw.

 

nie wiem jak z dieslem. jakie masz doladowanie? jesli pow 0,8 to mozna myśleć. Ja zawsze miałem w benzynie z doładowaniem 1-1,5 bara.

Opublikowano
Jaka cena za remusa i gdzie kupowales? moze byc pw.

 

nie wiem jak z dieslem. jakie masz doladowanie? jesli pow 0,8 to mozna myśleć. Ja zawsze miałem w benzynie z doładowaniem 1-1,5 bara.

 

Nie jestem pewien. Chyba ponad 1,5. Może ktoś się wypowie?

 

Ty to zdaje się Seba coś wspominałeś że do BMW nie pasi :8)

a co do wydechu...Milltek mi akurat że nie podchodzi...osobiście

właśnie montuje u siebie Remusa Race'a Quada...ten daje rade,

a i nie kosztuję wozu sianem wypchanego :twisted:

ps.BOV'a też instaluje :jawdrop:

 

 

Oj tam. Gusta się przecież czasem zmieniają.

A dźwięk blowa jest całkiem miły dla ucha ;)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Jaka cena za remusa i gdzie kupowales? moze byc pw.

 

nie wiem jak z dieslem. jakie masz doladowanie? jesli pow 0,8 to mozna myśleć. Ja zawsze miałem w benzynie z doładowaniem 1-1,5 bara.

 

Nie jestem pewien. Chyba ponad 1,5. Może ktoś się wypowie?

 

Ty to zdaje się Seba coś wspominałeś że do BMW nie pasi :8)

a co do wydechu...Milltek mi akurat że nie podchodzi...osobiście

właśnie montuje u siebie Remusa Race'a Quada...ten daje rade,

a i nie kosztuję wozu sianem wypchanego :twisted:

ps.BOV'a też instaluje :jawdrop:

 

 

Oj tam. Gusta się przecież czasem zmieniają.

A dźwięk blowa jest całkiem miły dla ucha ;)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

colorace...wydech przez znajomego załatwiany...po kosztach...

Nightsabes777...przyjemne to i pożyteczne...czyż nie? :mrgreen:

Back to the roots...
  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.