Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaślepiaj węzyk od EGR, to tylko chwila roboty a wykluczy czy to EGR, czy nie. Ja mam auto z października 2003 i wyskoczył Check engine, trzeba było potem błąd EGR kasować.
Opublikowano (edytowane)
Byłem dziś na diagnostyce u Sawy i wtryski jak i reszta jest w bardzo dobrej kondycji. W czwartek jestem umówiony na sprawdzenie katalizatora. Edytowane przez piotrek02455
Opublikowano
90% mechaników podepnie kompa i stwierdzi: Panie, wtryski dobre, turbo daje pod 2 bary, nie ma sie czego przyczepic, a dymi bo to diesel, musi lekko bąka puścić :mrgreen:
Opublikowano

Zaślep wężyk EGR. Sam na próbę zatkałem i przestał puszczac "bąki", przejechałem 650 km do Łeby i nie kopcił - więc kupiłem zaworek na allegro i po podpięciu chyba nadal nie kopci, więc coś nie tak było z zaworkiem. Aha, mam stare dwa oba przepuszczały powietrze i nowy też więc sprawdzanie na dmuchanie/ssanie jest o kant d itd. Aha nie mam EURO 4 a check też się palił. (10.2003).

 

pzdr z Łeby, o 13 wyjeżdżam na południe to będę widział co jest grane. Zastanawiam się czy trochę spalanie spadnie w stosunku do jeżdżenia z wadliwie działającym zaworkiem (kopcenie).

Opublikowano
Jutro odbieram BMW z warsztatu. W moim przypadku była dziura w wężu między egr a intercolerem. Wersja euro4 i brak używek na chwilę obecną o tym typie mocowania.. :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.