Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jutro postaram się dokładniej opisać auto ;) do tego czasu zachęcam do zapoznania się z całym wątkiem gdyż na bieżąco starałem się opisywać moje przygody z e46.

Pozdrawiam i zachęcam do kontaktu

  • Odpowiedzi 228
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Zgodnie z obietnicą dodaję kilka zdjęć dodatków;

 

Dywaniki welurowe:

DSC_1598.JPG

DSC_1600.JPG

 

Dywaniki zimowe -tylne w aucie ;)

_DSC7294.JPG

 

Klucze:

DSC_1605.JPG

 

Dokumenty:

DSC_1604.JPG

 

Faktury, rachunki itp.

DSC_1606.JPG

 

Przegląd 25/9/2009 oraz 14/8/2014:

DSC_1609.JPG

DSC_1608.JPG

 

Certyfikat zgodności z Monachium:

DSC_1610.JPG

DSC_1611.JPG

Edytowane przez JohnnyBravo
Opublikowano
Bo to już 4 lata ;) chciałoby się jakiejś odmiany :) konkretnego upatrzonego egzemplarza jeszcze nie ma, natomiast po głowie chodzi mi nadwozie coupe :cool2:
Opublikowano
Jeszcze nic nie wiadomo ;) zwykle przy poszukiwaniach okazuje się że znalezienie konkretnego auta z konkretnym silnikiem graniczy z cudem ;) Moje obecne e46 też pierwotnie miało być benzynowe, :cool2: a trafiło się na ropę :wink:
Opublikowano
no i wygadał :wink: właśnie byłem oglądać jednego w Olsztynie. Bardzo mnie zdziwiło że wewnątrz jest ciaśniej jak w e46, już nie wspominając o 124 coupe. Szczególnie czuć to na wysokości ramion. Podsufitka jak w golfie V, do mojej czarnej mięciutkiej i przyjemnej się nie umywa. Jednak ogólna prezencja w209 w czarnym kolorze jest znakomita. Oczywiście tak tylko sobie gdybam bo pierwszym krokiem jest sprzedaż obecnego auta :wink:
Opublikowano
Powodzenia przy sprzedaży i poszukiwaniach .............. jedno oraz drugie nie jest łatwe/przyjemne :wink: .
Opublikowano
edek jaki sens kupować to samo auto tylko tyle, że o parę drzwi mniej? Johnny jeżeli qp to W209 w kompresie będzie super!

 

Sens w tym, że będzie miał 3 litry w benzynie i frajdę, a za parę dobrych lat, jeśli uda się teraz wyrwać dobrze wyposażone 330Ci z przebiegiem do 100k, to ten samchód będzie na wagę złota. Zresztą już jest ;)

 

Johnny, przepraszam za OT :)

Opublikowano

Dla mnie zarówno sprzedawanie jak i kupowanie jest jak najbardziej przyjemne ;) kwestia tylko taka by cała operacja przebiegła w miarę sprawnie ;)

Na chwilę obecną ciekaw jestem jakie będzie realne zainteresowanie moim autem

Znalezienie kolejnego to już czysta przyjemnosc :wink: a czy to będzie bmw czy mercedes to już wyjdzie w praniu. Znam dość dobrze te marki i wiem czego można się spodziewać

Opublikowano

Tym razem zamieszczam fotografie karoserii :wink: Przy okazji oświadczam, że zdjęcia poza pomniejszeniem i wyostrzeniem nie były poddane obróbce graficznej.

Na wczorajszych fotografiach przy stłumionym świetle zza chmur lakier wyszedł dość stonowanie, w rzeczywistości jest to żywy kolor, bardziej niebieski, natomiast przy sztucznym świetle np. na parkingu podziemnym wpada w fiolet :wink:

Im dłużej tak sobie patrzę na moje auto, tym bardziej zastanawiam się gdzie ja znajdę egzemplarz choćby w porównywalnym stanie :?

 

8/10/2014

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG

20.JPG

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG

25.JPG

26.JPG

27.JPG

28.JPG

29.JPG

30.JPG

31.JPG

32.JPG

33.JPG

34.JPG

35.JPG

Opublikowano

Dla ciekawskich zamieszczam rozkodowany nr vin oraz przetłumaczone z prospektu wyróżniki edycji lifestyle :wink:

 

Numer podwozia WBAAS71020PM82870

Kod typu AS71

Typ 320D (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47DO1

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor MYSTICBLAU METALLIC (A07)

Tapicerka STOFF/LEDER SCRITTO/SCHWARZGRAU (V8TM)

Data prod. 2003-10-27

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2CDA LM RAEDER STERNSPEICHE 136 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 136

