Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam nastepujacy problem. Otoz po wymianie filra paliwa auto odpalilo i po chwili zgaslo i nie moglem juz zapalic( najprawdopodobniej zapowietrzylo sie) i od jakiegos czasu mialem tak ze moglem jezdzic dopoki na wskazniku paliwa bylo wiecej paliwa ponad pierwsza kreske gdy spadla za nia samochod gasl tak jakby nie bylo paliwa. Czy przyczyna jest pompa paliwa ktora znajduje sie w baku po prawej stronie pod siedzeniem czy moze jakis czujnik?? Z gory dzieki za odp. Pozdrawiam
Opublikowano
Zapowietrza się układ. Poluzuj nakrętki wtryskiwaczy i próbuj odpalić silnika... jak zaskoczy to dociągnij na max nakrętki i niech sobie tak popracuje z 3 minuty na biegu jałowym. Czasami jest tak, że zawór dawki VP44 rozłącza podawanie paliwa do pompy promieniowej i wtedy auto nie da się odpalić. Ma to związek z niskim poziomem paliwa i zabezpieczeniem pompy przed pracą na sucho.
Opublikowano
ja ostatnio byłem na olejach i filtrach, po wymianie filtra paliwa mechanik kazał odpalić auto i od razu trzymać na obrotach ponad 2tyś tak koło 30sec. Potem kazał zgasić auto i odpalic ponownie już normalnie. Mówił że to przeciwdziała zapowietrzaniu się ? miał racje czy jakieś czary odstawiał?
szukam
Opublikowano
Mówił że to przeciwdziała zapowietrzaniu się ? miał racje czy jakieś czary odstawiał?

Nie miał racji! Przecież 320d ma system odpowietrzania... wystarczy po wymianie filtra przekręcić 3x kluczyk i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.