Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Na drugim zdjeciu po zalozeniu,na miniaturce wyglada jakby maska byla ciemna po srodku :) :cool2:

 

 

Hehe tak ,dobre zludzenie. :D przez chwilke pomyslalem o takiej wersji ale stwierdzilem ze nie bedzie to dobry pomysl. :D

Opublikowano
Wyszlo super :) ja juz bym nie oklejal na czarno:

 

Masz racje, chyba tak zostawie. Myslalem o dolozeniu czegos takiego pod zderzak http://www.ebay.com/itm/05-10-BMW-E90-E92-UNDER-FRONT-BUMPER-LIP-SPOILER-SPLITTER-CARBON-FIBER-/181052116846?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item2a278c0f6e&vxp=mtr

, ale niewiem czy nie bedzie za duzo napackane.??

 

Powiem Ci, że ciekawie to by mogło wyglądać, zaczynam się zastanawiać czy nie ściągnąć od Ciebie takiego pomysłu :P hyhyhy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Tarcze sa spoko :cool2: teraz jak Ci zalezy na dobrym hamowaniu to polecam zainwestowac w zaciski 4ro tloczkowe to auto bedzie hamowalo stabilniej... ;)

 

Zastanawialem sie nad tym. Teraz hamuje sie niezbyt dobrze. Dopoki ta czarna powloka sie nie zetrze.

Opublikowano

Problem w "monoblokach" jest przy duzych predkosciach, przy malych tak do 100 km/h nie widac roznicy, ale jak z 200 wdepniesz w hamulec to plynie jak po lodce ;) - a nie powinien.

 

Takze jak bedziesz wykorzystywal 335i w takim stopniu to warto zainwestowac, jak nie... to nie warto, bo koszta zestawow hamulcowych do 335i sa przerazajace... rzedu 12k pln na przednia os... (klocki, tarcze, zaciski itp...)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Mruczy fajnie ale powiedz co się dzieje z prędkościomierzem? O 1.35min jak przyśpieszasz on stoi w miejscu by później przeskoczyć do góry i prawie na maxa :shock: Później chyba ok już wskazuje.
http://i42.tinypic.com/2u7vjag.jpg
  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Auto mruczy rewelacyjnie bardzo fajny wydech jaki jest koszt całości?

W JB4 można zmieniać mapy w trakcie jazdy??

Myślałem,że jest to możliwe tylko na postoju przy włączonym zapłonie i zgaszonym silniku??

Da się gdzieś uzyskać informacje jakie wyniki wychodzą na hamowni na danych mapach??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak za cały wydech rewelacyjna cena a ile wynosi mniej więcej standardowa?

Ciekawe czy da się uzyskać 380-400KM na JB4 zmieniając wydech i intercooler

Opublikowano

Pozwólcie że dołącze do dyskusji;)

 

Faktycznie słyszałem same pozytywy o JB4,a gdy dołoży się do niego inter,najlepiej FORGE,downpipes +

dobry wydech (ja osobiście mam mozliwość nabyć supersprint 2x2) to podobnież jest mozliwość dobicia

do ok 420/430KM plus ok.550/580Nm.na wcale nie najbardziej wyżyłowanych mapach.

Back to the roots...
Opublikowano
Jak za cały wydech rewelacyjna cena a ile wynosi mniej więcej standardowa?

Ciekawe czy da się uzyskać 380-400KM na JB4 zmieniając wydech i intercooler

 

Napewno da sie wyciagnac 380 koni z jb4 lub cobb i wiekszym coolerem

http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Opublikowano

To jest co nie co o JB4...

 

''How about up to 80hp to the wheels (100hp crank) on a completely stock car, up to 160hp to the wheels (200hp crank) on factory turbos, or up to 250hp to the wheels (312hp crank) on a fully modified car with hybrid turbos? The JB4 features a simple plug and play installation harness and built in deletion of hidden "tuner detection" codes. Compatible with all ECU versions. With over 15,000 in use and tens of millions of customer miles driven the JB4 has proven time and time again to be the safest and easiest way to extract the true potential from your N54 twin turbo!''

Opublikowano
W tym momencie zmienialem mapy na mniej agresywna. :-)

 

Kolego,a możesz napisać na czym polega specyfika poszczególnych map w jb4 na przykładzie swojej bawary,

mam podobna i ciekaw jestem co osiagne i jakie będą różnice na poszczególnych mapach... :)

Back to the roots...
Opublikowano
poszczegulne mapy sa napisane pod konkretne modyfikacje, np, jedna mapa jest pod zwykle seryjne n54, kolejna pod n54 z wiekszym collerem, kolejna pod wiekszy cooler i zmieniony wydech, kolejna pod instalacje metanolu itd itp. JB4 napewno robi robote jednak ja wole cobb.
http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

JB4 ma wielki plus względem Coob czyli możliwość zmiany map podczas jazdy.

Jedziemy sobie trasą spokojnie na seryjnej mapie oszczędzając i paliwo i silnik spotykamy przeciwnika pyk pyk i mamy mapę agresywną.

Opublikowano

Chłopaki,

 

co myślicie o montażu blow off 'a do 335i?

czy faktycznie jest to pomocne, odciąża? czy jest to do dupy nie podobny gadżet? :mrgreen:

mam też pytanie,bo jestem świeży w temacie...

skoro zainstaluje jb4,nowy wydech końcowy,większy cooler...to czy należy też zainstalować

downpipes (upustowe) i wyjąć katalizator? gdzieś słyszałem że ktoś się tak buja bez,

a mi znajomi od BMW z Krk powiedzieli,że jak wyjme kata,to non stop będzie mi wyskakiwał

błąd na kompie. :duh:

 

dzięki i pozdro :cool2:

Back to the roots...
Opublikowano

Map 0: Stock bypass. This is the only map you may use the OBDII diagnostic port with. Set to map 0 before dropping off for service, using a BT, etc. 

Map 1: 13psi (suggested for most stock applications)

Map 2: 14.5psi (suggested for those with downpipes and 93 octane)

Map 3: Progressive meth mapping with flow sensor failsafe. See guide to enable. Meth use isn't supported/suggested without a flow sensor and map 3. 

Map 4: Stock map w/ CAN active. Allows full logging and in dash gauges on the stock mapping.

Map 5: Autotuning map. Boost ranges between 12-17psi based on your cars octane, conditions, and modifications. Fully E85 compatible. If using E85 we suggest around 30% to start. Refer to the E85 FAQ for addl info.

Map 6: User defined map generally only used for diagnostics or troubleshooting. 

Map 7: Race gas map. 18.5psi peak boost on the G5 ISO. Requires straight 100-104+ RM2 octane unleaded racing fuel. The expensive stuff. We do not suggest using leaded racing fuel. 

Map 8: Economy / Non-Turbo map. Triggers a 3100 "reduced power mode" code while active. After switching back to a normal map you will need to restart the car for the code to clear. 

 

Co do map, kazda jest inna I do czegos innego sluzy. Dla mnie? Mapa 7 jest zaje.... z wysoko oktanowym paliwem totalna miazga nie to auto. Przyrost mocy jest bardzo duzy I inponujacy.

Co do downpipes, do tego jest mapa nr.2 I bledow nie ma. Ale chlopaki z burgertuning wymyslili zajefajny gadzet I problem znikl calkowicie. Jb4 ma wiele, wiele innych opcji. Jak robisz upgradey w aucie typu cooler itd dobra jest mapa 5 tz. Auto tuning.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.