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S426A INTERIEURLEISTEN Listwy wewnętrzne z aluminium

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S722A EDITION LIFESTYLE Pakiet wydania Lifestyle

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

P972A COMFORT PAKET Pakiet komfort

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

 

Wyróżniki edycji lifestyle (zgodnie z prospektem):

Zewnętrzne:

* białe kierunkowskazy

* listwy progowe chromowane (a dokładniej z chromowanymi wstawkami)

* elementy zewnętrzne w kolorze nadwozia

* lakier metaliczny

* światła przeciwmgielne

* poprzeczki w nerkach chromowane

* alufelgi 16 calowe styling 136

* czujnik deszczu

 

Wewnętrzne:

* podsufitka w kolorze antracytowym

* obwódki zegarów matowy chrom

* listwy wewnętrzne moongrey - u mnie aluminium saulen (szczotkowane) za dopłatą - zgodnie z prospektem

* tapicerka stoff-leder-scritto skórzano materiałowa

* gałka zmiany biegów i rękojeść hamulca ręcznego obszyte skórą

* ogrzewane fotele przednie

* sportowa kierownica skórzana

Opublikowano

Zrobiłem mały rekonesans na mobile.de w poszukiwaniu podobnych aut do mojego :wink:

 

Cena raczej z tych przeciętnych dla rynku niemieckiego. Miesiąc produkcji ten sam. Na plus szyberdach, podparcie lędźwiowe, spryskiwacze lamp . Na minus o 33000km większy przebieg, brak oryginalnych kół, plastikowe listwy wewnątrz, hak (choć kto inny może to uznać za zaletę).

 

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/320/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:320,frn:2003-01,frx:2004-12,ful:diesel,mln:125000,mlx:200000,pwn:110,pwx:111,vcg:limousine/pg:vipcar/200523707.html

 

Nie wiem czemu wiele osób tak narzeka na polski rynek wychwalając pod niebiosa zachodnie. Przejrzałem dziesiątki ofert e46 i jest ciężko znaleźć egzemplarz aby już na tych malutkich zdjęciach nic złego nie wypatrzyć. Dopiero jak wkroczymy w pułap cenowy nie do zaakceptowania dla polskiego odbiorcy pojawiają się egzemplarze godne uwagi

Opublikowano

Witam, fajne autko i szkoda, że nie było wystawione kilka miesięcy temu, jak ja szukałem :D

Powodzenia ze sprzedażą.

 

Pozdrawiam

BMW i tylko BMW!!!!
Opublikowano

Wszystko zależy od indywidualnych kryteriów oceny. Rzeczoznawca motoryzacyjny przy kilkunastoletnich autach wydaje mi się już lekką przesadą, bo jakiego by nie przedstawić mu egzemplarza i tak znajdzie całą masę elementów różniących go od nowego ;) Potencjalny niedoświadczony motoryzacyjnie kupiec po takiej ekspertyzie będzie najprawdopodobniej załamany. Taka osoba która nie ma zielonego pojęcia o motoryzacji za kilkanaście % wartości początkowej pojazdu oczekuje auta z oryginalnym lakierem, z przebiegiem nie większym jak 150000km, od dziadka/babci, serwisowanego tylko w ASO itp. Osobiście jestem bardzo tolerancyjny ale zdarzają się osoby które zjawią się na oględziny jakimś totalnym trupem by mi wypominać rysę na lakierze... Chcą 100% aso nie dlatego by podtrzymywać serwis lecz właśnie po to by nic przy aucie nie robić i za kilka lat sprzedać jako.... serwisowane w ASO :duh: albo osoby które nawet tu na forum pisały że jadą do aso z własnym olejem by zapłacić 300zł za wymianę tylko po to by mieć pieczątkę w książce :duh: to ja już wolę auto normalnie serwisowane w garażu.

 

 

Dla mnie ważny jest całokształt: tzn. by auto było "świeże", zadbane, miało w miarę fajne wyposażenie, ładny kolor, tapicerkę. Wspomniane listwy dla mnie odgrywają ogromną rolę bo nadają wnętrzu charakter czy to sportowy czy elegancki. Najtańsze plastikowe powlekane czymś... zwykle są szare, brzydkie i podrapane. Znalezienie kompletnego zestawu drewna czy aluminium graniczy z cudem za który i tak trzeba zapłacić ok 800zł więc np. dla mnie ma to ogromne znaczenie. Z moich doświadczeń wynika że najlepiej wyposażone egzemplarze z mocnymi silnikami zwykle mają największe przebiegi, a do PL trafiają co najwyżej średnie egzemplarze. Znacznie łatwiej znaleźć np. golutkie 316i w świetnym stanie po ciotce czy babci niż 330i po biznesmenie.

