Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Test tutaj. Zgadzacie sie z wnioskami? Bo ja nie do konca, uwazam, ze do pelnego porownania autor powinien sie jeszcze przejechac 35i. :) A wtedy do 100 mialby az o 0.4s mniej. :)

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
testu nie czytalem, bo nie moje gabaryty... ale na bmw.pl 35d ma 5.8s do setki, 35i ma 5.7s, wiec roznica to 0.1s

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Test tutaj. Zgadzacie sie z wnioskami? Bo ja nie do konca, uwazam, ze do pelnego porownania autor powinien sie jeszcze przejechac 35i. :) A wtedy do 100 mialby az o 0.4s mniej. :)

 

...chyba Cię nie zrozumiałem, bo to nie był test porównawczy, a test X3 z nowym na polskim rynku silnikiem 35d i dlatego moim zdaniem pojawił się w teście :?

Co do przyspieszenia 0-100 km/h to różnica 0,1 sekundy to prawie nic, praktycznie nie do wyczucia bez stopera ;)

O wiele większa może być różnica w odczuwalnej elastyczności, bo 400 Nm / 1.200 – 5.000 względem 630 Nm / 1.500-2.500 może swoje zrobić... tylko zakres użytecznych obrotów na pewno gorszy w dieselku ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Test tutaj. Zgadzacie sie z wnioskami? Bo ja nie do konca, uwazam, ze do pelnego porownania autor powinien sie jeszcze przejechac 35i. :) A wtedy do 100 mialby az o 0.4s mniej. :)

 

...chyba Cię nie zrozumiałem, bo to nie był test porównawczy, a test X3 z nowym na polskim rynku silnikiem 35d i dlatego moim zdaniem pojawił się w teście :?

Co do przyspieszenia 0-100 km/h to różnica 0,1 sekundy to prawie nic, praktycznie nie do wyczucia bez stopera ;)

O wiele większa może być różnica w odczuwalnej elastyczności, bo 400 Nm / 1.200 – 5.000 względem 630 Nm / 1.500-2.500 może swoje zrobić... tylko zakres użytecznych obrotów na pewno gorszy w dieselku ;)

 

Oba silniki są super, kwestia tego czy ktoś lubi jak się silnik "kręci" i jego odgłos czy oszczędność (w stosunku do benzyny) i ledwie dostrzegalną (subiektywnie) lepszą elastyczność. Nie ma o co kopii kruszyć.

 

Tak czy siak oba są jak na polskie warunki horrendalnie drogie... tak że kupi je może 2-5% przyszłych właścicieli X3.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

Tak czy siak oba są jak na polskie warunki horrendalnie drogie... tak że kupi je może 2-5% przyszłych właścicieli X3.

 

Myślę, że o jedno zero więcej przy pierwszej cyfrze spokojnie. Zwykłe 20d przecież też specjalną okazją nie jest jak z przyzwoitym wyposażeniem spokojnie 200k się przebije, to można już się zastanowić czy nie dodać tego 1k do raty leasingowej na mocniejszy silnik - i pewnie wielu klientów tak robi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak czy siak oba są jak na polskie warunki horrendalnie drogie... tak że kupi je może 2-5% przyszłych właścicieli X3.

 

Myślę, że o jedno zero więcej przy pierwszej cyfrze spokojnie. Zwykłe 20d przecież też specjalną okazją nie jest jak z przyzwoitym wyposażeniem spokojnie 200k się przebije, to można już się zastanowić czy nie dodać tego 1k do raty leasingowej na mocniejszy silnik - i pewnie wielu klientów tak robi.

 

Pytałem, w salonie jak wygląda statystyka za 2011 - ponad 90% to 2.0d. Jak ktoś woli / stać go dołożyć 1k więcej do miesięcznej opłaty leasingowej to bierze raczej raczej X5, które niestety w porównaniu ciut lepiej wypada.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
Pytałem, w salonie jak wygląda statystyka za 2011 - ponad 90% to 2.0d. Jak ktoś woli / stać go dołożyć 1k więcej do miesięcznej opłaty leasingowej to bierze raczej raczej X5, które niestety w porównaniu ciut lepiej wypada.

