Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Mam problem od niedawna zauważyłem problem a mianowicie: (zimny silnik) odpalę STRASZNIE KOPCI NA NIEBIESKO silnik nie równo pracuje tak jak by nie chodził na dwa cylindry nie wkręca się na obroty! gdy przytrzymam go a gazie kręci np do 3 tys obrotów i koniec coś go dusi a z tyłu zasłona dymna nic nie widać kompletnie (trzymam go tak jakieś 5 minut na obrotach pedał w podłodze 2500- 4000 obroty po jakimś czasie silnik wkręca się na obroty prawidłowo puszczam gaz chodzi na wolnych elegancko przestaje kopcić przejadę kawałek nie kopci w ogóle) dodam tyle że na ciepłym silniku nic się nie dzieje! wszystko chodzi prawidłowo nawet grama dymku nie puści silnik ciepły pali na dotyk nie kopci wszystko ok najgorzej jak samochód zostawię i rano odpalam wtedy właśnie taki jest objaw... dodam jeszcze że silnik ma pełną moc tak jak powinno być turbina ładnie gwiżdże itp nie wiem co się stało nie mam pojęcia... mam zamontowane webasto ale nie ma żadnego włącznika do tego czytałem na necie że to niby jest jakiś dogrzewacz silnika myślałem że to webasto odłączyłem kable z niego aby sprawdzić na następny dzień jak odpali na zimnym silniku nic nie pomogło niestety dalej to samo .... nie wiem nie mam pojęcia może ktoś zna się na rzeczy bądź miał podobny objaw prosiłbym o pomoc... objaw jest taki jak by zalewało go i nie przepalał paliwa i kopci no nie wiem brak mi już pomysłów co z tym autem się dzieje Bmw e46 sedan 2,0 diesel 98 rok CZEKAM NA JAKIEŚ INFORMACJE

Opublikowano
miałem ten sam problem, zimny silnik odpalał strasznie, telepał się na boki, jakby chodził na połowe cylindrów, chmura dymu z tyłu, poźniej w ogole odpalić nie chciał i trzeba go było samostartem w dolot prosic. Na ciepłym zero objawów, zero spadków mocy, ani obroty nie falowały. Winna była pompka wtryskowa, dokładnie co nie wiem bo oddałem do mechanika i regenerowałem ale w szczegóły nie wchodziłem co dokładnie padło.
szukam
Opublikowano
Tylko że u mnie nie ma problemu z odpalaniem odpala dobrze tylko mówię że na zimnym silniku strasznie źle chodzi dokładnie tak jak mówisz jak by na połowę cylindrów nie chodził i strasznie kopci... mówisz że miałeś taki sam objaw u siebie i mechanik stwierdził pompę wtryskową? a może wiesz konkretnie co w tej pompie się stało? ile kosztowała cię robota tego?
Opublikowano

... Jeśli już pompa to nie ważne co sie zepsulo , rób pełną regeneracje !

Najlepiej jakbyś podłączył co s do diagnostyki i posprawdzal pare rzeczy , jeśli to pompa początek wtrysku będzie sie rozjexdzal....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
nie mam pojecia co dokładnie ale miałem pełna regeneracje plus chyba 2 lata gwarancji u sprawdzonego pompiarza, wszystko wyszło 1.5k pln.
szukam
Opublikowano

mam podobne obiawy ale...

przy malej minusowej tem. odpala po 4 sec, troszke faluja obroty, przez pare sec. i puszcza troche niebieskiego dymka ale nie wiele po nie calej minucie wszystko ustaje.

W cieple dni temp. na plusie zawsze tak samo odpala po 3-4sec, nic nie przerywa zadnego dymienia, potem po 1 godz. pali jak z nut, jesli wiecej niz 3 godz. pali znowu 3-4 sec.?

Opublikowano
A jak odpalacie swoje silniki?? Poczekajcie po przekręceniu kluczyka na pozycję kontrolek do czasu kiedy usłyszycie, że pompka w baku zacznie tak jakby szybciej pracować... tzn że wtedy nabiła paliwo max do zbiorniczka i powstał opór. Dopiero w tym momencie odpalcie silnik... zaskoczy od razu. Co do samego problemu wątku to naturalnie przyczyną jest uszkodzenie pompy wtryskowej.
Opublikowano
A jak odpalacie swoje silniki?? Poczekajcie po przekręceniu kluczyka na pozycję kontrolek do czasu kiedy usłyszycie, że pompka w baku zacznie tak jakby szybciej pracować... tzn że wtedy nabiła paliwo max do zbiorniczka i powstał opór. Dopiero w tym momencie odpalcie silnik... zaskoczy od razu. Co do samego problemu wątku to naturalnie przyczyną jest uszkodzenie pompy wtryskowej.

To nie ma nic do rzeczy! ja nawet gdy z rana go odpalam grzałem świece nawet 3 razy włączałem i wyłączałem zapłon i guzik z tego! silnik odpali ale chodzi na połowę cylindrów! strasznie dymi nie wkręca się na obroty! tak jak pisałem wcześniej później jest wszystko ok ogólnie nie ma problemu z odpalanie... Nie wydaje mi się z to pompa! W pompie jak by coś padło np wałek nastawnik czy sterownik to ciężko miałby z odpaleniem i mocy by nie było przerabiałem to w audi ...

Opublikowano

TC zaraz Ci napisze, że TO NIE MA NIC DO RZECZY! :lol:

Nie wydaje mi się z to pompa!
silnik odpali ale chodzi na połowę cylindrów!

to teraz JA ci mówię, że masz uwaloną sekcję pompy promieniowej w pompie wtryskowej... ale to też pewnie nie ma nic do rzeczy.

Opublikowano
wielkimi literami pomocy w temacie, a jak otrzymujesz gotową odpowiedź to jeszcze nie pasi. Skoro wiesz lepiej to po co pytania na forum ?
szukam
Opublikowano
wielkimi literami pomocy w temacie, a jak otrzymujesz gotową odpowiedź to jeszcze nie pasi. Skoro wiesz lepiej to po co pytania na forum ?

Nie byłem do końca przekonany co do pompy ale dziś byłem na komputerze i jednak się okazało że wina pompy dziękuję za podpowiedź

Opublikowano
wielkimi literami pomocy w temacie, a jak otrzymujesz gotową odpowiedź to jeszcze nie pasi. Skoro wiesz lepiej to po co pytania na forum ?

Nie bądź taki mądry! zadałem pytanie bo nie byłem przekonany że to pompa na 100% a co ja będę ci się tłumaczył ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.