Opublikowano
Wszystko zależy od indywidualnych kryteriów oceny. Rzeczoznawca motoryzacyjny przy kilkunastoletnich autach wydaje mi się już lekką przesadą, bo jakiego by nie przedstawić mu egzemplarza i tak znajdzie całą masę elementów różniących go od nowego ;) Potencjalny niedoświadczony motoryzacyjnie kupiec po takiej ekspertyzie będzie najprawdopodobniej załamany. Taka osoba która nie ma zielonego pojęcia o motoryzacji za kilkanaście % wartości początkowej pojazdu oczekuje auta z oryginalnym lakierem, z przebiegiem nie większym jak 150000km, od dziadka/babci, serwisowanego tylko w ASO itp. Osobiście jestem bardzo tolerancyjny ale zdarzają się osoby które zjawią się na oględziny jakimś totalnym trupem by mi wypominać rysę na lakierze... Chcą 100% aso nie dlatego by podtrzymywać serwis lecz właśnie po to by nic przy aucie nie robić i za kilka lat sprzedać jako.... serwisowane w ASO :duh: albo osoby które nawet tu na forum pisały że jadą do aso z własnym olejem by zapłacić 300zł za wymianę tylko po to by mieć pieczątkę w książce :duh: to ja już wolę auto normalnie serwisowane w garażu.

 

 

Dla mnie ważny jest całokształt: tzn. by auto było "świeże", zadbane, miało w miarę fajne wyposażenie, ładny kolor, tapicerkę. Wspomniane listwy dla mnie odgrywają ogromną rolę bo nadają wnętrzu charakter czy to sportowy czy elegancki. Najtańsze plastikowe powlekane czymś... zwykle są szare, brzydkie i podrapane. Znalezienie kompletnego zestawu drewna czy aluminium graniczy z cudem za który i tak trzeba zapłacić ok 800zł więc np. dla mnie ma to ogromne znaczenie. Z moich doświadczeń wynika że najlepiej wyposażone egzemplarze z mocnymi silnikami zwykle mają największe przebiegi, a do PL trafiają co najwyżej średnie egzemplarze. Znacznie łatwiej znaleźć np. golutkie 316i w świetnym stanie po ciotce czy babci niż 330i po biznesmenie.

 

Ludzie się sami proszą, oto aby ich w ciula robić. Napisz, że serwisowane w ASO i tyle, a książkę że zostawiłeś na strychu :cool2:

Gdy ja kupywałem swoją bete, nawet nie pytałem o przebieg, interesował mnie tylko stan auta i silnik.

Okazało się, że silnik jest w dobrym stanie, a nawet w bardzo dobrym. Poprawiam tylko elementy wizualne, plastki, kierownica, i kilka elementów lakierniczych, ale za te cene

dwulitrowca w m-pakiecie znaleźć ;) to jak szukanie igły w stogu siana, jeszcze po lifcie. Jak każde auto, wymaga popraw.

Opublikowano
No właśnie tylko problem w tym że moje auto ma oryginalny przebieg potwierdzony dokumentami oraz realnym stanem technicznym/wizualnym. We wnętrzu nic nie trzeba poprawiać bo (co mam nadzieję widać po zdjęciach) jest niemal w idealnym stanie :| Nikogo nie chcę robić w ciula, chcę jedynie uczciwie sprzedać swoje auto :roll:
Opublikowano
Twoje autko Johnny oczywiście pierwsza klasa, jest nadzieja w tym, że jakiś forumowicz przeskoczy z e36 na Twoje e46 jak przejrzy galerię, bo patrząc co wrzucają do działu o ocenie to czarno to widzę :(

330cd m-pakiet 2004 przebieg "180 000" 26k

330ci clubsport 2002 przebieg "210 000" 23k :mad2:

w koncówke produkcji w pelnym m paku za 23 czy 26k nigdy nie uwierzę, to muszą byc dobre zlepy, TAKIE AUTA SIE CENIĄ, mpakiet sporo podbija cene

polak kupuje cena i rocznikiem, polak potrzebuje takich okazji

polak nie jest w stanie zaakceptować ze za taki sam model 800km dalej płaci sie duzo wiecej siana, dochodzi marża mietka handlarza, to nie caritas, ....tak można bez końca

 

a że bita, skręcona, malowana, wyj eb ana w srodku.... eee panie nowe to w salonie

 

takie szroty, ulepy niestety niszczą rynek, dobre auta w prawidłowej cenie są praktycznie nie do sprzedania, przykra sprawa :mad2:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.