Lepiej pod jakim wzgledem?

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Porównanie X3 vs X5 (oba x35i) Auto-Moto 4/2011

 

Wyższość x5 wyrażona przez:

- przestrzeń z przodu i tyłu

- pojemność bagażnika

- ładowność

- fotele tylne

- poziom hałasu

- prowadzenie w slalomie (!)

- prowadzenie w zakrętach (!)

- jazda po prostej (!)

- przeniesienie napędu

 

Generalnie x5 wygrało tylko 1pkt (314 vs 315), konkluzja była taka, że x3 ma ciut lepsze osiągi, ale okupione to jest nerwowością w prowadzeniu przy wyższych predkosciach i mniejszym komfortem (brak zawieszenia pneumetycznego).

 

Ceny aut testowych to odpowiednio: 231 600 vs 267 300

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

Pytałem, w salonie jak wygląda statystyka za 2011 - ponad 90% to 2.0d. Jak ktoś woli / stać go dołożyć 1k więcej do miesięcznej opłaty leasingowej to bierze raczej raczej X5, które niestety w porównaniu ciut lepiej wypada.

 

Na takiej zasadzie to trzylitrowe trójki też się nie powinny sprzedawać, skoro piątki są w ofercie. Nie każdy chce jeździć czołgiem, na mniejsze modele też jest popyt.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytałem, w salonie jak wygląda statystyka za 2011 - ponad 90% to 2.0d. Jak ktoś woli / stać go dołożyć 1k więcej do miesięcznej opłaty leasingowej to bierze raczej raczej X5, które niestety w porównaniu ciut lepiej wypada.

 

Na takiej zasadzie to trzylitrowe trójki też się nie powinny sprzedawać, skoro piątki są w ofercie. Nie każdy chce jeździć czołgiem, na mniejsze modele też jest popyt.

 

Zgadzam się z Tobą, jeden woli to inny tamto... ja przytoczyłem tylko informację, którą dostałem z salonu, by nie być gołosłownym.

 

Swoją drogą moim zdaniem przepaść między 3 i 5 jest mniejsza niż X3 i X5... jakbym miał decydować o zakupie X-ksa 35i to bym wziął X3, bo zwinniejszy :)

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytałem, w salonie jak wygląda statystyka za 2011 - ponad 90% to 2.0d. Jak ktoś woli / stać go dołożyć 1k więcej do miesięcznej opłaty leasingowej to bierze raczej raczej X5, które niestety w porównaniu ciut lepiej wypada.

 

Na takiej zasadzie to trzylitrowe trójki też się nie powinny sprzedawać, skoro piątki są w ofercie. Nie każdy chce jeździć czołgiem, na mniejsze modele też jest popyt.

 

Zgadzam się z Tobą, jeden woli to inny tamto... ja przytoczyłem tylko informację, którą dostałem z salonu, by nie być gołosłownym.

 

Swoją drogą moim zdaniem przepaść między 3 i 5 jest mniejsza niż X3 i X5... jakbym miał decydować o zakupie X-ksa 35i to bym wziął X3, bo zwinniejszy :)

 

 

Przylaczam sie rowniez- gdybym mial zdecydowac pomiedzy X5 a X3 to tylko X3 mimo iz jest mniej miejsca i nie ma konfortowych siedzen w X3 :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Porównywanie x5 i x3 jest nie taktem ponieważ jest to skok technologiczny. W przyszłym roku nowe x5 i wtedy porównamy....

 

 

A cena napewno wyższa w leasingu niż 1k przy identycznym wyposażeniu.

 

X3 z wyposażeniem wyższym spokojnie 250k. A x5 3.0d podobnie wyposażona 350k

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.