Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Panowie piszę tutaj gdyż samemu mi już brakuje sił i pomysłu.

Problem tkwi w mojej e34 z układem paliwowym, zaznaczam też, że mam instalacje gazową w niej na pełnym wtrysku Landi Renzo IG-1, problem pojawił się gdy moja pompa paliwa odmówiła posłuszeństwa... dojechałem wtedy na gazie do domu i zacząłem kombinowac co to może byc okazało się iż pompa paliwa się skończyła... wymieniłem oczywiście na nową z roczną gwarancją i mam spokój - o przepustowości 95l/min Lecz następny problem pojawił się po wymianie pompy zalałem benzyną i nie chciała odpalic.. świece - suche , wtryski - suche, listwa paliwowa - sucha. Sprawdzałem czy odpowiednie ciśnienie pompa paliwa daje i jednak daje paliwo w momencie jest już przed reduktorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i tu jest problem ponieważ kończy się na tym że ciśnienie jest duże ale paliwo nie przelatuje przez ten reduktorek na listwie na całą listwe i wtryski.. sprawdzałem wtryski w warsztacie i każdy zamyka się i otwiera tak samo więc wada wtrysków też odpada jedynie co mi do głowy przychodzi to uszkodzony regulator ciśnienia paliwa http://www.iparts.pl/gfx/iparts/pl/tecdocdal/czesci/244/7/5/0/2/0/zdjecia/regulator-cisnienia-paliwa-meat-doria-24401182.jpg lecz jest drogi (około 250zł) postanowiłem narazie nie kupowac go bo mam słabą sytuacje materialną, byłem na szrocie i wziałem tak owy zamontowałem i okazało się, że nadal jest problem z tym... wymieniłem jeszcze na ile tylko mieli na szrocie czyli 5różnych sztuk tego regulatora ciśnienia paliwa i każdy zachował się tak samo nie przepuszczał benzyny na listwe pomoże ktoś? jakieś pomysły może sugestie ? czy to napewno to co myśle albo się myle i może byc gdzieś indziej przyczyna? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zamieniłeś przewody od paliwa przy pompie,zasilanie z powrotem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Zamieniłeś przewody od paliwa przy pompie,zasilanie z powrotem.

Piotrek ale od tego mogło by tak byc? chodzi o przewody od pompy paliwa wtłaczający benzyne w obieg z wężykiem który idzie do baku (powrót paliwa) tak?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak.Paliwo musi dostać się najpierw na listwe a dopiero potem na regulator bo odwrotnie to niby jak by to miało działać?Mówimy o przewodach pod metalową klapką w bagażniku(przy pompie).

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC11&mospid=47373&btnr=13_0293&hg=13&fg=15

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
o kurde dzieki !! :) chyba zaraz pójde sprawdzic :) :) :) czyli w podsumowaniu paliwo nie ma prawa płynąc wężykiem DO reduktora ciśnienia paliwa tylko tym własnie wężykiem ma wracac do baku tak? a na listwe tym pierwszym od wiatraka przy chłodnicy wpływa benzyna i dopiero napełnia listwe i reduktor?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadza się.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
faktycznie Panowie! składając już to w prawie półmroku musiałem pomylic przewody i nie zajarzyłem sam o co chodzi... dzięki wielkie moje autko znowu żyje! :) :) :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.