Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem, ze przejezdzam przez "mostek" zlozony z rurek, kostke.to telepie kierownica,

albo droga w ksztalcie V-znaczy na srodku maly garb to prubuj echac prosto a bmw samo skreca delikatnie raz lewo raz prawo. droga prosta

bez garba nie wystepuja takie wachania lewo prawo. Autko po szarpakach miesiac temu i wszystko bylo ok, felgi 17"45 225.

Opublikowano

1-co masz na myśli -że telepie kierą :?: , jakieś stuki zawieszenia słychać :?:

2 jeżeli chodzi o ciąganie po koleinach to

-opony ( w jakim sa stanie )

- tuleje wachacza

- stan amorów

Opublikowano
ze telepie kierownica, jak przejezdzam przez nierownosci a kierownica chodzi lewo prawo delikatnie, nie ma zadnych stukow z zawieszenia jedynie jak przejezdzam przez chopke na ulicy to slychac tak jak by upuscic z wysokosci sprezynke, taki dzwiek mam, a oponu mam z przodu 2 inne jedna w ksztalcie choinki druga takie jak paski.
Opublikowano
zajmij sie po pierwsze zmiana opon bo na osi muszą miec taki sam bieżnik. Jak tego nie zrobisz mozesz stracic dowód albo nie dostać przeglądu.
szukam
Opublikowano
Letnie mam 16' 205/55 i w koleinach też nosi.Po zmianie na zimówki 15'195/65 jazda to inna bajka.Im szersza opona tym większa przyczepność a na naszych drogach to masakra-noszenie w koleinach
never again N46
Opublikowano

Kolego jak jezdzisz na felgach w rozmiarze 17 to musisz byc przygotowany, ze ster auta bedzie bardzo czuly na wszelkie nierownosci, nie mowiac juz o koleinach. Ja wczesniej mialem 16 i jedzilo sie o wiele lepiej. Pozniej zachcialo sie 17 i look jest lepszy ale wlasciowosci jezdne o wiele gorsze.

 

Na zime zakladam 15 i auto jedzie jak po sznurku :norty:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

dzieki za porady, jestem w IRL tutaj moga byc nawet 4 inne opony wazne zeby bieznik byl ok.

ale czy zamienienie tak zeby 2 opony byly takie same z przodu a jedna z tylu narazie inna, niz reszta 3.

2 pytanie czy taki zabieg bylby dobry ze z przodu dac 195.45.r17 a z tylu zostawic 225.45.r17 ???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podobno wrzucenie na przód 205/45/17 pomaga. Nie wiem czy ktoś jeździ na tak wąskich 17 jak piszesz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Cześć, chciałbym podłączyć się do tematu.

Jakieś 2 m-ce temu kupiłem bmke i już po kilku dniach wyczułem, że coś jest nie tak z : albo układem kierowniczym bądź z element. zawieszenia. Objawem było właśnie delikatne samo-skręcanie na drodze nawet na równej. Raz w lewo, raz w prawo. Po oględzinach w warsztacie wyszło, że wahacz z lewej i drążek reakcyjny z prawej więc wymieniłem całe zawieszenie z przodu łącznie z końcówkami. Po wymianie wciąż 'faluje' im szybciej np. 130km/h tym bardziej wyczuwalne.

A teraz najlepsze: przy bardzo wolnej jeździe przy przejeżdżaniu przez leżącego policjanta wydobywające się skrzypienie z prawej strony jakby okolice koła, które doprowadza mnie do pasji. Czy ktoś już to przerabiał, jeżeli tak to proszę o jakieś sugestie.

Samochód to E46 330i M54 koło przód 225/40/18

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Opublikowano

Falowanie tzn nosi cię ,?

jeżeli zawias wymieniony , zbieżność ok to pozostają dwie opcje

Łącznik gumowy przekładni kierowniczej , bądź luzy na maglownicy

ustaw kiere w pozycji 0 i zobaczy czy nie masz luzów

Opublikowano
ok sprawdzę, tak przy okazji to może ktoś orientuję się ile kosztuje regeneracja maglownicy - tak z czystej ciekawości pytam
Opublikowano
ceny z allegro 700-1200zł , tylko trzeba znaleźć sprawdzony warsztat ja szukam już rok yhhhyh :( Mam 2 zaufanych mechaników i obydwaj mówią " wyjmiemy włożymy maglownicę zawieziemy do regeneracji tylko powiedz gdzie chcesz my ci nic nie polecimy aby nie było potem żalu "
  • 1 rok później...
Opublikowano

Przemek231, miałem być może podobne skrzypienie i okazało się, że były to gumy mocujące stabilizator. Była to ostatnia fabryczna część w przednim zawieszeniu, której jeszcze nie ruszałem :lol:

Co prawda wydawały się jeszcze dobre, ale po podniesieniu robiła się już spora luka, a po demontażu wnętrze było pokryte sztywną "skorupką".

Po wymianie cisza.

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.